Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik begrijp dat je fulltime bij Kruidvat wilt gaan werken en hiernaast een opleiding wilt volgen? In dat geval zou ik niet kiezen voor een hbo-opleiding Small Business & Retail Management, maar voor een interne opleiding bij Kruidvat. Dit sluit veel beter aan bij het werk wat je daar uitvoert. Zie ook www.werkenbijkruidvat.nl. Ik zou dit zeker doen, praktijkgerichte opleiding naast je werk, en de werkgever zal dit ook betalen.
Ze bieden er de volgende opleidingen aan: • BBL niveau 2 voor (Eerste) Verkoopmedewerkers • Opleiding (Assistent) Filiaalmanager • Drogisterijvakopleidingen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
leuk met je kruidvatopleiding, krijg je de zak en dan... niks. niveau 2 is m.i een verspilling van je tijd. met dit traject ben je net zo makkelijk 4-5 jaar bezig
|
![]() |
SBRM is een mogelijkheid.
Andere mogelijkheid: BBL opleiding op mbo niveau. 1 dag leren en de rest werken. Je kunt dan vaak in niveau 3 instromen en niveau 4 er achteraan plakken. Voordelen? Je begint van begin af aan, kan ondertussen geld verdienen, je doet wat je leuk vind en als je zin hebt om door te leren, kan dat ook. Ben zelf ooit begonnen met een opleiding in de detailhandel, welliswaar de bol (voltijd) variant. Het trok mij niet echt wat we allemaal op school moesten doen. Dus ik ben de bbl variant gaant doen, even lekker werken en rustig nadenken over wat ik wel wil. Ondertussen toch bijna mn diploma gehaald. Over 2 weken ben ik klaar en dan heb ik niveau 4 in de pocket en dat geeft voor mij de mogelijkheid om verder te studeren aan t hbo. Ondertussen weet ik wat ik wil en ga ik in september weer voltijd naar school toe. Een nadeel kan zijn dat je na een aantal jaren werken geen zin meer hebt in een vervolgstudie. Omdat je gewend bent aan geld verdienen en het moeilijk kan zijn om weer voltijd in de schoolbanken te gaan zitten. |
![]() |
|
![]() |
Je hebt veel opleidingen waarmee je filiaalmanager kunt worden.
Op mbo heb je filiaalbeheerder en ondernemer detailhandel Op het hbo heb je: -Small Business en Retail Management -Bedrijfsmanagement (beperkte opleidingsplaatsen, geografisch gezien) -Commerciele economie -MER En vast nog een hoop opleidingen. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kun je zeker filiaalmanager worden als dat je droombaan is, maar misschien moet je ook eens kijken of iets anders in dezelfde sector je ook aanspreekt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Prima dat jij bij het hoofdkantoor zou willen werken ik probeerde te wijzen dat je met een bredere opleiding later zelf iets zou kunnen starten.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfel over mijn studiekeuze. celine126 | 1 | 31-12-2014 18:17 | |
Studeren |
Zelfstandig ondernemen? nadine1137 | 1 | 24-02-2012 17:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 4) ikbenschipper1 | 501 | 24-10-2008 22:49 | |
Studeren |
hbo economische studiekeuze dilemma Wammus | 1 | 08-03-2008 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mini-onderneming, een kleine enquete Souljah | 31 | 28-10-2004 18:56 | |
Algemene schoolzaken |
Small Business and Retail Management moeilijk? knights | 2 | 22-06-2003 23:57 |