Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2010, 08:19
Missy
Missy is offline
Hoe ben jij tijdens het uitgaan? Ga je vaak uit? Zoja,waar ga je uit? Ga je eerder naar een discotheek of een café? Waag je een dansje of sta je met vrienden aan de bar wat te drinken? Of ga je juist een lekker chickie versieren?
Oud 13-05-2010, 08:21
Verwijderd
Geen danser, versierder, drinker. Een muurbloempje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 09:15
Verwijderd
Ik ben een danser en drinker en bij vlagen een flirter, maar écht versieren durf ik over het algemeen niet

En ik ga het liefst uit in cafés waar de stoelen en tafels opzij worden geschoven Discotheken vind ik maar heel af en toe leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 09:26
Verwijderd
Ik ga nooit uit, maar als ik wel uit zou gaan zou ik heel waarschijnlijk een muurbloempje zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 09:31
Verwijderd
Een danser, een drinken en een dikke flirter
nee echt ik flirt geloof ik te veel maar eigenlijk vind ik dat wel leuk

Kroegen vind ik leuk er hangt een losse sfeer en verder gewoon feestjes

Laatst gewijzigd op 13-05-2010 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 09:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga vrijwel nooit uit. Als ik dat wel doe ga ik met vriendinnen, dans ik en hang ik aan de bar als ik even op adem moet komen. Ik drink niet en ik flirt zonder effect.
Oud 13-05-2010, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga juist een lekker chickie versieren.

Als ik uitga ben ik in de eerste plaats met mijn vriend(in)(en). Ik ben heel erg een versierder maar ik hou het bij wat flirten tenzij mijn uitgaansvriendin ook een vangst heeft. Dan hebben we namelijk allebei een afleiding en hoeft niemand er sullig bij te staan van 'ok leuk dit'. Ik ben heel erg van het samen uit, samen thuis. Maar versieren hoort er wel bij
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 10:26
Verwijderd
Als ik uitga, is dat meestal naar een kroeg, gezellig bier drinken. Harde muziek hoef ik niet, want gehoorbeschadiging heb ik al, en bovendien: ik wil mezelf en anderen kunnen verstaan.

Flirten doe ik zelden bewust. Vaak word ik er wel van beschuldigd, maar ik weet dan van de prins geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 10:41
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Als ik naar een concert of uit ga dans/Boogie /headbang ik altijd ,tenminste als de muziek een beetje redelijk is

Van echt zuipen ben ik niet echt fan van, ik hou het altijd wel netjes
Oud 13-05-2010, 10:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ik uitga dan ga ik naar Utrecht met een aardige groep mensen. Meestal zitten we op van die banken en dan schreeuwen we wat naar elkaar en drinken we wat. Maar als ik in de stemming zijn dan ga ik wel dansen, hangt er vanaf wie ik meeheb en hoe druk het is. Meestal gaan we naar de Stairway met z'n allen en als daar alleen maar keihard gemosht wordt hoeft dat van mij ook weer niet. Ik had bij koninginnenacht dat ik met m'n vriendje beneden voor zo'n podium stond en op dat podium stonden dan van die types met haar van anderhalve meter lang dat wild heen en weer gezwiept wordt. *dans, dans, PETS, dans, dans, ZWIEP*. Dat was ook een beetje lame.

Flirten doe ik totaal niet als mijn vriendje mee is, mocht hij er niet bijzijn dan misschien net wat meer maar dan zou ik niet naar een jongen toegaan om ook daadwerkelijk kennis te maken enzo.
Oud 13-05-2010, 12:58
Verwijderd
Een drinker en een danser. Niet dat ik goed kan dansen maar ik vind het gezellig
Meestal naar een discotheek. Alhoewel ik aan een bar hangen in een cafe ook wel tof vindt.
Als er wijn is ben ik tevre
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:01
Verwijderd
ontzettende barzitter en muurbloem en als ik genoeg zuip ben ik een ouwehoer
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:08
Verwijderd
prater, meestal ga ik uit samen met edwin:

Praten met de mensen waarmee ik ben meegegaan.
*bier en wijn*
Dansen.
*bier bier*
Praten met iedereen die me interresant lijkt.
*bier bier*
Doen waar ik zin in heb
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:16
Verwijderd
Ik ga niet vaak uit naar een discotheek, maar als ik ga, ga ik met vrienden en dan ben ik vooral met hun aan het dansen en drinken. Met af en toe een uitrustmoment aan de bar.

Zelf vind een café/terras leuker, waar je iig al wat meer kunt ouwehoeren met elkaar. Sowieso moet de muziek niet te hard staan, anders kun je niet fatsoenlijk praten. En de muziek moet ook bevallen, wil ik er op kunnen dansen. Al gaat mijn standaard wel wat omlaag.

Een rock- of metalcafé vind ik het leukst; meestal goeie muziek (lees: geen carnavalhits), speciaalbieren, geen breezahpubliek.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, ik stap echt nóóit op iemand af. Dat is vet eng .
Oud 13-05-2010, 16:25
marrel
marrel is offline
Ik ben het eigenlijk allemaal op z'n tijd.
Vind het leuk naar een cafe te gaan en lekker te kletsen aan een tafel, als ik met de juiste mensen ben kan ik ook heerlijk dansen en een beetje flirten gaat me over het algemeen ook goed af als ik daar zin in heb. Ik stap niet echt als eerste op iemand af maar met oogcontact kun je een end komen en met een beetje mazzel komen ze dan vanzelf naar jou. Of contact via via en dan een gesprek aan gaan werkt ook prima.
Oud 13-05-2010, 16:48
Tink*
Tink* is offline
Oh ik ga best vaak uit geloof ik, vaak wel 1 of 2 keer per week. Niet altijd tot heel laat, maar toch. Ik ga het liefst ergens naartoe waar ik iedereen ken, dus ik vind het fijn om gewoon lekker uit te gaan bij mijn studentenvereniging. Dan maak ik met iedereen even een praatje. Daar ben ik een prater en een danser. Als ik met vrienden de stad inga, dan gaan we vaak eerst ergens wat drinken in een kroegje, daarna gaan we lekker dansen. Ik ben denk ik voornamelijk een danser. Ik stap nooit zelf op iemand af die ik niet ken in de stad, omdat ik daar geen behoefte aan heb, maar als iemand anders op mij afstapt dan maak ik gewoon een praatje. Ik heb toch geen behoefte om iemand uit de kroeg te versieren die ik niet ken. Ik drink bijna nooit eigenlijk. Soms drink ik wel een wijntje mee of een mixje, maar ik vind fris na het dansen sowieso lekkerder en ik word eigenlijk gewoon moe van alcohol. Echt harde muziek blief ik niet, want dan kan ik iemand niet meer verstaan en daar heb ik een hekel aan. Ik weet niet of ik flirt, misschien onbewust, ik word iig altijd erg ongelukkig als ik weer een kerel die ik niet moet aan mijn broek heb hangen.
Oud 13-05-2010, 16:50
Verwijderd
Ik ben in ieder geval wel heel erg van dansen en lekker gek doen maar of ik echt een flirt of een versierder ben moet misschien anderen maar beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 17:19
Verwijderd
Dat hangt nogal van de uitgaansgelegenheid af. Ik ga niet dansen in een whiskeybar, bruine kroeg of op een terrasje, daar zit ik rustig met vrienden te converseren. Bij concerten ga ik weer niet praten, want dat is óf asociaal óf niet te doen door het geluidsniveau. Dat vinden m'n vrienden over 't algemeen ook, dus afhankelijk van de muziek ga ik de hele avond dansen, de hele avond luisteren en stilstaand onder de indruk zijn, of de hele avond keihard kapotgaan in de moshpit/meebléren/headbangen. Vaak maak ik me dan ook los van de groep, want ik beleef muziek intenser als ik alleen ben. Behalve bij powermetal en aanverwanten, want dan moet je iemand hebben om samen foute luchtgitaarposes mee te doen enzo, he. Al hoeven dat niet per se mensen te zijn die je kent, meestal is het toch een groepsbeleving, zo'n soort concert, en speelt iedereen op elkaar in.
Bij feestjes waar wel muziek is maar geen (specifieke) liveband die centraal staat ga ik ook dansen, maar dan is er geen sprake van een intense muziekbeleving, dus dan is het meer een kruising tussen dansen, barhangen en lamballen met vrienden.
Aan versieren doe ik niet (bewust); ik word versierd. Ik heb dat alleen meestal niet door, want ik vat dat doorgaans op als 'o gezellig, praten met mensen'. Afhankelijk van wie de andere partij is, de hoeveelheid alcoholische versnaperingen en mijn relationele status eindigt het uiteindelijk in 't kunstig pareren van iemands plotseling overduidelijke avances of in dronken ophitserij in dubieuze steegjes. Of in nieuwe toevoegingen aan mijn sociale omgeving, als de versierende partij een markant figuur blijkt te zijn waar wel een zinnig woord mee te wisselen valt.

Maar meestal gewoon het eerste.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 17:42
Carn
Carn is offline
meestal barzitter.
Oud 13-05-2010, 19:02
AzN
AzN is offline
Ik ga alleen 'uit' (café/terrasje) om bij te kletsen met (oude) vriend(inn)en. Mocht ik ooit in 'n discotheek belanden, dan zou ik 'n barzitter zijn .
Oud 13-05-2010, 19:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hangt van de locatie af, maar toch wel een danser! Cafe met stoelen/tafels aan de kant, of echt een dansgelegenheid (zoals Tivoli), dat vind ik het leukste. Als ik met vrienden gewoon wat wil kletsen ga ik wel barhangen in een kroegje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 22:04
Sherlock
Sherlock is offline
Club/disco e.d: Danser/versierder
Kroeg: Zitter.
Oud 13-05-2010, 23:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In de kroeg ben je ook een versierder, jasper!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
ontzettende barzitter en muurbloem en als ik genoeg zuip ben ik een ouwehoer
Zoiets.

Dansen, nein. Vereist alcohol en peer pressure om dat voor elkaar te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2010, 00:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
In de kroeg ben je ook een versierder, jasper!
Niet met wildvreemden
Oud 14-05-2010, 00:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ah vandaar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 00:31
Verwijderd
Oh en flirten kan ik niet ofzo. Of ik heb het te laat door dat iemand het naar mij aan het doen is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 00:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ah vandaar
Oud 14-05-2010, 01:18
Verwijderd
De laatste keer dat ik ben uitgeweest is erg lang geleden, iig voor de invoering van het rookverbod in de horeca.
Als ik uitga ga ik altijd naar dezelfde tent, ik ga dan altijd dansen, maar gezien mijn conditie zit ik de andere helft van de tijd.
Ik vind het ook leuk om rondjes te lopen en wat te ouwe hoeren met mensen. Dit allemaal met een joint of sigaret in de hand, want dat vind ik chill. Maar nu dat dus niet meer mag heb ik daar ook niet meer zo'n zin in.
Misschien kan je het vergelijken met zin hebben om lekker wat te drinken en los te gaan maar op een alcoholvrij feest belanden.

In een café zul je me niet snel treffen, ik vind dat echt vreselijk. Ik verveel me zo snel in een cafe, ook al ben ik met leuk gezelschap.
Terrasje, mja, ik vermaak me evengoed op een bankje in de stad met m'n eigen blikje cola.
Uitgaan draait imo best wel om drank en drinken (en natuurlijk ook gezelligheid, maar dat wel allemaal onder het genot van alcohol) en dat is echt totaal niet mijn ding.
Het is een soort idee dat ik niks mag (roken, blowen) en het enige dat wel mag is alcohol, en daar heb ik dus zeer weinig interesse in.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 08:48
Verwijderd
Ligt eraan waar ik uitga. In een discotheek ben ik de hele avond aan het dansen, in een café zit ik het liefst met vrienden aan een tafel om lekker te drinken en kletsen. Ik ga vrij vaak uit, en meestal zien we in de stad wel waar we naartoe gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:14
Verwijderd
Ik ben een danser en versierder Ik ging veel uit, maar het laatste jaar ben ik zo druk dat ik tegen 12 uur op donderdag/zaterdag gewoon kapot ben en geen zin meer heb. Maar als ik wel ga, dan ga ik met vrienden/vriendinnen naar een disco/danscafé om daar de hele avond rond te stuiteren en hard mee te zingen. Ik hou meestal oogcontact en flirt, en als ik vrijgezel ben kan ik wel lekker losgeslagen versieren ja, inclusief af en toe staan zoenen op de dansvloer of bij de bar

Tegenwoordig ga ik bijna alleen nog maar naar cafés en terrasjes, omdat dat niet pas om 12 uur 's nachts begint. Dat vind ik ook gezellig, hoewel ik in principe net zo lief thuis wat zit te drinken met mijn vrienden, het is niet zo alsof je in een café iets doet wat je thuis niet kan imho terwijl je in een danscafé kunt dansen en flirten Voor dates vind ik cafés dan wel weer goed. En voor vriendlief en ik iets hadden zijn we héél vaak na het sporten nog naar een café gegaan om geheel vriendschappelijk wat te drinken en om eruit gezet te worden als de kroeg dichtgaat en dan nog niet uitgekletst zijn. Maar sinds we iets hebben, liggen we meer in bed dan dat we in cafés hangen

Oh en ik ben geen concertganger. Ik vind de drukte niks, als je echt wat van het concert mee moet krijgen moet je vooraan staan en dat vind ik echt vreselijk, dat geduw, claustrofobisch bah. En achteraan ben je zo ver weg dat het zonde is dat je er 40 euro voor betaald hebt. En de meeste bands/zangers zijn irl minder goed dan op de cd (met positieve uitzonderingen hoor!). Dus op festivals sta ik liever achter de bar; wórd ik betaald en dan krijg ik de sfeer toch mee. Of bevrijdingsfestival, dan is het niet zonde van je geld om achteraan op het gras te gaan zitten mensen kijken Hoewel het dit jaar zo druk was dat het ook niet echt leuk meer was.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:20
Rationeel
Rationeel is offline
er lijkt een lineair verband tussen de hoeveelheid alcohol die ik erin gooi en de mate van idiotie van mijn acties

verder geef ik de voorkeur aan een terras, café of danscafé, maar op zijn tijd is een stampdisco waarin je niemand verstaat ook wel leuk.

versieren.... wtf is dat?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 10:04
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan wat voor muziek er is, maar meestal dans ik wel zo'n beetje de hele avond. En ik drink misschien 1, a 2 wijntjes of biertjes op een avond, of niets. Hoe vaak ik uitga ligt een beetje aan hoe druk ik het heb, maar meestal ga ik een keer per maand of per twee maanden uit. En ik versier eigenlijk zelden, ik vind het leuker om gewoon met vriendinnen een beetje idioot te dansen of iets in die richting. Verder vind ik in een kroegje zitten en warme chocolademelk met slagroom of een wijntje drinken met vriendinnen ook wel leuk, maar als de groep heel groot is vind ik het minder leuk omdat het dan lastig is om iedereen te volgen als de muziek te hard staat. In cafetjes vind ik het dan ook niet zo leuk als er harde muziek is, want dan kom ik meer voor de gezelligheid dan dat ik wil dansen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 14:51
Volk
Volk is offline
Ik ga het liefst op donderdagavond uit, dan is het lekker rustig in de kroegen. Ik ben een danser en word versierd. Dat levert weer gratis bier op dat ik doorgeef aan mijn vriend(en). Ik ben ook een eter en ga ongeveer elk uur naar de friettent. Potje poolen op stap vind ik ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 18:11
Verwijderd
Ik ben een kroegtijger. Jawel, een kroegtijger. Ik zit aan een tafeltje, de bar, of ik hang wat rond. Ik drink een biertje of een jenever, ouwehoer wat slap met vrienden of met iemand die toevallig naast me zit. Op plekken waar gedanst wordt kom ik nauwelijks. Ik voel me altijd genaaid als ik ergens entreegeld voor moet betalen. Alleen bij hoge uitzondering heb ik zin om een club of iets dergelijks te bezoeken en dan moet ik redelijk dronken zijn om te gaan dansen. Versieren kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga het liefst op donderdagavond uit, dan is het lekker rustig in de kroegen. Ik ben een danser en word versierd. Dat levert weer gratis bier op dat ik doorgeef aan mijn vriend(en). Ik ben ook een eter en ga ongeveer elk uur naar de friettent. Potje poolen op stap vind ik ook wel leuk.
WTF ieder uur naar de snackbar als je uit gaat
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:38
Verwijderd
ik hou net als white trash wel van LEKKER GEK DOEN.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:49
Verwijderd
Toen ik vrijgezel was, Ja..ik was echt een versierder(egoboost; ik heb nooit een blauwtje gelopen , als we even elkaar snappen).... hehe(dansen doe ik ook hoor, maar ja... voornamelijk dat dus)

nu ben ik een danser, omdat ik niet meer hoef te versieren
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:49
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik ben een danser en drinker en bij vlagen een flirter, maar écht versieren durf ik over het algemeen niet
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 23:38
Verwijderd
caféhangen; heerlijk.. een danser en drinker ben ik nog veel meer
helaas, ik ben altijd aan het flirten, dat is gewoon heel leuk om te doen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 09:56
Signy
Signy is offline
Ik herken wel dingen van de post van Freya.
Ik hou van uitgaan, ik ben een danser. Ik ging vroeger wel veel uit, maar de laatste tijd hebben de mensen om mij heen vaste banen/relaties en dus minder zin. Maar als ik wel ga, dan ga ik met vriendinnen naar een discotheek om 1. te dansen en 2. om me heen te kijken en 3. te drinken. Ik ben geen versierder, maar kan wel af en toe staan zoenen op de dansvloer of bij de bar

Ik ga niet echt vaak naar het cafe, ik word zo snel moe als ik drink en zit. Moet staan, bewegen! Voor dates vind ik cafés dan wel goed.

Als ik naar een concert ga, wil ik het liefste vooraan staan. Alleen als het echt belachelijk druk is en iedereen duwt en trekt, ga ik me irriteren.
Oud 15-05-2010, 11:54
Verwijderd
Ik ben een terrashanger. Op zich ook wel een danser maar mijn vrienden niet en ik ga dan ook weer niet in m'n eentje staan dansen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 11:33
Giles
Giles is offline
Danser. Voor mij staat uitgaan gelijk aan dansen. Hangen en drinken kan ik thuis ook en dan is het ook nog goedkoper. Door de takkeherrie moet je dan staan brullen aan de bar, no thanks.
Oud 16-05-2010, 14:18
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik uitga, ga ik meestal naar hetzelfde café, met vriendinnen of vrienden en andere leuke mensen die er dan vaak al zijn. We hangen aan de bar maar als die volzit met ouwe lullen nemen we een statafel waar barkrukken omheen staan. We drinken en kletsen, dansen gebeurt zelden, eigenlijk alleen als er een feest is. We darten het bord van de muur en gaan dan rond een uur of 3 weer naar huis.
Oud 17-05-2010, 16:29
*flawless*
*flawless* is offline
Citaat:
Danser. Voor mij staat uitgaan gelijk aan dansen. Hangen en drinken kan ik thuis ook en dan is het ook nog goedkoper. Door de takkeherrie moet je dan staan brullen aan de bar, no thanks.
Couldn't agree more
Oud 17-05-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
ik hou net als white trash wel van LEKKER GEK DOEN.
+ discussiepunt hierboven, wij hebben geen last dat we onverstaanbaar zijn want we schreeuwen makkelijk boven de muziek uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten