Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is ook helemaal niet zijn bedoeling om ons duidelijk te maken waar en wanneer hij erheen gaat.
Hij zegt dat hij er een keer naartoe gaat, en wil weten hoe anderen het hebben ervaren, en of er nog speciale eisen zijn om mee te doen. (punt) ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm, mag ik ook leuek reply plaatsen, ok.
Ik weet de perfecte taktiek voor jouw en je team. Als ze allemaal zo slim zijn als jij vooral. Ga op de grootste open plek in het level staan. Schiet een paar keer in de lucht en wacht tot je op de grond valt. Niet al te moeilijk toch.
|
![]() |
speciaal voor u opgezocht: Uberleete Cs Guide
![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
wrom denk je dat vaag mannetje??
dat ik dat toevallig niet weet betekend niet dat ik slecht ben. ![]() ![]() en ja het is allemaal knu,llig gevraagd zie ik nu ook in...maar het gaat niet door 2 teamleden kunnen niet mee.. ![]() ![]()
|
zonerx.....
als ik midden in een open plek zou gaan staan dan moet ik of erg stoned of erg dronken zijn.... IK BEN NIET ACHTERLIJK!!!! jesus wie dooet dat nou?? ennuh als er iemand aan zou komen legt ie echt wel het loodje.... arctic warfare magnum rules nog steeds!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
magnum is het grootste noobwapen??
dacht ut nie..ik ben echt keigoed met een magnum, maarja het is maar waar je goed in bent campen of gewoon rondstuiteren en ventjes doodknallen..... ieder zn eigen smaak, he ![]() trouwens ik loop ook graag maar met spul waar 1x scope op zit..steyr aug. en sig552
|
AWP of zoals jij hem noemt AWM is in de meeste gevallen 1 shot, 1 kill
In de beta's is het begonnen om een irritant n00b wapen te zijn.. als je daar al iemand in zn grote teen schoot dan lag die al horizontaal... Later is dat wat minder geworden.. maar het is nog steeds geen kunst om met een awp/awm te 0wnen |
![]() |
||
Citaat:
jammer want awpén klinkt veel beter dan aw Emmen. blijf lekker awpen zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
AWP'en sucks gewoon. Zie je van die irritante gozers in een hoekje zitten met een score van 24-3 of zo, beetje met hun AWP iedereen verrot maken, en oh wat voelen ze zich goed. Kijk je first-person met ze mee, zie je ze gewoon stil zitten en kijken naar een bepaalde deur/hoek. Druk ze eens een AK of een SMG in hun handen en ze zijn nergens meer.
|
![]() |
|
![]() |
Door al die nieuwe spelers om het maar even netjes te zeggen... gaat counter-strike een beetje heel errug richting CAMPER-strike..
en ja chucky, dat je dat vraagt betekent het inderdaad dat je slecht bent.. met wat goede speelervaring en warservaring maak je zelf tactics of je neemt ze van anderen over (overnemen in de zin van kijken wat anderen doen en het nadoen, NIET rondvragen zovan "Ey wat is beste tactiek voor 5-spelers?") |
![]() |
|
|