Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
ga na het vwo gewoon lekker een jaartje college of uni doen, of zoek een uni hier in nl uit met een opleiding die je wilt doen en ga dan kijken of ze een school hebben in amerika waar ze aan verbonden zijn zodat je daar mss je eerste jaar kunt doen.
ik ben zelf bezig om gewoon mijn hele uni te gaan doen in Engeland en ik heb er echt zin in ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Op zich: supercool idee! Echt doen!
Maar: vergeet niet dat de gemiddelde highschool ongeveer vmbo-t/havoniveau heeft. Best leuk voor een paar weken, maar misschien minder interessant voor een heel jaar als je huidige opleiding vwo is. Is het dan niet leuker om eerst je Nederlandse diploma te halen en dan een jaartje college/university te doen? Even leuk, alleen met een campus-cultuur ipv hostfamily-cultuur. En wat dat 'mietjes' betreft: als jij er serieus over een jaartje buitenland nadenkt en het niet alleen bij wilde gedachten houdt, heb je al de ballen om daadwerkelijk de stap te zetten. En eenmaal daar word je vanzelf nog een stuk zelfstandiger, dus zelfverzekerder. |
![]() |
|
![]() |
Heej,
Heel erg bedankt allemaal! ![]() ![]() ![]() X |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haii allemaal!
Ik wil ook graag een jaar naar school in het buitenland (het liefst Amerika) met een uitwisselingsorganisatie ofzo. ik zit nu in vwo 3 en ik wil dat graag volgend jaar gaan doen. Maar nu is de vraag, kun je wel gewoon een jaar vwo doen op een high school? ik bedoel je krijgt daar bijvoorbeeld geen Nederlands en dat heb je wel nodig bij vwo dus kan ik daar dan wel VWO 4 doen? Als iemand het weet of ervaring mee heeft graag reageren!!! Groetjess |
![]() |
|
![]() |
Hoi
Leuk dat je geïnteresseerd bent in een High School Jaar! Ik ben Debby en werk bij INTERLANGUAGE, een erg ervaren organisatie voor buitenlandprogramma’s. High School is inderdaad een geweldig programma. De High School aanmelding voor komende augustus is helaas wel al gesloten. Je zou vanaf januari een semester kunnen gaan, maar dan moet je niet te lang wachten met aanmelden. Of, kies voor ons Collegeprogramma ná je VWO-examen. Dit is ook erg leuk; je woont op een campus met medestudenten of bij een gastgezin. Kijk voor meer informatie op www.interlanguage.nl. Ik hoop je hiermee op weg te hebben geholpen. Bel ons anders gerust voor advies: 010-47.77.455. Groetjes, Debby |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
1 jaar high school usa lanastar | 15 | 15-06-2014 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
Jaar High School volgen in Amerika brammx | 2 | 30-04-2014 10:41 | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: ervaringen met High School Year Violet Vivian | 6 | 14-11-2011 19:55 | |
Studeren |
High school in Amerika, tussenjaar? Marie--Tje | 6 | 07-09-2011 20:33 | |
Studeren |
High school Amerika na 6vwo Mipje | 1 | 15-09-2010 14:38 | |
Algemene schoolzaken |
High School Year Verwijderd | 7 | 12-01-2010 21:20 |