Mijn beste vriendin en ik zijn hecht, echt heel close. Ik ben student en woon op kamers, en zij is een stuk ouder (meer dan 10 jaar) en werkt en woont alleen. We zijn dus allebei best eenzaam (Allebei single. Zij net uit een relatie met een man en ik uiteindelijk toch niet meer in een relatie met een jongen die ik leuk vond).
We zijn elke dag bij elkaar over de vloer, voor de gezelligheid, en ik logeer heelvaak bij d'r. We delen echt alles met elkaar, hebben geen geheimen voor elkaar. We zijn allebei door hele moeilijke periodes gegaan en helpen elkaar daar nogsteeds in.
Maar, we vinden het ook heel fijn om samen op haar bank te liggen voor de tv, knuffelen, een arm om elkaar slaan, elkaars handen vast te houden. Dit doen we natuurlijk alleen thuis. We zijn niet lesbisch or bi en hebben verder ook helemaal geen seksueel kontakt en willen dat ook niet.
Maar we vroegen ons wel af of het eigenlijk wel "normaal" is om zo zooo hecht te zijn met je beste vriendin.
Ik heb hier verder heel weinig famillie, geen ouders/broers/zussen. Dus ik zie haar als een soort van grote zus, zij mij als haar zusje...
Maar wat vinden jullie? Als jullie zoiets zouden zien?
|