Verleden maand hadden ze ontdekt dat ik besmed was met Chlymedia en mogelijk gonoroe.. er kwam pus aan de zeikant van mijn penis. ik kreeg 1x kont-prik en 1000MG antibiotica..
nu 1 maand verder is alles weer gewoon net als vroeger.. ik heb nergens last meer van.. geen pijn na het plassen of ik zie ook geen pus meer (witte uitlsag) en het wondje is helemaal dicht, waar de pus was ontstaan is.. ik had me ook laten testen op andere soorten soa maar er is niks gevonden en mijn bloed was goed.. alleen Chlymedia hadden ze aangetroffen maar dat was al behandeld.. moet ik me nog zorgen maken over andere soa's?
Als ik aan Hiv denk dat voel ik dat mijn lichaam warm wordt omdat ik echt bang ervoor ben, Ik zal nooit meer zonder doen, ik besfte niet dat het zo gevaarlijk kon zijn.. ik deed altijd om de 3 maanden een test nooit had ik iets opgelopen maar deze keer had ik Chlamydia..
Is het waar dat ik nu na Chlymedia sneller besmet kan raken of is mijn houd van penis weer helemaal genezen? volgens de dokter is nu de kans groter als ik weer zonder doe.. omdat hij zei tegen mij, jou slijmvliezen zijn nu beschadigd, maar dat geneesd toch weer?
|