Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2010, 18:05
supergirl#1
supergirl#1 is offline
wat voor kledij heb aan als je slaap

1. Thuis:? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
2. Als ouders in de buurt zijn: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
3. Bij vrienden/vriendinnen: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
4. Op camping: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
5. In een hotel: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
6. Op een slaapzaal ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
7. Met een jongere/broer of zus ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
8. Op een kamp: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
9 ziekenhuis? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
Oud 12-05-2010, 19:13
Verwijderd
Eigenlijk slaap ik altijd in een satijnen pyjama (lekker zacht ^^) met slaapkousjes.
Ben nogal kouwelijk.
Enige uitzondering is als ik een nacht heb doorgestoken en dan tegen de morgen uitgeput op bed neerval.
Als het goed zit weet ik mijn kostuum uit te krijgen en slaap ik gewoon in mijn ondergoed en boxershort (tot ik van de kou wakker wordt). En als het slecht zit val ik met kostuum aan in slaap en word ik wakker van een stropdas die mij langzaam aan het wurgen is.
En vervloek ik vervolgens al het strijkwerk.

Naakt alleen als ik vrij met een vriendin (lang geleden alweer...). In de winter toch ook met kousen aan want ik kan echt niet tegen koude voeten. Laat staan ermee de nog koudere voeten van de andere helft te voelen.
En meestal trek ik daarna toch een pyjama aan. Of toch op zijn minst een boxer en shirt.

Doorgaans verander ik pas naar nachtkleding vlak voor ik in bed kruip.
Of als ik net een heet bad heb genomen 's avonds laat.

Kamp is iets voor nazi's.
ziekenhuizen heb ik wonderwel nog nooit bezocht. (Hoop dat het zo blijft...)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:15
arPos
arPos is offline
Citaat:
wat voor kledij heb aan als je slaap

1. Thuis:? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer/naakt
Citaat:
2. Als ouders in de buurt zijn: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer/naakt
Citaat:
3. Bij vrienden/vriendinnen: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer
Citaat:
4. Op camping: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer
Citaat:
5. In een hotel: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
mocht ik ooit nog eens in hotels gaan rondjakkeren dan koop ik wel een pyjama mkay
Citaat:
6. Op een slaapzaal ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer
Citaat:
7. Met een jongere/broer of zus ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer
Citaat:
8. Op een kamp: ? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
boxer
Citaat:
9 ziekenhuis? naakt,boxer,boxer en Tshirt,pyama
Pyjama want moet van ziekenhuis.
Oud 13-05-2010, 13:28
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Naakt alleen als ik vrij met een vriendin (lang geleden alweer...). In de winter toch ook met kousen aan want ik kan echt niet tegen koude voeten

ik heb een hele collectie uitzinnig trashy pyamas van Primark en daartussen zwerven ook een paar skimpy nachthemdjes voor pyamaparty's met personen van het andere geslacht. nogal overbodig eigenlijk want ik ben nogal exhibitionistisch ingesteld dus wanneer er zo iemand blijft slapen ben ik bloot en dat moet de ander dan ook. dus heb ik een dik donzen dekbed.

in het ziekenhuis draag ik altijd joggingbroeken en oversized tshirts by the way, mits ik niet in zo'n sexay operatiehemdje bivakkeer kgbfj.
Oud 13-05-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:

ik heb een hele collectie uitzinnig trashy pyamas van Primark en daartussen zwerven ook een paar skimpy nachthemdjes voor pyamaparty's met personen van het andere geslacht. nogal overbodig eigenlijk want ik ben nogal exhibitionistisch ingesteld dus wanneer er zo iemand blijft slapen ben ik bloot en dat moet de ander dan ook. dus heb ik een dik donzen dekbed.

in het ziekenhuis draag ik altijd joggingbroeken en oversized tshirts by the way, mits ik niet in zo'n sexay operatiehemdje bivakkeer kgbfj.
Ze klaagde meer over het feit dat ik altijd The Sisters Of Mercy op non stop oplegde. Ik kom liefst klaar op 'More'

Ziekenhuis pyjama's vind ik eng
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 15:28
WAT
WAT is offline
1. Thuis:?
Naakt of string
2. Als ouders in de buurt zijn: ?
ik slaap nooit met m'n ouders in de buurt... maar wss gewoon t-shirt met joggingbroek
3. Bij vrienden/vriendinnen: ?
string + tshirt of joggingbroek + tshirt
4. Op camping: ?
naakt en als ik uit de tent moet kleren aan
5. In een hotel: ?
naakt
6. Op een slaapzaal ?
ligt er aan met wie XP
7. Met een jongere/broer of zus ?
string + tshirt of joggingbroek + tshirt
8. Op een kamp: ?
Doe ik niet aan
9 ziekenhuis?
joggingbroek + tshirt

ik heb geen pjama wel een paar joggingbroeken die ik ook overdag binnenhuis draag

en FA, sokken in bed = zooo fout XP
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:

en FA, sokken in bed = zooo fout XP
Me likes 'fout'
En zijn er met doodskopjes op!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 17:53
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ze klaagde meer over het feit dat ik altijd The Sisters Of Mercy op non stop oplegde. Ik kom liefst klaar op 'More'

dit ging over slaapkledij, niet over sexual habits, en weet dat ik fb ben dus let op je woorden buster
Oud 13-05-2010, 22:42
Verwijderd
-Offtopic-
Citaat:

dit ging over slaapkledij, niet over sexual habits, en weet dat ik fb ben dus let op je woorden buster
Jawoel meinen Führer!

(stiekem vind ik fascistoïde dames opwindend, maar sssst )
-//-
-Ontopic-

Wie van de dames draagt er doorschijnende nachtkleedjes?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 12:58
Nona
Nona is offline
Ik slaap in pyjama's die samengesteld zijn uit diverse pyjamabroeken, bijbehorende shirts, andere shirts die ik bezit of shirts van mijn vriend. Geen uitzondering tenzij ik per ongeluk in slaap val voor ik me omkleed. Als ik 's nachts geen pyjama aan heb krijg ik nachtmerries. Waarom weet ik niet. Maar het geeft niet, want ik houd toevallig van pyjama's.
Oud 14-05-2010, 14:10
Volk
Volk is offline
Thuis; naakt of met een string/slipje
Als ouders in de buurt zijn: Naakt of met een string/slipje
Bij vrienden/vriendinnen: Naakt of met een string/slipje. Tenzij ik bij die vrienden in bed lig, dan trek ik nog wel een shirtje of topje erbij aan.
Op camping: Naakt of met string/slipje
In een hotel: Naakt of met string/slipje
Op een slaapzaal Naakt of met string/slipje
Met een jongere/broer of zus: Naakt of met string/slipje, tenzij we samen in bed liggen, dan doe ik ook een shirtje aan
Op een kamp: Naakt of met string/slipje
ziekenhuis: Heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, maar mocht het ooit nodig zijn, volgens mij heb ik nog een big shirt liggen van toen ik nog bij moeders woonde. Ik denk dat ik dan die aan zal trekken.

Ik heb ook allemaal van die doorschijnende niemendalletjes, en van die dingetjes met fijne stofjes, maar die zijn altijd al uit voordat ik ga slapen. Koud heb ik het nooit, ik snap dekens.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 18:41
silentbob
silentbob is offline
altijd boxer eigenlijk, al had ik op het laatste wat in de buurt kwam van een kamp(skireis met school) gewoon in mn kleren heb geslapen(te lui en stoned om uit te trekken, en zo kon het ook, deed e rest van de kamer ook btw)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten