Advertentie | |
|
![]() |
|
Meerdere relaties. Maar toen was ik ook een heel ander persoon. Maakte ik andere beslissingen. Dacht niet overal bij na. En ik koos voor mensen die totaal niet bij mij pasten. Zeker toen ik wat jonger was probeerde ik andere te plezieren door een bepaald persoon te kiezen.
![]()
|
Spijt? Nee. Eigenlijk heb ik van elke relatie meer over mezelf en wat ik wil geleerd. Daarbij was het toen goed. Achteraf gezien zet ik wel vraagtekens bij sommige keuzes, maar ja, toen wist ik niet beter, ofzo. Dus spijt, nee. Heeft weinig zin ook.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, bij een ex van mij vraag ik me echt af wat me destijds bezielde. Ik hou het er maar op dat het een vervanger was en een reden om bij mijn toemalige vriend weg te gaan, omdat ik hem niet meer leuk vond en ik weer verliefd wou worden op iemand anders.
Maar ik gruwel er af en toe nog steeds van! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1 relatie gehad. Spijt: Een beetje. Vooral omdat ik toen niet voor mezelf opkwam en wilde geloven in leugens. En omdat we elkaar eigenlijk niks te melden hadden. En hij nu echt f*cking lelijk is.
![]() Achteraf is het een zeer wijze les geweest en ik ben nu sterker dan dat ik ervoor was. Harder vooral. Als er nu een jongen op me afkomt prik ik meteen door de praatjes heen en mijn 'geen gelul, wat wil je nou?' houding schijnt nogal af te schrikken. Ach, jammer dan.
|
Ik heb wel spijt dat ik me met bepaalde jongens heb ingelaten, maar aan de andere kant heb ik uit al mijn ervaringen wel een goede les kunnen halen en kunnen bepalen wat ik nou uiteindelijk graag wil.. Het is nu sowieso te laat om te zeggen dat je er spijt van hebt, want op het moment dat je een relatie aangaat heb je er geen spijt van en kan je er eigenlijk ook geen spijt van hebben want op het moment zelf geniet je ervan. Hoeveel het ook kan kosten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nou, er is één jongen met wie ik 2 maanden samen ben geweest. Hem gun ik het gewoon niet dat hij mij 'gehad' heeft zeg maar... Wat een loser! Hij is ook de enige van wie ik me niet meer kan voorstellen dat ik ooit wat voor hem gevoeld heb. Ik zat toen heel erg in de put (mijn vader was net overleden) en ik had heel erg iemand nodig. Denk dat dat het is, want anders zou ik het niet weten
![]() Met de rest denk ik wel dat het goed is dat het uit is, maar heb ik niet zo'n gevoel dat ik er spijt van heb. Ze hebben mij allemaal gemaakt tot wie ik ben, en ik ben best blij met mezelf ![]()
|
![]() |
Ik heb nooit spijtgehad van een relatie. En ik vind dat je dat in principe ook niet moet hebben. Van elke relatie die mis is gegaan leer je iets, wat je in je volgende relatie misschein weer kan helpen.
Voorbeeldje: Ik heb een tijdje geleden verkering gekregen met mijn beste vriend. Nou, dat is niet zo goed gelopen. (Ik heb het kort geleden uitgemaakt). Het gaat nu niet zo lekker tussen ons, maar dat spreekt voor zich denk ik. Dus aan de ene kant ben ik nu een deel van die vriendschap kwijt, en moeten we weer wat opnieuw opbauwen, maar aan de andere kant heb ik er veel van geleerd. Bovendien, wanneer we niet verkering hadden genomen, bleef ik ook maar met dat verliefde gevoel zitten. En nu weet ik dat ik veel liever vrienden wil zijn. ![]() |
![]() |
|
Ik heb geen spijt van de relaties die ik in het verleden heb gehad en ook ik ben van mening dat dat nergens voor nodig is. Op het moment zelf voelde het goed en als het goed voelt waarom zou je het dan niet doen? Dat je achteraf bedenkt dat het misschien toch geen goed idee was kan zo zijn maar dat betekend niet dat je er spijt van moet hebben, sterker nog je kunt er wat van leren en dat vind ik veel belangrijker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wil ze een relatie of...? antonymous1234 | 5 | 11-07-2016 00:30 | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
''Jong'' + vaste relatie Verwijderd | 51 | 18-02-2005 16:42 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij spijt van een relatie? droomkoningin | 62 | 06-05-2004 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie? CoveredEyes | 40 | 07-10-2003 11:33 |