Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken wel dingen van de post van Freya.
Ik hou van uitgaan, ik ben een danser. Ik ging vroeger wel veel uit, maar de laatste tijd hebben de mensen om mij heen vaste banen/relaties en dus minder zin. Maar als ik wel ga, dan ga ik met vriendinnen naar een discotheek om 1. te dansen en 2. om me heen te kijken en 3. te drinken. Ik ben geen versierder, maar kan wel af en toe staan zoenen op de dansvloer of bij de bar ![]() Ik ga niet echt vaak naar het cafe, ik word zo snel moe als ik drink en zit. Moet staan, bewegen! Voor dates vind ik cafés dan wel goed. Als ik naar een concert ga, wil ik het liefste vooraan staan. ![]()
|
Danser. Voor mij staat uitgaan gelijk aan dansen. Hangen en drinken kan ik thuis ook en dan is het ook nog goedkoper. Door de takkeherrie moet je dan staan brullen aan de bar, no thanks.
|
Als ik uitga, ga ik meestal naar hetzelfde café, met vriendinnen of vrienden en andere leuke mensen die er dan vaak al zijn. We hangen aan de bar maar als die volzit met ouwe lullen nemen we een statafel waar barkrukken omheen staan. We drinken en kletsen, dansen gebeurt zelden, eigenlijk alleen als er een feest is. We darten het bord van de muur en gaan dan rond een uur of 3 weer naar huis.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|