Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.microsoft.com/downloads/d...8-1e1555d4f3d4 Downloaden en installeren. (Voor een "Dutch" XP OS) Daarna volledig de microsoft updates draaien.
|
Wat Moonspell zegt is inderdaad erg belangrijk.
SP2 is inmiddels flink verouderd en wanneer een nieuw ServicePack uitkomt is het ook aan te raden deze binnen een maand of 2 te installeren gezien het aantal belangrijke beveiligingsupdates die er inzitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou mijn pc een keer uitvallen tijdens het updaten? In sp3 zit volgens mijn informatie WGA. Laat ik het nou eens niet eens zijn met dat beleid. Hoe anders kan ik sp3 installeren? |
![]() |
|
Helaas mogen we je niet ondersteunen om WGA te ontwijken.
Ik kan je adviseren licentieproblemen spoedig op te lossen, omdat het OS standaard is ingesteld op automatisch updaten + installeren van updates. Het laatste brengt vaak nog wel eens problemen met zich mee. Tevens zegt het woord zichzelf al, beveiligingsupdates, ter bescherming van je OS.
|
![]() |
|
|