Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou je even goed laten adviseren door iemand die er verstand van heeft, want je zit bij een wajong ook altijd met 52 weken wachttijd. Normaal is dit geen probleem als je dit hard kunt maken op papier, maar hulp is daarbij wel handig. De regels zijn sowieso per dit jaar veranderd. Zo krijg je bijvoorbeeld geen uitkering met terugwerkende kracht meer. Zie hier: http://www.uwv.nl/wajong/actueel/verschillen.aspx
Maar als je een deeltijdbehandeling gaat doen kan ik je wel al geruststellen dat je normaalgesproken wel in aanmerking komt voor een uitkering. (Uit ervaring gesproken.) Wajong U kunt vanaf uw 18e jaar Wajong krijgen als u al op jonge leeftijd een ziekte of handicap kreeg. Dat houdt in dat u hulp krijgt om werk te vinden en te behouden. Of ondersteuning als u een opleiding volgt. Als u niet kunt werken krijgt u een Wajong-uitkering. Wia Hoe werkt WIA? Als u langdurig ziek bent, kunt u een WIA-uitkering aanvragen. U kunt hier de WIA-uitkering aanvragen. Ook vindt u hier informatie over de verschillende WIA-uitkeringen. En hoe wij u kunnen helpen als u weer (meer) gaat werken. Bron: www.uwv.nl
|
![]() |
|
|