Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb een hele collectie uitzinnig trashy pyamas van Primark en daartussen zwerven ook een paar skimpy nachthemdjes voor pyamaparty's met personen van het andere geslacht. nogal overbodig eigenlijk want ik ben nogal exhibitionistisch ingesteld dus wanneer er zo iemand blijft slapen ben ik bloot en dat moet de ander dan ook. dus heb ik een dik donzen dekbed. in het ziekenhuis draag ik altijd joggingbroeken en oversized tshirts by the way, mits ik niet in zo'n sexay operatiehemdje bivakkeer kgbfj.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ziekenhuis pyjama's vind ik eng ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Thuis:?
Naakt of string 2. Als ouders in de buurt zijn: ? ik slaap nooit met m'n ouders in de buurt... maar wss gewoon t-shirt met joggingbroek 3. Bij vrienden/vriendinnen: ? string + tshirt of joggingbroek + tshirt 4. Op camping: ? naakt en als ik uit de tent moet kleren aan 5. In een hotel: ? naakt 6. Op een slaapzaal ? ligt er aan met wie XP 7. Met een jongere/broer of zus ? string + tshirt of joggingbroek + tshirt 8. Op een kamp: ? Doe ik niet aan 9 ziekenhuis? joggingbroek + tshirt ik heb geen pjama wel een paar joggingbroeken die ik ook overdag binnenhuis draag ![]() en FA, sokken in bed = zooo fout XP |
![]() |
||
Verwijderd
|
-Offtopic-
Citaat:
![]() (stiekem vind ik fascistoïde dames opwindend, maar sssst ![]() -//- -Ontopic- Wie van de dames draagt er doorschijnende nachtkleedjes? ![]() |
![]() |
|
Ik slaap in pyjama's die samengesteld zijn uit diverse pyjamabroeken, bijbehorende shirts, andere shirts die ik bezit of shirts van mijn vriend. Geen uitzondering tenzij ik per ongeluk in slaap val voor ik me omkleed. Als ik 's nachts geen pyjama aan heb krijg ik nachtmerries. Waarom weet ik niet. Maar het geeft niet, want ik houd toevallig van pyjama's.
|
Thuis; naakt of met een string/slipje
Als ouders in de buurt zijn: Naakt of met een string/slipje Bij vrienden/vriendinnen: Naakt of met een string/slipje. Tenzij ik bij die vrienden in bed lig, dan trek ik nog wel een shirtje of topje erbij aan. Op camping: Naakt of met string/slipje In een hotel: Naakt of met string/slipje Op een slaapzaal Naakt of met string/slipje Met een jongere/broer of zus: Naakt of met string/slipje, tenzij we samen in bed liggen, dan doe ik ook een shirtje aan Op een kamp: Naakt of met string/slipje ziekenhuis: Heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, maar mocht het ooit nodig zijn, volgens mij heb ik nog een big shirt liggen van toen ik nog bij moeders woonde. Ik denk dat ik dan die aan zal trekken. Ik heb ook allemaal van die doorschijnende niemendalletjes, en van die dingetjes met fijne stofjes, maar die zijn altijd al uit voordat ik ga slapen. Koud heb ik het nooit, ik snap dekens. |
![]() |
|
|