Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2010, 19:49
lies**
lies** is offline
hey

In begin oktober is mijn schouder uit de kom geweest(of ik denk toch dat het zoiets was) maar hij ging zelf weer in de kom. We zijn niet direct naar de dokter geweest, pas 4 dagen later. Omdat ik dit al eens eerder heb gehad en na een paar dagen had ik geen pijn niet meer, maar nu deed het echt veel pijn. Toen we bij de dokter kwamen zei ze dat ik 3 weken niet meer mocht badmintonnen en dat ik naar een kinesist moest gaan. Die 3 weken werden nog verlengt tot eind december. Nu moet ik niet meer naar de kinesist. Ik ben 9 keer moeten gaan.

Ik heb nu nog pijn aan de voorkant van mijn schouder, en ik heb ook last van mijn schouderblad. Hij doet verschrikkelijk pijn als er iemand aankomt of als ik mijn boekentas op mijn rug draag. De kinesist zei al dat mijn schouderblad aan het misgroeien was door die kwetsure. Mijn rechter schouderblad steekt een beetje uit, waardoor ik last heb als ik tegen een stoelleuning leun. Nu moet ik al een week niet meer naar de kinesist en ik heb nog altijd pijn in mijn schouder.

Heeft iemand ook zo'n soort probleem gehad of weet er hier iemand meer over zeg het dan gerust want ik weet niet hoe dit komt. Ik dacht dat het na de kiné over zou zijn (wat dus niet zo is).

Groetjes Lies
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 07:17
honkballertje
honkballertje is offline
toch nog een keer terug gaan denk ik. botten die verkeerd groeien blijf je de rest van je leven last van hebben dus als ze er nu nog iets aan kunnen doen zou dat wel zo handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 08:37
surimeid
surimeid is offline
Zou even langs gaan voor je schouder...
je weet niet precies hoe het groeit daar binnen...
Oud 20-01-2010, 15:15
lies**
lies** is offline
Maar in het begin ben ik naar de dokter in het ziekenhuis geweest en ze hebben daar foto's genomen en een echografie en ze konden niets ongewoons zien. Als de pijn blijft ga ik terug naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 16:37
dianaotten
dianaotten is offline
Zoiets met het schouderblad heb ik ook.. ik heb schouderinstabiliteit. En dat schouderblad kun je heel goed verhelpen met fysio-therapie. Ben ik nu anderhalve maand mee bezig, en het staat als bijna goed!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 18:16
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Zoiets met het schouderblad heb ik ook.. ik heb schouderinstabiliteit. En dat schouderblad kun je heel goed verhelpen met fysio-therapie. Ben ik nu anderhalve maand mee bezig, en het staat als bijna goed!
waar ik dan benieuwd naar ben

wat voor oefeningen doe je dan bij de fysio dat dat weer wegtrekt? ben wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 18:41
dianaotten
dianaotten is offline
Oei, das lastig te beschrijven..
Euhh... Hoe zal ik dat uitleggen...
Ik ben nu echt met kracht training bezig, dat het ook zo blijft. Maar die oefeningen zijn zo moeilijk uit te leggen..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:48
lies**
lies** is offline
ik ben 9 keer naar de kinesist moeten gaan om de spieren aan mijn schouder te verstevigen maar voor de rest niets. Als het niet beter wordt zal ik daar eens naar vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 06:10
dianaotten
dianaotten is offline
Goed idee!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 09:29
lies**
lies** is offline
Ik ben vandaag weer naar de dokter geweest omdat de pijn aan de voorkant van mijn schouder nog niet weg is, en woensdag moet ik een ct scan nemen. Weet iemand of dat die inspuiting veel pijn doet en of dit aan de voorkant of de achterkant van je schouder is?

groetjes Lies
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 10:07
Verwijderd
Die injectie wordt aan de voorkant van je schouder gegeven, want dan hoeft hij niet door een spierlaag. Hij doet wel pijn, maar dat is maar heel even.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 13:43
dianaotten
dianaotten is offline
Ja, dat heb ik ook gehad.. Maar dan voor een mri scan. En hoe Sarah al vertelde, het doet wel pijn,maar echt niet lang
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 10:37
lies**
lies** is offline
Bedankt voor jullie reacties want kzie er wel een beetje tegenop voor woensdag
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 15:46
dianaotten
dianaotten is offline
Je moet je gewoon ontspannen voor hoever dat lukt. Niet denken aan wat ze aan het doen zijn,gewoon aan iets leuks..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 11:19
lies**
lies** is offline
Heb je de volgende dag na die inspuiting daar nog last van? Ga ik met de fiets kunnen rijden?

groetjes xxx
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 12:20
dianaotten
dianaotten is offline
Ik kreeg een spuit in m'n arm voor in het bloed en eentje precies in m'n schouder gewricht. Daar heb ik een week last van gehad en dus met een mitella om moeten lopen. Dus ik kon niet met de fiets.. Maar dat is dus bij iedereen verschillend.

Veel succes!xx
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Is het al zeker dat je contrast via je schouder krijgt toegediend? Of is dat er niet bijgezegd?
Oud 28-02-2010, 12:56
lies**
lies** is offline
Ze hebben gezegd dat ik een inspuiting ging krijgen in mijn schouder omdat ze zo een betere scan kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 10:24
lies**
lies** is offline
We zijn nu enkele maanden verder; ze hebben niets gezien op de foto's maar ik ben nog naar de kine moeten gaan tot 9 juni 2010.
Ik moet nu thuis nog oefeningen doen om mijn spieren even sterk te houden, maar ik heb geen last meer .

xx
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten