Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2010, 12:08
ceabvl
ceabvl is offline
hee;
ik ben erg verliefd op een engelse jongen
alleen ik heb hem nog nooit gezien & als ik hem zie is het op
de webcam
maar ik vind hem erg leuk;
wat moet ik nou doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2010, 12:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe oud ben je? Waarschijnlijk is het gewoon een crush, iemand leuk vinden in plaats van echt verliefd zijn op hem. Die kans is vrij groot. Wat moet je nu doen? Om je heen blijven kijken omdat er in Nederland ook genoeg leuke jongens zijn die je wel kan ontmoeten en die je in het echt ziet en spreekt. Niet gaan denken dat die Engelse jongen de enige leuke jongen is of de enige die je waardeert of leuk kan vinden, want er zijn heel veel vissen in de zee.
Oud 08-05-2010, 12:50
Dott
Dott is offline
Hem vragen wat hij voelt?
Oud 08-05-2010, 12:55
sicilion
sicilion is offline
Cyberseks
Oud 08-05-2010, 13:36
Dott
Dott is offline
Oud 08-05-2010, 16:07
Wammus
Wammus is offline
Ik zou me erbij neerleggen dat het hem uiteindelijk niet gaat worden. Ik denk dat de afstand te groot is en dat dit uiteindelijk tot problemen gaat leiden. Daarom is het naar mijn idee het beste dat je probeert te vergeten hoe leuk hij is en in je directe omgeving op zoek gaat naar een net zo leuk iemand (die er ongetwijfeld is).
Oud 09-05-2010, 23:34
Verwijderd
En jij had gewoon een vriend?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 16:45
Thinus
Thinus is offline
Gister op bnn het programma loverboys gezien.

Een jongen had al 2,5 jaar verkering met een ontzettend mooi meisje maar ze hadden elkaar nog nooit gezien. Ze kenden elkaar alleen via msn waar ze elkaar elke dag zo'n 4 uur op spraken, het meisje was een paar jaar geleden naar antwerpen verhuisd en ze mocht de jongen van haar moeder niet zien.

Omdat de jongen het zat was had hij een brief gestuurd naar loverboys en die zijn naar antwerpen afgereisd om het meisje in kwestie te zoeken. Wat bleek; op de school waar ze beweerde op te zitten zat helemaal geen nederlands meisje. Een meisje wat voorheen bij de jongen op school had gezeten beweerde het meisje echter wel te kennen ze had een paar jaar geleden op dezelfde school gezeten. Wat bleek na wat ip-zoekwerk; het meisje dat beweerde het meisje uit belgie te kennen was het meisje zelf en de foto's die ze al die jaren had gestuurd waren van een willekeurig hyves profiel afgeplukt.

Dit meisje was zo onzeker en wou eens weten of jongens voor haar zouden vallen als ze haar innerlijk leerden kennen in plaats van uiterlijk, maar "het liep uit te hand en het was te zielig om hem na al die jaren nog te moeten teleurstellen"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 21:36
xxboyxx
xxboyxx is offline
Lol als je als jongen dit doet ben je niet helemaal goed bij je kop 2.5 jaar chatten 4 uur per dag en iemand voor de gek houden sneu zulke kinderen......
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 11:22
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Lol als je als jongen dit doet ben je niet helemaal goed bij je kop 2.5 jaar chatten 4 uur per dag en iemand voor de gek houden sneu zulke kinderen......
Het is wel lang en wel veel, maar ook best lief en aandoenlijk
Oud 11-05-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Gister op bnn het programma loverboys gezien.

Een jongen had al 2,5 jaar verkering met een ontzettend mooi meisje maar ze hadden elkaar nog nooit gezien. Ze kenden elkaar alleen via msn waar ze elkaar elke dag zo'n 4 uur op spraken, het meisje was een paar jaar geleden naar antwerpen verhuisd en ze mocht de jongen van haar moeder niet zien.

Omdat de jongen het zat was had hij een brief gestuurd naar loverboys en die zijn naar antwerpen afgereisd om het meisje in kwestie te zoeken. Wat bleek; op de school waar ze beweerde op te zitten zat helemaal geen nederlands meisje. Een meisje wat voorheen bij de jongen op school had gezeten beweerde het meisje echter wel te kennen ze had een paar jaar geleden op dezelfde school gezeten. Wat bleek na wat ip-zoekwerk; het meisje dat beweerde het meisje uit belgie te kennen was het meisje zelf en de foto's die ze al die jaren had gestuurd waren van een willekeurig hyves profiel afgeplukt.

Dit meisje was zo onzeker en wou eens weten of jongens voor haar zouden vallen als ze haar innerlijk leerden kennen in plaats van uiterlijk, maar "het liep uit te hand en het was te zielig om hem na al die jaren nog te moeten teleurstellen"
Heb ik ook gezien ja!
Ik heb met vol bewondering gekeken, Zo zie je maar weer!
Internet is niet te vertrouwen!

Vond het zo sneu voor die jongen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten