Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zie me vriend al elke dag..
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heey, girl
Sorry maar als ik het goed begrijp is het al uit!! en als het uit is waarom moet hij je dan bellen. hij gaat dan natuurlijk op vakantie op zoek naar een andere hij gaat dan niet aan jou denken aan zijn ex. jah sorry maar dat is toch of nie dan maarja ik ga je zien laterrrrrrrrrrrr ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Devilcat, ik zou het hier lekker bij laten zitten, het is nu toch wel duidelijk hoe hij in elkaar zit. Hij wil alleen de lusten, niet de lasten. |
![]() |
|
![]() |
Mm k zeg niet dat ík het normaal vind, maar wel meer jongens zijn zo. Die vinden het dan gewoon onzin om voor die 'onzindingen' te bellen, maar wil niet zeggen denk ik dat ie nix om je geeft. (nja, ik zou zoiets niet doen, maarja, jongens
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sorry dat ik het zeg... maar het is UIT!!! Raar, dat die dan niet belt he... vind ik niet!! (NOFI)
Maar iig als jullie nog wat hebben mag hij natuurlijk wel even wat van zich laten horen... Hij hoeft niet iedere dag te bellen, maar eventjes een geruststel telefoontje/smsje/mailtje/kaartje is nooit weg natuurlijk...
||
![]() |
Citaat:
Dus het is nog niet echt echt echt uit snappie? Alleen nu wel voor mij, want hij doet blijkbaar weinig moeite voor een kans.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tja, als 'k het verhaal zo'n beetje snap, dan is't duidelijk. Jij bood hem toch nog een kans en als hij die zou grijpen zou ie toch wel iets laten weten hebben op vakantie. Misschien niet meteen omdat ie zelf nog es wou nadenken, maar nu naderhand toch wel? Als hij terugkomt zal je wel meer weten.
|
soms is het voor de mannen onder ons wel eens lekker om 2weekjes helemaal nergens aan te denken.... als je alleen maar met je vriend/vriendin bezig bent gaat het sneller vervelen, en als je dan zeg maar weer trug van vakantie bent kan je weer lekker met hem/haar optrekken....
dus 2 weekies rust is zo slecht nog niet hoor (maar je hebt wel gelijk dat je je dan in de steek gelaten voelt, tis ook niet zo dat ik mn lieverd niet mis op vakantie hooorrrrrrr!!) |
![]() |
|
ik zou alsk jou was hem nog een keer smsen en vragen waarom hij nix van zich laat horen? ik zou hier ook slecht tegen kunnen, me vriend is gister vertrokken..(naar croatie..
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn vriend is ook 2 weken op vakantie geweest,hij heeft me in die twee weken ook niet gebeld.
maar ik hield dat dus echt niet vol dus heb hem een aantal keer gebeld ook wel een beetje om te checken of het echt allemaal nog wel goed zat tussen ons want als je zo lang niks van je vriend hoort word je toch wel onzeker hoor. maar had me zorgen gemaakt om niks want er was niks aan de hand hij is helaas ook niet zo bellerig of smserig.
|
![]() |
Het is wel duur, maar hij had toch minstens wel één keer kunnen bellen? Dat heb je er toch wel voor over? En toen ik in Amerika was, waren er ook nog eens zat mogelijkheden om gebruik te maken van internet, dan kan hij dat toch nog doen?
Sorry, maar ik vind dit wel heel gemakzuchtig hoe hij het heeft aangepakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet je dan kan iemand wel zeggen dat ie van je houd, maar het waar maken is veeeeeeeeeeeeel belangrijker dan dat iemand 100 x op een dag zegt dattie van je houd. Damn, het lijkt wel alsoffie noooit inzet toont.. ik haat het, en un wilt ie me weer terug etc..damn.ik ook wel, maar ik had hem al zoveelkansen gegeven [read my others messages] hmm.. wor der he;emaa; gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij was in orlando, daar hebben ze toch echt wel internetgelegenheden??? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens, van een keertje bellen gaat hij ook echt niet failliet hoor, er is wel een middenweg tussen elke dag uren aan de telefoon hangen en een keer een klein telefoontje plegen. |
![]() |
|
sorry hoor, maar als hij helemaal NIKS van zich laat horen zou ik echt boos zijn, een smsje of kaartje is al helemaal niet veel moeite, en een paar keren bellen ook niet. Belachelijk dat ie dat niet eens even doet, dat maakt wel weer even duidelijk hoe lullig hij is..
|
![]() |
JA dat kan normaal zijn...
Want A...hij is zijn mobiel kwijt (is mij ook overkomen ![]() B....kaartjes komen niet zo snel als 18 dagen tenzij hij in nederland zit C...des te verder weg hij is des te moeilijker het vinden van een goeie telefoonlijn is! D...hij heeft het gewoon naar zijn zin... Maar mijn vraag is waar hij dan op vakantie heen is? Mocht hij in Azie zitten dan kan je er vergif op innemen dat het internet ook na 2 minuten niet meer werkt...dus mailen gaat ook niet zo makkelijk.
|
![]() |
In dit geval gaat dat allemaal niet op, in Amerika zijn er internetgelegenheden genoeg en je hebt geen mobiele telefoon nodig, je kunt ook gewoon gebruik maken van een public phone of telefoon in het hotel. Ik weet uit ervaring dat bellen vanuit Amerika misschien wel niet goedkoop is, maar absoluut niet onmogelijk - verre van onmogelijk zelfs. En je kunt er best wat extra moeite voor doen, hoor. Er is echt wel een middenweg tussen nooit en elke dag contact opnemen. Mijn nichtje heeft door Azië gereisd en van haar ontvingen we bijna dagelijks een mail.
En het gaat er in dit geval om dat zij het wel een beetje verdiend heeft dat hij extra zijn best doet - als je de rest van de topic en andere topics waarnaar ze verwijst eventjes wil lezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
uhm, mn vriendin is bijna een maand weg
En ze heeft de eerst 2 weken veel smsjes gestuurdt enzow, Maar afgelopen week ook helemaal nix, Ik voelde me dr wel kut door, maar ik denk wel dat het een goed teken is.. Alytho ik dr later achterkwam dat ze niet van dr broer mocht smsen, klootmongool ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In andere gevallen vraag ik me af waarom ze zich er iets van aantrekt, controleert hij haar 24/7 of zo? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder geeft Devilcat meerdere keren aan dat hij haar juist heel graag terugwil en dat ze daar gewoon wel enige vorm van moeite voor verwacht. Als hij haar zo graag terug wil dan is het logisch dat zij verwacht dat hij er wel een beetje energie in steekt. Zelf vanaf het thuisfront contact opnemen met iemand die in Amerika op vakantie is is wel mogelijk, maar niet bepaald makkelijk, weet ik uit ervaring (mijn vriend heeft mij ook meerdere keren geprobeerd te bellen en dat hoorden we dan pas bij het uitchecken in het hotel van de baliemedewerker). |
![]() |
|
Verwijderd
|
je gaat tog ook niet tegen een jongen/man zeggen dat ie nieuwe kans krijgt, als een meisje dat tegen mij zou zeggen ,zou ik zeggen, je bekijtk het maar, zo werkt t niet.......zeker niet vlak voordat je op vakantie gaat en een boel leuke meisjes/vrouwens ontmoet...ik geef hem groot gelijk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij was degene die op zijn knieën over de grond kroop voor een nieuwe kans, en sorry, maar ik geef háár groot gelijk dat ze niet zomaar heeft gezegd: 'Ja hoor jongen, kom maar weer'. Ze weet nu waar ze aan toe is en hij ook. Zo werkt het toch gewoon? Je weet wat de grenzen van de ander zijn en als jij dat niet accepteert gaat het over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tja het is uit tussen jullie.. dus dan is het toch niet zo vreemd dat hij niet echt iets van zich laat horen...
TJa je hebt wel gezegd dat je hem nog een kans wilt geven.. maar je weet niet hoe hij daarover denkt ofzo... Bel je hem toch op...?
|
![]() |
vergeet hem, hij heeft je pijn gedaan, en waarschijnlijk wil ie nu gewoon testen hoe gek je bent
iemand waarmee ik het erg bewust uit zou maken zou niet nog een kans krijgen zo vlak na een of andere vakantie waar ze vast tig andere mensen heeft gezoend e.d.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |