Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, volgens mij had ik die aflevering nog wel gezien... Want dat was heel dom, toen lieten ze eerder het voorstukje voor de volgende week zien (waarin dus geen Madaleine te bekennen was) dan dat ze iemand wegstuurden. Ik vond Eboni wel grappig, met dat accent, maar tegelijkertijd vond ik ze eigenlijk allemaal behoorlijk irritant, zo dramatisch allemaal...
|
Ik vond Madeleine totaal niet sympathiek, maar ik had niet echt een favoriet, geloof ik
![]()
||
Citaat:
![]() Maar jullie gaan dus een leuk seizoen tegemoet ![]()
|
OMG wat een vreselijk foute aflevering met dat robot- en toekomstgedoe
![]() ![]() Verder was het weer vertrouwd leuk en slecht ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond Tyra echt breed, 't is dat ze het zelf ook al zei.
Ik weet niet meer alle namen. Die lesbische vond ik wel grappig, ben benieuwd hoe ze het gaat doen in de modellenwereld zonder rok/jurk te dragen. Van Isis vind ik het wel vet dat ze mee doet, ook grappig hoe dat verhaal direct de ronde deed. Die met dat blonde haar vond ik raar, maar het verbaasde me niks dat ze er bij zit. Ze kiezen wel altijd minstens één zo'n type. Verder ben ik blij dat dat plus size model niet door is. En die koreaanse/japanse vond ik wel tof.
|
oh ik heb vorige week net online heel seizoen 13 gekeken, lopen we hier zo achter?
![]() Hmm zit niet echt iemand bij die me nu aanspreekt eigelijk, dat vind ik wel jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Idd de Nederlandse is echt vreselijk tenenkrommend. De amerikaanse is gewoon ook niet van een hoog niveau, maar daar is helemaal niets ergs aan, soms heb je daar gewoon zin in
![]()
|
Sheena mag wel wat bescheidenheid leren, Analeigh vind ik erg leuk en wie noemt zijn dochter nu Clark? Heette Sharaun niet ook Brittany?
|
Hahaha ik moest vorige keer zo lachen om die ene.. volgens mij is het Clark.. die eruit ziet als het meest standaard mooi meisje OOIT, echt, zo standaard als je ze maar kunt krijgen.. en die ging zeggen "Ik heb me altijd anders gevoeld dan anderen".
|
Ugh ik krijg jeuk van die Marjorie.
Sheena en McKey vind ik tof; die kunnen allebei toegeven dat Isis cooler is dan zij, gezien wat zij heeft meegemaakt. Terwijl het veel makkelijker is om de ander dan maar voor raar te verslijten, geven zij juist complimenten ![]() Isis vind ik een stoer 'wijf' en Analeigh is erg mooi. Hopelijk kan ze ook wat. Elina heeft wel wat interessants. De rest vind ik saai. Dat is de tussenstand ![]()
|
Elina en Analeigh vind ik ontzettend mooie hoofden hebben. Verder vind ik Marjorie nog steeds schattig en lief maar dan moet ze volgende week wel minder onzeker zijn anders is dat ook over. Isis staat mooi op de foto, ik vind niet dat ze steeds moeten blijven herhalen dat het een man is, want dan juist ga je anders naar d'r kijken. McKey vind ik alleen leuk als ze niet praat
![]()
|
Mooi dat Sharaun er uit is, die Nekeyshadinges mag volgende week. Hopelijk weer hele toffe make-overs. Marjorie moet wel snel zelfvertrouwen krijgen anders ligt ze er ook zo uit. Samantha en Clark zijn twee saaie blondjes.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top model (4) Verwijderd | 500 | 25-01-2006 15:04 |