Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2010, 20:00
Verwijderd
Ik ben smoorverlieft op een jongen die 1 jaar ouder is dan ik.
bij het afgelope schoolfeest ging ik met hem schuifelen, dat had ik vantevoren gevraagt.
buik tegen buik en mijn hoofd tegen zijn schouder.
hij was heel lief en ik voelde me zenuwachtig maar toch ontspannen.
op het eind toen ik naar huis moest (hij mocht een uur langer blijven) zei ik dat tegen hem en hij gaf me een dikke knuffel. toen ik op het punt stond mijn jas te pakken, kwam hij naar me toe en gaf me een natte zoen op mijn wang.
ik ging bijna plat! ik dacht dat ik droomde, maar het was allemaal echt.
dat schoolfeest is nu 6 maanden geleden. ik heb geen verkering met hem gehad...
hij heeft een maand na het schoolfeest een ander aan de haak geslagen...
en ik zie hem nu ook bijna niet meer. in de pauze kwam hij soms ff kletsen.
maar sins ik vroeg of hij er vaker en langer bij kwam staan/zitten zij hij ja ik zal wel kijken.
sins dien komt hij 1 keer in de week en dan maar 5 minuuten, en deze week helemaal niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2010, 20:23
simpleasy
simpleasy is offline
als hij een ander heeft, en minder naar jou komt is het duidelijk. Hij voelt niet hetzelfde als wat jij voor hem voelt...
ik ben zelf geen opgever, en hoewel de meeste mensen je waarschijnlijk zullen aanraden om op te geven, doe ik dat niet. Probeer eens met hem af te spreken, ga naar hem zodat hij niet steeds naar jou hoeft te komen, ...
langs de andere kant, als hij een vriendin heeft, en hij is er gelukkig mee, wil je dan echt in de weg staan?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 21:14
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij heeft duidelijk geen gevoelens voor jou. Hij wilde gewoon een beetje lol maken op dat feestje, een beetje lief voor iemand zijn zonder verdere betekenis. Je bent 12, ik weet dat je je niet zo jong voelt maar dat ben je wel, echt. Er zijn nog heel, héél veel andere jongens jij nog gaat ontdekken die je wél op prijs stellen en waarmee jij een sprookje kan gaan naspelen. Deze jongen is daar duidelijk niet geschikt voor. Vergeet hem gewoon.
Oud 23-04-2010, 22:44
Verwijderd
Je had het ijzer moeten smeden toenhet heet was!!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 19:26
Verwijderd
nee, ik wil niet in de weg staan of gaan stoken, dan word het al helemaal niks, maar als we nou hele goede vrienden worden/blijven, als het dan uit is ga ik vragen of hij weer met me wil dansen. als het dan weer gebeurd dat hij me een kusje geeft, dan kus ik hem terug, misschien helpt dat iets...

Citaat:
als hij een ander heeft, en minder naar jou komt is het duidelijk. Hij voelt niet hetzelfde als wat jij voor hem voelt...
ik ben zelf geen opgever, en hoewel de meeste mensen je waarschijnlijk zullen aanraden om op te geven, doe ik dat niet. Probeer eens met hem af te spreken, ga naar hem zodat hij niet steeds naar jou hoeft te komen, ...
langs de andere kant, als hij een vriendin heeft, en hij is er gelukkig mee, wil je dan echt in de weg staan?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 19:29
simpleasy
simpleasy is offline
Citaat:
nee, ik wil niet in de weg staan of gaan stoken, dan word het al helemaal niks, maar als we nou hele goede vrienden worden/blijven, als het dan uit is ga ik vragen of hij weer met me wil dansen. als het dan weer gebeurd dat hij me een kusje geeft, dan kus ik hem terug, misschien helpt dat iets...
kan je proberen, maar ik betwijfel of dat gaat lukken... als ik iemand echt als vriend zie, gebeurt het maar zeer zelden dat ik daar achteraf iets voor begin te voelen... maarja, eigenlijk zou ik niet weten wat je moet doen, lijkt me best om het gewoon op te geven, hij voelt duidelijk niets voor jou.... sorry als dit kwetsend is
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 19:45
Verwijderd
ja, ik ben niet zo van het opgeven, ik blijf proberen...
maar toch bedankt voor de tip

Citaat:
kan je proberen, maar ik betwijfel of dat gaat lukken... als ik iemand echt als vriend zie, gebeurt het maar zeer zelden dat ik daar achteraf iets voor begin te voelen... maarja, eigenlijk zou ik niet weten wat je moet doen, lijkt me best om het gewoon op te geven, hij voelt duidelijk niets voor jou.... sorry als dit kwetsend is
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 16:27
ceabvl
ceabvl is offline
haha zo zijn jongens
deal with it/
je moet niet als een hondje achter hem aanlopen
er zijn genoeg leuke jongens in de wereld
gewoon je eigen ding doen is het beste
je komt vroeg of laat een leuke jongen tegen en dan ben je deze loser allang vergeten
dus laat je niet zo door een jongen te grazen nemen
hij voelt zich nu de man /
laat hem maar eens voelen hoe goed wij meisjes
kunnen flirten met andere jongens .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten