Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 07:38
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
ja uh.
de ex van mijn vriendin zit wat op msn te zeggen dat ie haar mist
ik hoor dit eigenlijk niet te weten, maar wat moet ik doen ?
hij is groter dan mij, denk ook ouder. maar ook een kneus, als het komt op vechten sla ik hem wel 3x de grond in. maar wat is het verstandigste ? ik heb ooit met hem 5 minuten gepraat ofzo, meer ken ik hem niet.

grz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2010, 08:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hem niet slaan?!

Niet echt een situatie om met je vuisten op te lossen. Als hij haar mist, tja dan mag hij dat zeggen. Als zij daar vervolgens op in gaat is ze je niet waart en als ze graag bij jou wil zijn zal ze wel zeggen van tschussies ik heb een heel leuk vriendje hier.

En hoezo zou je dit eigenlijk niet moeten kunnen weten? Als je in haar msn hebt zitten rotzooien dan vertrouw je haar schijnbaar al voor geen meter. Waarom heb je dan een relatie met d'r?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 10:32
Volk
Volk is offline
Ik zie het probleem niet. Hij mist haar. Nou dat is fijn voor hem, maar zij is al met jou. Ik zie niet in waarom je agressief zou worden. Ik zou niks doen en je gevleid voelen over het feit dat jij niet de enige bent die denkt dat je de beste ter wereld hebt weten te veroveren.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:11
I C U
I C U is offline
Ik sluit me aan bij de andere twee. Meteen erop meppen schiet niet op en dan zal je net zien dat als je 'm tegen de grond mept zij medelijden met hem krijgt en er met hem vandoor gaat in plaats van met jou, want ja, zo zijn vrouwen dan ook wel weer. Anywayz, dat is dus gewoon niet de oplossing.

Gewoon blijven ademen en vertrouwen hebben in je vriendin dat zij jou leuk vindt en niet hem. Vindt ze hem uiteindelijk toch leuker, ach, dan kan je er maar beter vanaf zijn...
Oud 20-05-2010, 13:20
MiBe
MiBe is offline
Ik begrijp jullie reacties maar begrijp die van aim_and_fire ook heel goed. Heb een keer in dezelfde situatie gezeten, gelukkig moest mijn vriendin absoluut niets meer van hem weten maar ik werd er ook wel even flink pissig om, hij had op dat moment dan ook echt niet voor me moeten staan. Als z'n vriendin er goed mee omgaat en goed duidelijk is is het meestal zo weer over.
Oud 20-05-2010, 13:39
I C U
I C U is offline
^ Tja, ik zeg ook niet dat het niet oplucht, ik zeg alleen dat het niets oplost
Oud 21-05-2010, 08:35
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
jezus, waarom zijn puberjongens zo'n bavianen op liefdesgebied?

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 14:58. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 08:40
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Nou, ik zou je ontwikkelen als magician en straat optredens gaan geven. In een clouwnsoutfit enzo. Vet populair worden en een fancy hoed kopen waar mensen kleingeld in kunnen gooien. Geenstijl bellen om je populariteit te buffen. Hou een twitter bij over alle leuke street acts en entertainment in europa. Ga kleine shows geven en raise money.

Zodra je veel hebt ga je in de zomervakantie een cursus hypotherapie doen gooi je al je clouws spullen weg op het pak na. Als je master bent in de hypnoses dit oefenen tijdens je clows acts, en dus niks anders. Dit kost niet zoveel tijd dus je kan ook nog cold readings leren. Als je dit master koop je een ander pak voor een nieuwe identiteit.

Je zoekt het leefpatroon uit van de ex van je vriendin en in loopt hem dan 'toevallig' tegen het lijf. Geef hem een coldreading voor z'n aandacht, en when he least expect it, gooi hem in een deep trance phenomena en suggereer zelfmoord. Handig als je zoiets dus bij het spoor doet!

Nou, als je dat goed doet ben je kwartier na dat van hem af.

Of je zegt tegen je ex dat je het niet zo leuk vind en of ze mby geen contact met hem wil opzoeken, en als ze dat niet wil (en dat kan want dan ben je bezetterig, had je maar een vrouw meoten zijn, dan was het sociaal gerespecteerd dat je hebberig bent) gewoon niks van aantrekken, is het probleem ook opgelost. Tenzij je vriendin ofc niet vertrouwd.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 10:50
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Nou, ik zou je ontwikkelen als magician en straat optredens gaan geven. In een clouwnsoutfit enzo. Vet populair worden en een fancy hoed kopen waar mensen kleingeld in kunnen gooien. Geenstijl bellen om je populariteit te buffen. Hou een twitter bij over alle leuke street acts en entertainment in europa. Ga kleine shows geven en raise money.

Zodra je veel hebt ga je in de zomervakantie een cursus hypotherapie doen gooi je al je clouws spullen weg op het pak na. Als je master bent in de hypnoses dit oefenen tijdens je clows acts, en dus niks anders. Dit kost niet zoveel tijd dus je kan ook nog cold readings leren. Als je dit master koop je een ander pak voor een nieuwe identiteit.

Je zoekt het leefpatroon uit van de ex van je vriendin en in loopt hem dan 'toevallig' tegen het lijf. Geef hem een coldreading voor z'n aandacht, en when he least expect it, gooi hem in een deep trance phenomena en suggereer zelfmoord. Handig als je zoiets dus bij het spoor doet!

Nou, als je dat goed doet ben je kwartier na dat van hem af.

Of je zegt tegen je ex dat je het niet zo leuk vind en of ze mby geen contact met hem wil opzoeken, en als ze dat niet wil (en dat kan want dan ben je bezetterig, had je maar een vrouw meoten zijn, dan was het sociaal gerespecteerd dat je hebberig bent) gewoon niks van aantrekken, is het probleem ook opgelost. Tenzij je vriendin ofc niet vertrouwd.
Dit
Oud 21-05-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
jezus, waren zijn puberjongens zo'n bavianen op liefdesgebied?
Puberjongens zijn sowieso bavianen toch?

Maar misschien moet je dit eens proberen: je vriendin beschouwen als een persoon die haar eigen beslissingen kan nemen en al voor jou gekozen heeft, in plaats van als je speeltje dat niemand op de creche van je af mag pakken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 18:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zou hem in iedergeval niet slaan.

Als je een beetje vertrouwen hebt in de relatie die je met je vriendin hebt, hoef je helemaal niks te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 22:57
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Citaat:

En hoezo zou je dit eigenlijk niet moeten kunnen weten? Als je in haar msn hebt zitten rotzooien dan vertrouw je haar schijnbaar al voor geen meter. Waarom heb je dan een relatie met d'r?
ze vertelde me dit zelf, maar op voorwaarde dat ik moest doen alsof mn neus bloedt (:

hoe dan ook, bedankt voor reacties, kzal dan maar even de woede bewaren voor iets waar het nodig is (:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten