Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik draag een omgekeerd pentagram en een draak als hangers aan een ketting.
Het pentagram draag ik al jaren en staat origineel voor materie over mind maar voor mij staat het voor mijn eigen ik en hoe ik gegroeit bent door de jaren heen. De draak heeft niet zo'n betekenis voor me maar heb ik van mijn moeder gekregen en vind ik erg mooi. |
![]() |
|
Ik draag een kettinkje met hanger waar mijn vriendjes naam in staat gegraveerd met als symbool dat ik een vriendje heb. Ik draag een ring in de vorm van een kikker als symbool dat ik kikkers in mijn hart heb gesloten.
|
Ik zoek mijn sieraden niet op symboliek uit. Het enige dat ik draag zijn het bekende Geloof, Hoop en Liefde. Ik ben niet gelovig en draag het uit gewoonte.
|
![]() |
draag al jaren geen sieraadachtige voorwerpen meer(zelfs horloges irriteren me al), maar heb hier nog een kettinkje liggen met een hangertje met een rune erop, die m'n beppe voor me gekocht heeft in ijsland, geloof dat die rune stond voor mijn sterrenbeeld, maar het is ook gewoon de rune voor onze letter o(al is er wel 1 stukje net een beetje schever in de mijne als op plaatjes op google van de rune o)
eigenlijk zou de rune s(dat bliksemschichtding) veel beter bij me passen, m'n naam begint met een s, en de rune s staat voor overwinning, en mijn naam komt van een oudgermaans woord(sig) dat ook overwinning betekend(is een oudfriese naam, ben vernoemd volgens traditie ![]() of ik ga een ss-symbool dragen als teken dat ie dubbel op mij van toepassing is, al zal ik dan wel vaak in elkaar geslagen worden ![]() ![]() |
![]() |
|
|