![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ The Chosen One: heel veel succes met je werkstuk! ben blij dat dat de reden is dat je deze vraag stelt, begin er echt nooit aan! Ik zelf ben een borderliner dus mocht je een vraag ofzo hebben mag je me altijd mailen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
is dat iets wat je nu nog steeds doet of ben je daar ooit aan begonnen, maar nu weer mee gestopt? ik ben wel benieuwd naar je verhaal |
![]() |
||
Citaat:
|
ok laat ik het dan zo zeggen
Solee ik ben erg benieuwd geraakt naar jouw verhaal. als je jouw ervaringen en hoe en wat wilt delen stuur me dan ff een persoonlijk bericht. offtopic: de mensen die hierdoor getriggerd raken moeten dit topic gewoon niet lezen. als ze heel hard proberen daar mee te stoppen zou je moeten voorkomen ermee in aanraking te komen. dankzij dit topic zou je ermee in aanraking komen dus als je met AM wilt stoppen zou je dit topic niet moeten lezen. maargoed zo denk ik er alleen over. |
![]() |
||
Citaat:
maar als er niet openbaar gesproken over mag worden zou het interessant vinden om de verhalen van Solee graag willen horen via PM's. (het is trouwens wel raar dat er niet open over gesproken kan worden. dacht dat tegenwoordig overal over gepraat kon worden, maar kennelijk gaat dat in dit geval niet op). vanaf nu geenoff topic meer van mij. |
![]() |
|
Ontopic:
Uit bronnen heb ik vernomen dat onder de Am-ers de zogenaamde 'kraspanda's' meer gezien worden als mensen die willen 'snijden/krassen' voor de aandacht. En de term snijden wordt daar meer gebruikt als mensen die geen andere uitlaatklep hebben of kunnen vinden voor hun emoties. Dus er is wel degelijk een verschil tussen de twee. En volgens mij heeft dat niets te maken met de diepte van de snee. Want het is niet zo dat am-ers stukken van hun vlees er af-'snijden', dat is wezenlijk ook gewoon eerder krassen. Als je meer info wilt, volgens mij zijn er honderden Am forums. Vast wel iemand daar die jou kan helpen. Succes met je werkstuk!
|
Verwijderd
|
Ja, dat is waarschijnlijk zo omdat mensen die beginnen met AM meestal krassen en later pas gaan snijden. En daardoor kan ik me voorstellen dat mensen het gaan benoemen als 'krassen is niet serieus' ofzo.
Maar ik vind het sowieso serieus als iemand zichzelf beschadigd. Om wat voor reden dat dan ook is. |
![]() |
|
De discussie of zoiets serieus is vind ik echt behoorlijk zielig. Het lijkt soms wel of sommige mensen hun eigen problemen ontzettend groot willen doen lijken en daarom maar doen of de problemen van anderen niets voorstellen. Zoals fiep al zegt: natuurlijk heb je een serieus probleem als je jezelf beschadigt. En of dat nu een tijdelijke uitlaatklep is om aandacht te krijgen waarvan je op een andere manier niet weet hoe je eraan komt, of een permanente uitlaatklep om er vervolgens met niemand over te praten (wat voor de forum-am'ers per definitie niet waar is natuurlijk, aangezien zij hun problemen met anonieme lotgenoten bespreken), het blijkt problematisch en een kaartje "erg probleem" of "licht probleem" is op dit niveau allang niet meer van toepassing.
|
Ik zeg ook niet dat het een wel of niet serieus is. Ik vind het allebei achterlijk. Maar dat hebben zelf verzonnen
![]() ![]() De ts vroeg of er n verschil was. En dat is wat ik heb gehoord. Niet mijn stempel. En al helemaal geen discussie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Lovesongs Verwijderd | 124 | 09-10-2005 19:54 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |