Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2010, 13:58
Verwijderd
Ik heb Winxp met sp2. Daarna zijn er nog diverse beveiligingsupdates geïnstalleerd.

Vanwege bepaalde redenen heb ik sp2 nogmaals geïnstalleerd. Maar ik vraag me nu af: Kan dat kwaad. Kan ik hiermee beveiligingsupdates die na sp2 zijn geïnstalleerd ongedaan hebben gemaakt en worden die nu niet meer geïnstalleerd? Of valt dat wel mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2010, 14:19
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Die updates zijn dan niet ineens weg, dan zou je systeemherstel moeten doen, en daarna de automatische updates zetten op alleen weergeven en niet installeren, zo kan je zelf kiezen welke update je wel en niet wilt installeren.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Die updates zijn dan niet ineens weg, dan zou je systeemherstel moeten doen, en daarna de automatische updates zetten op alleen weergeven en niet installeren, zo kan je zelf kiezen welke update je wel en niet wilt installeren.
Het is juist de bedoeling dat de updates er wel op blijven staan. Dus dan zit ik goed nu (?)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 20:40
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Het is juist de bedoeling dat de updates er wel op blijven staan. Dus dan zit ik goed nu (?)
Je moet zeer spoedig SP3 installeren, anders valt je pc een keer uit onder het updaten en heb je een probleem.

http://www.microsoft.com/downloads/d...8-1e1555d4f3d4

Downloaden en installeren.

(Voor een "Dutch" XP OS)

Daarna volledig de microsoft updates draaien.
Oud 19-06-2010, 08:53
WolterB
WolterB is offline
Wat Moonspell zegt is inderdaad erg belangrijk.

SP2 is inmiddels flink verouderd en wanneer een nieuw ServicePack uitkomt is het ook aan te raden deze binnen een maand of 2 te installeren gezien het aantal belangrijke beveiligingsupdates die er inzitten.
Oud 19-06-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Je moet zeer spoedig SP3 installeren, anders valt je pc een keer uit onder het updaten en heb je een probleem.

http://www.microsoft.com/downloads/d...8-1e1555d4f3d4

Downloaden en installeren.

(Voor een "Dutch" XP OS)

Daarna volledig de microsoft updates draaien.
Wat is er zo belangrijk aan? Als ik sp3 niet installeer krijg ik nog steeds allemaal beveiliginsupdates geïnstalleerd. Volgens mij is het enige verschil nu dat er in sp3 meer dan beveiliginsupdates zitten. Of is dat niet zo?

Waarom zou mijn pc een keer uitvallen tijdens het updaten?

In sp3 zit volgens mijn informatie WGA. Laat ik het nou eens niet eens zijn met dat beleid. Hoe anders kan ik sp3 installeren?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 16:36
Moonspell
Moonspell is offline
Helaas mogen we je niet ondersteunen om WGA te ontwijken.

Ik kan je adviseren licentieproblemen spoedig op te lossen, omdat het OS standaard is ingesteld op automatisch updaten + installeren van updates.

Het laatste brengt vaak nog wel eens problemen met zich mee.

Tevens zegt het woord zichzelf al, beveiligingsupdates, ter bescherming van je OS.
Reageren

Regels voor berichten