![]() |
|
![]() |
hallo beste lezers,
Mijn naam is joost van buren of voor vriende joost horeca. Nu heb ik een zeer dringende vraag ik zoek een geschikte opleiding om het koks vak te gaan leren. Ik ben al bij verschillende scholen langsgeweest maar ik kom er elke keer niet uit. Ook een werving en selectie bureau voor kok vacatures wist niet zo heel snel te zeggen welke opleiding nu het beste is voor mij. Ik zoek namelijk een opleiding in de regio van rotterdam maar ik wil niet op een zo`n grote Roc terecht komen. Waar ik te werk kom tijdens mijn stage in van die bedrijven die niet bij me passen. De mensen van het bureau zeiden tegen mij dat ik me het beste moets laten adviseren door andere koks in het vak. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan ik zit nog niet in het vak dus kom ik ook geen koks tegen. De vraag is hoe kom ik op een klein schalige opleiding waar ik mijn vak goed kan uitoefenen. Met mvg en ik zie de reacties wel verschijnen. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 |