Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik bezwaar kan aantekenen tegen een beslag op roerende zaken?
De reden dat ik dit bezwaar aan wil tekenen is omdat ik het niet eens ben wat deze deurwaarder allemaal doet.
Zo heb ik al enkele duizenden euro's op mijn schuld afgelost, maar doordat er steeds extra kosten bijkomen, kom ik nooit van deze schuld af. Ik heb wel altijd geprobeerd om het op te lossen. Ook gaat het om schoolgeld, iets wat mijn vader in de eerste instantie zou betalen, maar helaas niet heeft gedaan.
Ook ben ik bezig met een aanvraag voor de wsnp en heb ik ook een kopie van de papieren hiervan afgegeven bij de deurwaarder, deze trekt zich er echter niets van aan.
Verder zijn de zaken waar beslag op is gelegd zeer vreemd. Zo is er bijvoorbeeld beslag gelegd op gebrande cd\'s met persoonlijke informatie, zoals met foto\'s van mezelf. Ook is er beslag gelegd op een tafel die vastgeboord zit aan de muur. Deze tafel is niet te verwijderen zonder de muur te beschadigen en zonder de tafel helemaal te slopen. Deze tafel zal dus zeker niet opnieuw verkocht kunnen worden en het leverd mij veel ongemak op als deze tafel verwijderd word. Ook is er bijvoorbeeld beslag gelegd op alle lampen die ik in mijn woning heb staan, deze lampen kosten nieuw niet boven de 10 euro. Verder is er nog beslag gelegd op een tv van 10 jaar oud en ga zo maar door. Deze deurwaarder laat echt niets meer in mijn woning staan (zelfs een klokje.. voor 50 cent gekocht op een rommelmarkt moet eraan geloven) en er is niets bij wat echt nog geld op zal leveren (ook op veel kapotte spullen is beslag gelegd), zodat ik alleen maar overlast heb van de beslaglegging en ik alleen maar op kosten word gejaagd. Hier ben ik het dus niet mee eens en ik wil bezwaar aantekenen hiertegen, weet iemand hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt,
groetjes Astrid
|