hey
In begin oktober is mijn schouder uit de kom geweest(of ik denk toch dat het zoiets was) maar hij ging zelf weer in de kom. We zijn niet direct naar de dokter geweest, pas 4 dagen later. Omdat ik dit al eens eerder heb gehad en na een paar dagen had ik geen pijn niet meer, maar nu deed het echt veel pijn. Toen we bij de dokter kwamen zei ze dat ik 3 weken niet meer mocht badmintonnen en dat ik naar een kinesist moest gaan. Die 3 weken werden nog verlengt tot eind december. Nu moet ik niet meer naar de kinesist. Ik ben 9 keer moeten gaan.
Ik heb nu nog pijn aan de voorkant van mijn schouder, en ik heb ook last van mijn schouderblad. Hij doet verschrikkelijk pijn als er iemand aankomt of als ik mijn boekentas op mijn rug draag. De kinesist zei al dat mijn schouderblad aan het misgroeien was door die kwetsure. Mijn rechter schouderblad steekt een beetje uit, waardoor ik last heb als ik tegen een stoelleuning leun. Nu moet ik al een week niet meer naar de kinesist en ik heb nog altijd pijn in mijn schouder.
Heeft iemand ook zo'n soort probleem gehad of weet er hier iemand meer over zeg het dan gerust want ik weet niet hoe dit komt. Ik dacht dat het na de kiné over zou zijn (wat dus niet zo is).
Groetjes Lies