Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor al jullie reacties
![]() Nou het zit eigenlijk zo. Ik ben best wel geïnteresseert in literatuur, en hij ook (daarom trekt hij me ook best wel voor in de les haha .. eigenlijk best lullig ten opzichte van de rest). Gisteren gaf hij me een boek, en toen zei hij dat hij zelf ook heel veel boeken had en dat ik maar eens langs moest komen om een keer te kijken .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wachten tot je van school bent is alleen relevant als de leerling in kwestie verliefd is op de docent en andersom, maar daarvan lijkt me hier geen sprake, anders had hij/zij hier geen topic geopend. |
![]() |
|
Ben ook wel eens bij een docent thuis geweest, was best gezellig (het zijn idd ook maar mensen). Als je 't niet helemaal zeker weet zou ik niet bij hem thuis afspreken maar in een cafeetje of museum voorstellen ofzo. Zo interessant zal dat huis van 'm ook wel niet zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nouja het was niet echt een cadeau. Hij had het dubbel dus mocht ik het hebben. Hij had overigens nog meer boeken die ik gewoon mocht hebben.
Hm ja misschien heb je wel gelijk. Ik heb sowieso de neiging me te veel aan mensen vast te klampen dus miss moet ik maar even een stapje terug doen .. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit heb ik een reportage gezien op tv over iemand die op de middelbare school zat, en toen uitgenodigd werd door zijn docent muziek. Gewoon voor de gezelligheid blijkbaar, ze konden het goed met elkaar hebben.
De docent vond het alleen nodig om de leerling te drogeren en seksuele handelingen met hem te verrichten. Denk daar maar eens goed over na. Ik zou trouwens never nooit in mijn leven het huis van een docent binnentreden. Hoe gezellig, leuk en stoer het ook mag zijn, het blijft een raar gezicht. Ik wil je hier niet mee bang maken, maar ik zou heel, heel goed oppassen. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens als ik Chulo was, zou ik wat terughoudend zijn. Pas als je voor je gevoel zeker weet dat het echt alleen maar vriendschappelijk is. Docent-leerling relaties leiden vrijwel altijd tot problemen. Misschien heb je een klasgenoot die ook geinteresseerd is in boeken? Kan je met z'n tweeen. |
![]() |
|
Ik zou ook terughoudend zijn. Ik kan me voorstellen dat je als docent een goede band hebt met je leerlingen, maar het op hetzelfde moment erg belangrijk om een leraar-leerling relatie te hebben, niet een relatie op gelijke gronden. Ik denk dat in dit geval je het risico loopt dat deze grens overschreden wordt en dat kan voor jullie beiden een slechte ervaring worden (al was het maar omdat zijn integriteit in twijfel wordt getrokken).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
Luzac College Jolla | 44 | 14-06-2004 23:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |