![]() |
|
Hai Doperwtjes!
De stemmen zijn geteld! De gedichten Gedicht 5: 80 punten Gedicht 6: 45 punten Gedicht 4: 20 punten Gedicht 3: 20 punten Gedicht 2: 10 punten Gedicht 1: 5 punten Welk gedicht is van wie?
Spoiler
Dus dikke *Zucht* dat ik weer win, daar gaat de variatie op het Weblog! haha. ![]() Dankjulliewel! Stel in dit topic vragen over de gedichten aan de betreffende dichters, feliciteer elkaar en dat soort dingen ![]()
|
![]() |
|
Congrats Jojo! Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet erg dat jij elke keer wint hoor. Natuurlijk zou ik het wel leuk vinden als ik won, maar jouw gedichten zijn 1erg goed en 2geschikt voor 't weblog! Gefeliciteerd!
Abzg en Ratatouille ook! Ik vond het verrassend om te horen dat mijn gedicht een beetje slordig (of werd er een ander woorde voor gebruikt?) genoemd werd. Ik zou graag wat uitleg willen. Volgens mij was het vliegweg die het zei.
|
Nou, wat ik bedoelde was dat het wel lijkt alsof je iets wil vertellen, maar het er voor een buitenstaande niet goed uitspringt. Het lijkt dus meer alsof je gevoelens je woorden hebben gekozen en die hebt getypt, in plaats van dat je iets overbrengt en dus wat meer over je woorden nadenkt zodat de lezer het ook kan begrijpen. Snap je?
|
![]() |
|
Hmm... Ja, ik denk wel dat ik het snap. Het is waarschijnlijk ook wel waar. Het klopt dat ik niet echt over m'n woorden heb nagedacht in de zin van 'hoe komt het over op de lezer?'. Maar dat doe ik volgens mij niet zo heel erg vaak. Alleen maar als m'n gedichten kryptisch beginnen te worden probeer ik het wat duidelijker te maken. Maar als ik het gedicht terug lees zie ik eigenlijk wel dat mijn bedoelingen er niet echt uitpsringen. Dank je (voor je commentaar).
![]()
||
Citaat:
Ik heb echt even naar deze reactie staan staren met het beeld van een ophaalbrug met een poëtische inslag en een hoop frustratie omdat Dingaantouwtje beter was. Dingaantouwtje vs. brug. Nee oké. Ik zal vast wel weer raar zijn. ![]() Maar ik vind het ook mooie gedichten, allemaal eigenlijk wel - wat ik er zo van gelezen heb. Het niveau is hier sowieso hoog, eng hoor. :'D Gefeliciteerd Dingaantouw! En de rest natuurlijk ook 'n beetje, aangezien niemand núl punten heeft. ;D |
Advertentie |
|
![]() |
|
|