Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb eigenlijk nooit iets raars aangetroffen in m'n eten...
O, toch wel! Ik wilde een keer een pruim eten, ik nam een hap en zat er lekker van te genieten. Toen keek ik tijdens het kauwen naar de pruim en zag ik een half wormpje creperen die ik doorgebeten had. Heb sindsdien nooit meer een pruim durven eten ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb wel eens een heel hard blauw stukje gehad in mijn karamelfudge, geen idee wat het was. Maar dat was gewoon fabrieksmatige fudge, dus wel apart.
|
Verwijderd
|
Een keer een hele dikke, lange, rode haar in een maaltijdsalade van de AH. En ik ben blond en mijn man heeft kort donker haar... dus dat was een beetje een vies idee
![]() Verder een keer een stuk glas tussen de sperziebonen, het was niet afkomstig van het potje zelf. Oh, en in Denemarken een keer een blikje tonijn gekocht waar geen tonijn in zat maar een grote magneet ![]() ![]() |
![]() |
|
Een condoom in een bakje yoghurt. Wel nog verpakt, maar mij altijd afgevraagd hoe ze het er in hebben gekregen, omdat ik niets aan de verpakking kon zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en ik had laatst twee intacte roze muisjes tussen de gestampte muisjes ![]() Hmm ik ontdekte ooit een enorme dikke rups in de luchtdicht verpakte broccoli. Nadat ik 'm doormidden had gesneden. Maar nooit echt heel rare dingen. |
![]() |
|
Ik heb weleens een paprika opengesneden en toen zat daar een motje in, die was daar duidelijk als ruspje ingekropen en toen verpopt en hij kon daarna niet meer weg door dat gaatje waar hij als rupsje doorheen kon en motjes knagen geen gaatjes in de paprika dus toen zat hij daar ongelukkig te wezen, hij had alles ondergepoept en de zaadlijsten aangevreten om te overleven. Ahw
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Unox heeft per ongeluk kaas gestopt in de Unox Party Knaks-worsten. Daarom heeft Unilever Benelux vanochtend een waarschuwing uit laten gaan. Hoe het onworstige ingrediënt kaas toch in de blikjes terecht is gekomen, is onbekend. Het probleem kwam aan het licht na 'intern onderzoek' binnen het bedrijf. De kaas kan gevaarlijk zijn voor mensen die overgevoelig zijn voor melkeiwit. Normalo's kunnen de worsten echter gewoon opeten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh dat van die frikandellen heb ik ook wel eens gehad. Heb het toen ook een lange tijd niet gegeten, maar nu doe ik gewoon weer. En ook wel is een spiertje in een stukje kip, wat je dan niet doorkrijgt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Haren in een taart... Ben ook echt teruggegaan naar de bakker er mee... Gadverdamme gewoon... Kreeg wel m'n geld terug en een nieuwe taart, daarna toch nooit meer naar die bakker gegaan...
Verder vind ik dingen als wormpjes, rupjes etc. in fruit of groente niet zo heel schokkend, het zijn natuurproducten... Maar als je wormpjes gaat vinden in je hagelslag dan klopt er toch echt iets niet ![]()
|
|