![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor van 24 inch. Hebben jullie suggesties? Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken namelijk...
Is dit bijvoorbeeld iets? Ik heb de volgende videokaart, mocht dat van belang zijn: GigaByte VGA GeForce 8600GT Silent 256 MB |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Samsung SyncMaster 2443BW is wel gelijk aan de prijzige kant (247 euro bij Salland). Wat is verder het voordeel van dat scherm ten opzichte van andere monitoren? Ik heb nu deze Acer en qua kleuren e.d. ben ik daar in ieder geval tevreden over...als er een wat goedkoper model is dat qua beeld kwaliteit gelijk is aan die Acer die ik nu heb dan kan ik daar goed mee leven, ook al is het misschien niet het beste van het beste.
|
![]() |
|
Het grote voordeel van dat scherm is dus de resolutie, al presteert hij op alle fronten zeer goed eigenlijk. Hij heeft dus 1200 pixels in de hoogte waar vrijwel alle goedkopere schermen er maar 1080 hebben. Het lijkt misschien een klein verschil maar in de praktijk vind ik 1200 toch echt een stuk fijner werken. Hij is overigens iets goedkoper bij de dorpsgenoot van Salland; Azerty: http://azerty.nl/0-1056-226235/samsu...rm-tft-24.html
En tsja wat Acer betreft... Heb toevallig anderhalve week een Acer gekocht voor bij een internet / simpel game pc'tje omdat ik een goedkoop scherm nodig had. Deze is nog geen week later weer de deur uit gegaan omdat de kleurkwaliteit me niet aanstond, het crystalbrite irritant was en de snelheid te wensen overliet. Bij mij komt dat merk er absoluut niet meer in.
|
20" is niet heel gangbaar meer, de huidige modellen hebben tevens allemaal een brakke 1600x900 resolutie. Een 21,5" scherm kost niet veel meer dan fatsoenlijke 20" en dan krijg je een stuk meer waar voor je geld. In dat geval zou ik voor een Samsung Syncmaster P2270 gaan.
|
Correct. Wanneer je dual monitor draait is Ultramon overigens een erg fijn programma.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Acer is net als Trust gewoon low budget computertroep. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Spoonie | 5 | 30-05-2007 21:00 | |