Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() On topic: een paar leerlingen hebben de decaan gemaild dus de afspraak van morgen gaat niet door want hij gaat eerst met die leraar zelf praten, omdat hij vorig jaar ook al klachten kreeg. |
![]() |
|
lijkt me vervelend om van zo'n man les te hebben. ik had een leraar die stond te tongen met zijn vriendin op de parkeerplaats. (sorry, slaat nergens op)
ik vraag me af waarom zulke mensen leraar als hun beroep nemen. als je kinderen niets wilt leren?
|
@FunkyLyanneXx; Deze man werkte in de industrie en kreeg toen iets met z'n arm o.i.d. en was daar toen niet meer geschikt voor. Hij was dus eigenlijk geen leraar en heeft daar ook niet voor gestudeerd..
Ik hoorde vandaag van een klasgenote dat hij volgend jaar niet meer terug hoefde te komen van de leiding, maar ik weet niet of dat waar is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=sHk5BH7o4h0 No need to thank me ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ik je berichten daarna lees krijg ik steeds meer de indruk dat je partij kiest voor de leraar en hier eigenlijk alleen maar bent om dat te verkondigen, terwijl je er het probleem totaal niet mee oplost @ geriananas als leraren zo achterlijk zijn om het geloof van iemand erbij te halen zijn ze gewoon geen goede leraar, moet je eens met de hele klas naar de directie gaan of een hele nette brief schrijven, weet je anders geen andere leraar die natuur-scheitkunde kan geven? als je aan hem vraagt of hij jullie les wil geven en je samen met die leraar naar de directie gaat lukt het vaak wel, had ik eerst ook gedaan samen met wat klasgenoten dat helpt echt! Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 17:07. Reden: belangrijke opmerking vergeten |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb trouwens ook ooit een natuurscheitkunde leraar gehad, precies t zelfde verhaal,
achteraf bleek dat ie gewoon niet met brugklassers overweg kon want in de 2de legde die wel uit enzo. maar in de brugklas stond ik dus 4.2 voor nask, en iedere dinsdag lesuur 6 is het bijles voor alle brugklassers en dat was verplicht je moest een vak kiezen, dus ik gevraagd of ik bij nask mocht, was alleen voor mensen die lager als een 4 gemiddeld voor nask stonden want daarvoor hadden ze al twee groepen nodig. en die directeur maar geloven in die dooie leraar |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Verhalen & Gedichten |
CLOWN (niet die van korn nee) Kip187 | 1 | 26-05-2002 16:26 | |
Lifestyle |
De grote winkelsteden topic! bubbeltjes | 62 | 12-05-2002 20:01 | |
Films, TV & Radio |
waarom moet heartbreak high altijd wijken voor andere programma's DJ Incompetent | 37 | 10-05-2002 15:37 | |
Lifestyle |
grote voeten!!!! aaaaaaah kevin86 | 33 | 01-05-2002 09:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Anno 2001 Ringmaster | 14 | 11-10-2001 09:41 |