Advertentie | |
|
![]() |
|
Correct me if I'm wrong maar je vragen geven me een beetje de indruk dat je e.e.a niet echt onderzocht hebt. Kijk bijvoorbeeld eens hier:
http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/1309 (duurt lang om te laden). Schrijf je al zelf en heb je al eens geprobeerd iets uit te geven? Sommige uitgevers sturen wel een commentaren terug met je manuscript en je kunt daar veel van leren. Ik heb zelf de opleiding van Syd Field gedaan vorig jaar, geen schrijversvakschool maar ik ben er wel erg wijs van geworden. Ik denk overigens dat geen enkele school je garantie op werk geeft als je er zelf energie in steekt. In dit geval: als je niet zelf veel schrijft bijvoorbeeld en regelmatig submissions instuurt. Volgens mij heb je geen schrijversvakschool nodig om gepubliceerd te worden.
||
![]() |
Citaat:
Zoals ik in mijn laatste zin al zei, de competitie zal gelijk zijn (in verhouding), wat betekend dat mijn werk nogsteeds super goed zal moeten zijn om uberhaupt al te verkopen. Maar dit is niet waar dit topic over gaat, de TS wil weten wat een goede opleiding is om te doen als ze schrijver wil worden, als je meer wilt weten van mij mag je me altijd pmmen. OT: Ik denk dat uit je keuzes journalistiek het beste zou zijn, zo leer je goed schrijven en toch een zekere eigen vrijheid in schrijfstijl te houden (wat ik soms hoor je afgeleerd word als je literatuur of iets in die richting gaat studeren). Succes anyway! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|