![]() |
|
Omg, je wil je haren niet verven, je wil ook geen vitaminetabletten nemen, wat wil je er dan aan doen??
Zelf weet ik niet zo goed waarom je al grijze haren hebt. Sarah naamzoek.
||
Citaat:
Hoe iemand overkomt, heeft niks te maken met grijze haren, maar hoe je bent en doet. Dat jij je ZO druk maakt over grijze haren, komt bij mij echt stom over ![]() Ja, of het daaraan ligt, weet ik dus echt niet, maar ik ben al 5 jaar vegetariër en ik heb nog nooit een grijze haar kunnen ontdekken (ook niet in mijn uitgroei). Vitaminegebrek heb ik ook wel eens, dus dat is het volgens mij ook niet hoor. En anders eet je toch gewoon groenten en fruit? Dat je van vitaminepillen dik wordt, heb ik nog nooit gehoord, dat zal wel tussen je oren zitten. Vitaminen zijn juist goed voor je. Weet je waar je dik van wordt? Chips, patat, kaasbroodjes, tosti's, mayonaise, snoep, koek, chocola, dipsaus, cola.. Basicly alles wat je eet, maar dat is de bedoeling van voedsel, over het algemeen ![]() Vitaminepillen hoef je je volgens mij geen zorgen over te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() want als je zo door gaat word je niet alleen grijs maar gaat het ook uitvallen net zoals je tanden en stoppen je organen met werken..... is dat het allemaal waard? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
ik eet wel normaal hoor, Alleen eet ik voedsel die geen vlees zijn, maar vleesvervangers. Ik eet wel groenten en fruit, maar niet heel veel. Ik heb geprobeerd om veel groente te eten, maar ik vind het niet lekker, misschien ga ik het toch nog eens proberen ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 11:59. Reden: 3dubbel |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je nou probeert om een beetje te experimenteren met groenten? Doe ik ook ![]() Die dingen van Valess (ja die dure) zijn ook goed voor je. Die schnitzel en die mediterraanse zijn lekker, als je ervan houdt, is die met kaas erin ook lekker. Probeer ook groenteburgers te eten waar ook echt groente in zit, die van de AH bijvoorbeeld. Daar zitten erwtje en stukjes mais in ![]() En als fruit kun je natuurlijk wel wat verzinnen. Aardbeien met suiker/slagroom, zoete druiven, mandarijntjes, banaantje met suiker, gemengd fruit van de AH (in zo'n plastic bakje), stukjes of schijfjes ananas uit een blikje (dat is echt lekker voor tussendoor!), als je geen sinaasappelen lust om te eten, zoals ik, kun je ook gewoon sinaasappelsap drinken.. Zo kan ik nog wel even doorgaan ![]() ![]()
|
![]() |
Er bestaan véél oorzaken voor het voortijdig grijs worden van het haar. Ziekte, stress, arme voeding/vitamine- en mineraaltekort en sommige medische behandelingen kunnen állen verantwoordelijk zijn voor het grijs worden van het haar. Het kan óók gewoon in de genen zitten dat je haar op precies dit tijdstip in je leven grijs wordt. Als je denkt dat er een kans bestaat dat het niet erfelijk is, zou je bést overwegen om naar je dokter of dermatoloog te gaan en met hem bespreken wat de mogelijke oorzaken van jouw grijze haren zouden kunnen zijn. Als je niet aan een medisch probleem of een voedingsprobleem denkt, dan is je béste toevlucht een haarkleuring.
En daarnaast, vitamines wordt je niet dik van. Je hebt ze nodig en wat je teveel binnen hebt gekregen plas je weer uit |
![]() |
|
Je hoeft je echt niet zo druk te maken over grijs haar de ene heeft meer dan de andere.
Ik heb ook al een paar grijze haartjes en da hoor ik ook vaak. Dus maak je geen zorgen over en als je tog blijft piekeren kan je als het bij je ouders niet helpt naar de huisarts ofzo gaan voor meer informatie.
|
![]() |
Hoi,
Ik heb geloof ik sinds mijn 8e een lokje grijs haar. Dit kwam doordat ik een wondje had op mijn hoofd en ik zat er steeds aan. Op een gegeven moment had ik gewoon echt een stukje, haast een brokje hoofdhuid los zitten en ik heb het er weer ingeduwd en daarna niet meer aan gezeten uit angst dat ik een kaal plekje zou krijgen ofzo. Een paar maanden later, het wondje was al genezen, bleek mn haar op dat plekje te verkleuren, een soort donkergrijs. Ik knipte het af, alleen dat lokje, en deed mn haar in een zijscheiding zodat het niet opviel. Iets van 5/6 jaar later liet ik het groeien en uiteindelijk ben ik het gaan verven, elke maand als ik zie dat het nodig is doe ik dat. Het voelt wel iets stugger en ik vind de kleur veel minder mooi dan mijn echte bruine haarkleur, maar het moet maar. Alleen mn moeder weet hiervan omdat ik mij toch wel schaam voor dit, en ik weet niet eens of zij mij wel serieus neemt omdat ik het slechts 1 keer kort heb laten zien nog voor ik het wou verven. Het grijs worden van je haar ligt aan de doorbloeding van je haarvaten, daar heb je vast wel pilletjes voor, maar dat zal echt niet genoeg werken. Er zijn trouwens veel meer mensen die al vroeg grijs haar hebben dan je denkt. Als het te erg wordt zou ik het dus gewoon verven, misschien eerst met een uitspoelbare variant. Good luck with it! |
![]() |
|
Een vriend van mij had tijdens zijn examens opeens allemaal grijze haren maar da was van de stress. Is dat misschien een oorzaak? Oh en als je nu je heel erg druk gaat maken om die paar grijze haren wordt het alleen maar erger natuurlijk
![]() Die grijze haren zeggen niet zo veel. Meer fruit en groente eten kan in elk geval geen kwaad. Oh en zo'n plukje grijs haar van een wondje ofzo vind ik stiekem altijd wel iets charmants hebben. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
OMGWTFBBQ-topic! #7 Missy | 113 | 24-04-2009 14:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grootste Europeaan GrijzeWolf | 167 | 02-05-2005 01:14 | |
Lifestyle |
Herfst-Winter 2004 Apomes | 98 | 30-08-2004 19:53 | |
Lifestyle |