Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb ook een heel boekwerk..
- Briefjes aan de balie brengen dat ik terugkwam van de dokter (althans zo stond in het briefje), maar zeggen dat ik van de tandarts terugkwam - Een van de eerste keren dat ik met de trein ging in Den Bosch weer in dezelfde trein gestapt als waar ik uitstapte (vanuit Eindhoven), waardoor ik om half 1 's nachts dus in Utrecht terecht kwam in plaats van in Oss. M'n papa vond het niet zo leuk want die kon me komen ophalen ![]() - Blij zijn dat ik niet zo nat was geworden van de regen, tot ik m'n jas uit deed. M'n natte haren hingen precies ter hoogte van m'n borsten waardoor m'n shirt daar juist begon door te schijnen.. Altijd fijn. - Mezelf voorstellen aan mensen die ik al eens heb gezien ;p - Midden in de stad boos worden op m'n lipgloss die niet uit de tube wil komen, keertje hard knijpen en heel m'n gezicht zat onder Ik kan nog wel 10 pagina's doorgaan als het moet ![]() |
![]() |
|
Hahaha, ik heb er veel.
-Ik loop heel rustig met een paar mensen van de trap af en ik val natuurlijk weer van de laatste paar treden, iedereen lachen. -Ik ben ook een keer in de bosjes gereden toen ik dacht dat iemand me riep. -Mijn veter zat een keer vast aan mijn trapper (dat is al stom) dus ik en mijn vrienden stoppen valt me tas op de grond, probeer ik mijn voet op de grond te zetten val ik over het fietspad. - Een vrouw knuffelen waarvan ik dacht dat het mijn moeder was maar hetniet was (ik was 8) - In de klas op mijn plaat gaan omdat ik dacht dat mijn veter los zat - Tegen een boom aanlopen op straat - Van mijn fiets vallen omdat ik dacht dat ik rechtsaf moest slaan ja, ik ben een wandelende blunder. overal waar ik kom gebeuren de meest beschamende dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf heb zoveel blunders op mijn naam staan, maar de ergste is wel die keer dat ik over mijn das viel (met de fiets). Omdat ik het zo warm had wilde ik mijn ontzettend lange das afdoen en die kwam daarbij onder mijn voorwiel! En toen ging ik over de kop. Ik ben trouwens ook al eens over de kop gegaan omdat ik een stok mee had genomen op de fiets. Hij kwam tussen mijn spaken en toen bokte mijn fiets! ![]() |
![]() |
|
![]() Ik was 12 ofzo, was in het zwembad, in bikini. Er waren wat duikers aan het oefenen in het zwembad en nog veel andere mensen zwommen rond. Ik besloot dat het een leuk idee was om van de duikplank te springen. Alleen toen ik in het water belandde ging opeens mijn bikini compleet uit, ik zag die naast me drijven en ik schaamde me echt dood xD |
![]() |
|
Hm.. Ik had het weleens over iemand begrafenis, terwijl ik bruiloft bedoelde (ach het gebeurt allemaal in de kerk he), en laatst lachten twee mannelijke klasgenoten lief naar me dus ik huhuhu teruglachen maar ze bleken dus sympathiek naar me te lachen omdat mijn breiwerk nog maar met één bol wol aan mijn tas vastzat en de rest erachteraan sleepte, over straat. Maar ik vind dat niet de meest beschamende momenten in mijn leven. Ik zie dingen niet zo snel als dodelijke blunders.
|
![]() |
|
Mijn meest beschamende blunders zijn al zo lang geleden dat ik me er niet zo heel erg meer voor schaam.
Éen keer was mijn broer aan de telefoon met iemand die net zo klonk als mijn vader. Ik had de hoorn boven opgepakt en luisterde mee en dacht dat ik mijn vader hoorde en toen zei ik, "hoi pap!" En nog eens omdat hij niet reageerde en ik dus dacht dat mijn papa me niet gehoord had. Toen was ik nog zo jong dat ik een oppas had waar ik een kleine crush op had en toen vertelde mijn broer dat verhaal dat ik tegen een wildvreemde 'Hoi pap!' zei aan de telefoon. Ik heb ook eens iemand geknuffeld bij de bar in het Beatrixtheater omdat hij leek op mijn vader. Het was alleen mijn vader niet.
|
Gisteren had ik er één. Een man kwam met een jochie van een jaar of vier zijn piratentaart ophalen met foto. Voor bestellingen moet je altijd naar achteren lopen in de koeling. Een collega laat midden in het gangpad een karretje staan, waardoor ik struikel met vier vlaaien.
Dat arme jongetje huilen. Gelukkig hadden we alle taarten nog achter staan en was het zo opgelost.
||
Citaat:
![]() God, ja, een echte blunder is alweer een tijdje geleden, toen zat ik nog op school. Ik was toen 'alto' (fuck yeah) dus ik had van die enorme skateschoenen. En ik zat op de fiets, terug naar huis, toen een vrouw naast me kwam fietsen en me erop wees dat mijn veter loszat. Ik dacht, op dat moment: Duh, dat zitten ze altijd, wat nou? Waarna mijn losse veter zich om mijn trapperas (of hoe noem je dat) begon te wikkelen, ik uit blinde paniek me niet bedacht om terug te trappen en probeerde af te stappen. Maar ik stap altijd af met rechts op de pedaal en links op de grond. En links zat vast ![]() Heerlijk.
|
![]() |
Vorig jaar zomer, tijdens een lange rit op de snelweg besloot ik gebruik te maken van het openbaar toilet van een wegrestaurant, wat in de kelder was.
Het was er doodstil en het leek er uitgestorven. Ik liep nogal snel de trap af en de deur door, en ik liep aan van alles te denken, waardoor ik niet had gezien dat de toiletjuffrouw aan het dweilen was in het ruimte bij de wasbakken. Precies toen ik de deur door liep het hoekje om, kwam ze in alle stilte tevoorschijn van achter die deur en ik schrok zo gigantisch dat ik per ongeluk een scheet liet. ![]() Dat viel nogal op aangezien het er zo stil was. Ik schaamde me dood, en tot overmaat van ramp moest de toiletjuffrouw er nog om lachen ook. Ik was er heel snel weer weg! |
![]() |
|
Dit is recent gebeurd:
Ik had ruzie met een jongen B. (dus die negeerde ik maar een beetje in de vorm van niet tegen praten alleen antwoorden op vraag). Vervolgens ga ik naar de WC en vertel aan me klasgenoot waarom ik zo boos ben op B. Kennelijk zat ik erg hard te broadcasten maar ik had het niet door. Terwijl B gewoon niet ver van de deur van de wc stond. Later stuurt een andere klasgenoot Y (waar ik geen problemen mee heb) een sms naar me dat B wel heel erg vies en eng zat te kijken.. (Y zat tegenover B ook voor de wc te wachten). Toen zei ik keihard tegen de klasgenoot die mee ging naar de wc: OOO WEET JE WAT Y HEEFT GESTUURD BLABLABLA. Vervolgens kreeg ik weer een sms van Y: We kunnen je horen...... Tjah toen ik vond ik dat erg beschamend voor zowel mij als voor Y ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op een gegeven moment begon de veter om om zijn trapper en zijn ketting te winden. Die ketting blokeerd en hij valt voorover op z'n smoel van z'n fiets af! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik wist dus niet wat voor kwaad het nou kon dat mijn veter op de fiets loszat.. ![]()
|
Ik schaam me ook altijd een beetje als ik naar het postkantoor ga omdat daar zo'n vrouw werkt die ik daar steeds tegenkom en dan verstuur ik steeds een boek maar soms begrijp ik haar verkeerd. Gister weer dus, ik had een doos gepakt om het boek in te versturen (die dozen vielen naar beneden maar ze waren hoog opgestapeld dus daar kon ik weinig aan doen) en toen vroeg ze aan mij "Basispakketje doen?" En ik verstond "Paaspakketje doen?" als in, misschien een gekke actie van de TNT dat ze iets met pasen doen het zal wel, maar dat kost vast extra dus doe maar niet. Dus ik zei, "Oh nee hoeft niet hoor." Ze keek me raar aan en vroeg, "Hoe wou je hem dan versturen?" En daarna bleek pas dat ze niet Paaspakket maar Basispakket zij. Dat soort dingen overkomen me dus de hele tijd met dat mens, volgens mij denkt ze echt dat ik een achterlijke idioot ben. Wat ik eigenlijk wel heel grappig vind.
|
![]() |
Ook meegemaakt:
Ik was voor de afwisseling een keer lopend naar de brievenbus gegaan in onze wijk, en omdat het mooi weer was besloot ik om via een flinke omweg terug naar huis te lopen. Net op het verste punt (een km. van huis denk ik) scheurde de band van mijn slipper zó af, dat alle houvast weg was en het niet mogelijk was om er op verder te lopen. Ik had geen keus en moest op mijn blote voeten terug naar huis. Behalve dat ik het ontzettend vies vond en bij elke stap wel 3x keek waar ik hem zette, had ik het idee dat iedereen keek (misschien was dat ook wel zo). |
![]() |
|
Ik zat een tijdje geleden, zoals gewoonlijk, lekker weg te dommelen in de bus, toen een vrouw naast mij blijkbaar wilde opstaan en uitstappen. Het punt is, ik heb, als ik in een zittende houding slaap, altijd de neiging om met een schok wakker te worden en daarbij ook van die extreme, bijna spastische handbewegingen te maken. Dat heeft die mevrouw geweten, want ik petste haar echt keihard op haar ass
![]() ![]() Toen had ik dus wel even wat uit te leggen. Gelukkig was het wel een foeilelijke vrouw, dus zij begreep volgens mij zelf ook wel dat ik het niet met opzet deed. Desalniettemin moet "WTF" wel even flink door haar hoofd hebben gegalmd.
|
Verwijderd
|
Een keer ging de telefoon. Ik nam op. Het was een man die Frans sprak, maar ik dacht dus dat het mijn oom was die een stemmetje deed. Dus ik stond hem heel, heel onbeleefd te woord. Tot hij ineens aan mij vroeg: "Est-ce que tu es [moeder]?" Ik "Mais non! Je suis sa fille!"
Hij: "Est-ce que tu veux donner-moi ta mère?" Maar. Toen was er dus een Russisch programma (Moskou en Magadan, of hoe dat dan ook heet) op de teevee. Dus ik reageerde met een Da en gaf hem mijn moeder. Vader viel van de bank van het lachen... want het was mijn moeders huisbaas ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag in de bus en je kent die stoel wel die voor dikke mensen is? die anderhalf-persoonsstoel ergens voorin de bus.
Nou was het dus heel druk in bus dus ik probeer - terwijl ik mijn giga-tas ergens neer probeer te leggen - te gaan zitten en merk dat de jongen die naast mij zit toch iets te breed is. Dus ik zat zo half op stang en dat was niet bepaald plezant. Maar ik heb volgehouden, en ben uiteindelijk anders gaan zitten half tegen die jongen aangedrukt. Hehe. ![]() Ik ben niet bepaald subtiel en volgens mij vond die jongen het of heel leuk dat ik zo tegen hem aan zat of heel erg niet leuk, maar hij voelde zich iig best akward haha. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kon me een keer in Londen wel extreem schamen... Ik was daar een weekje op vakantie met mijn vriend, onze eerste vakantie samen. Hij had er een handje van een van z'n tassen telkens te vergeten, dus ik zei telkens dat hij op z'n tassen moest letten (we hadden er allebei twee, we waren al uitgecheckt in het hotel en hadden nog een paar uur te spenderen). Dus ik de heletijd:'Let op je tas!!' ... Zaten we even later in de metro, kijk ik om me heen, zie ik door het raam nog dat een van mijn tassen nog op het perron staat
![]() (Uiteindelijk rukte vriend aan de noodrem, mensen helemaal pissig natuurlijk. 'You don't do that!' en ik stamelde dat mijn tas nog op het perron lag, mensen ineens;'Oooh, I thought you were on the wrong train!' Ik zou zelf dan nog steeds pissig zijn, maar mensen vonden dat ineens een goede reden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook tikte een conducteur me een keer wakker. Ik schrik me de pleuris en instictief zwaaiden m'n armen omhoog, waardoor ik de kniptang uit de handen van de conducteur sloeg. Hij schrok er zelf net zo hard van als ikzelf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had wel een blunder maar hij is niet zo grappig. Er kwam een heel zenuwachtige jongen langs die heel schattig is verder enzo en ik schonk ons thee in en toen stootte ik mijn volle kop pasgezette thee om, helemaal over die jongen heen en over mijn procesverbaal heen en over alle belangrijke documenten op tafel en over de vloer en over de koekjes. En het was echt superheet, arme jongen.
![]() |
![]() |
|
Mezelf voorstellen aan mensen die ik al ken doe ik heel vaak
![]() ![]() Verder was het moment dat het touwtje van m'n tampon uit m'n badpak hing (ik was 14 en voor het eerst ongesteld) ook wel erg. Vooral omdat zo'n groepje popi meisjes er iets van zei. Of nou ja, het door het zwembad gilde ![]()
|
Verwijderd
|
Was aan het terugfietsen met 3 vrienden na een goed potje de drankorgel uit te hangen en we fietsten op een weg tussen 2 weilanden in met links en rechts een sloot maar die waren vol met struikjes en stekelplanten waardoor je niet kon zien of er wel of geen sloot was.
Ik fiets naast vriend A en die zegt: "Bas, fiets eens dat weiland in!" waarop ik zeg: "Zit daar geen sloot dan?" Op dat moment hebben vriend B en C een gesprek achter ons en vriend B zegt keihard tegen vriend C : NEE! Dus ik denk "nee, geen sloot, weiland!!" fiets opeens heel snel vooruit en gooi m'n stuur om naar links, klaar om door het maisveld te fietsen. In een flits zie ik dat de wereld een draai maakt en een donker gat slokt me op, zie nog 1 beeld van de donkere grond op me afkomen en BANG. Vriend A B en C: "Bas?? Baaaas?" Die konden me niet vinden, dus het was behoorlijk diep. Ik realiseer wat er is gebeurt en kan er de humor wel in vinden. "huh...huhu. huhuhuhuhuhuhuhuh" Vriend A vindt deze langzaam opkomende lach zo grappig dat hij meteen zijn gulp lostrekt en ervan begint te pissen. (Gelukkig stonden ze niet voor mij, anders was het helemaal een failure geweest) We gaan met z'n allen het maisveld in en rennen, springen, schreeuwen en maken lol. ![]() Had er een blauw oog aan overgehouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder moet ik om sommige blunders ook wel erg lachen hier ![]() Ik heb er niet echt een? Meer stomme dingen zoals over iemand praten negatief, en dat diegene vervolgens achter je staat, of denken sneller lopen dan dat de deur open gaat, als er iets gezegd/gevraagd wordt, het presteren om 5 min later precies hetzelfde te vragen ![]() ik ben niet echt altijd even handig, maar echt een moment dat ik me echt schaamde? nee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
;D owja huhuhu
Was met m'n buurjongen op de schommels aan het relaxen en nouja we deden maffe dingen en ik ging op een gegeven moment naar achteren glijden en met mn kuiten nog op de schommel maar mijn broek was er niet mee eens en daar schommelde ik dan met m'n blote reet in een gekke houding, ach care. Maar sjuust op dat moment fietste er een meisje langs. :') Ja ik was nog jong! |
![]() |
|
Ik lag met D. in bed, maar hij had zo'n tweepersoons hoogslaper en die stond aan het raam, bij het balkon. En we waren een beetje bezig
![]() ![]() Zelfde verhaal, maar dit keer was het echt laat - of vroeg in de ochtend - en we waren nogal slaapdronken en hadden dus de hele tijd de slappe lach om niks. Toen keek ik weer uit het raam en ik zei: "WOW ik zag een hele grote laars, ik zweer het je!" Hij: "Wtf? Hoe groot?" Ik: "Ja, jezus, echt Kleinduimpje-groot!" Hij begreep wel meteen wat ik bedoelde en het bleek later trouwens een huis te zijn wat verderop in de straat stond (vanuit zijn raam kijk je over de daken). Hij maakt er nu, 3 jaar later, nog steeds grapjes over ![]()
|
![]() |
|
|