![]() |
|
![]() |
Beste forummers
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben een informatiekundestudent aan de Universiteit Utrecht. Ik ben momenteel bezig met afstuderen op mijn bachelor. Ik heb dit topic geopend omdat ik op zoek ben naar respondenten. Het onderzoek waar ik jullie voor zou willen uitnodigen gaat over fora. In fora wordt steeds meer gebruik gemaakt van zogenaamde waarderingsmethoden. Dit zijn technieken om gebruikers de mogelijkheid te geven andere te beoordelen. In mijn fictieve fora gecreëerd in mijn website wordt ook gebruik gemaakt van verschillende methoden. Als je deelneemt zal meer uitleg gegeven worden en kun je ook zien op welke manier de methoden zijn toegepast. Via onderstaande link kunt u deelnemen aan het onderzoek. Bacheloronderzoek.nfshost.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als jullie toch bezig zijn zouden jullie er ook 1 voor mij kunnen invullen? Fifa 11 wordt verloot.
http://www.thesistools.com/web/?id=135582 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Stoute kleermaker, een enter midden in een zin en een punt vergeten, en u en jij tegen dezelfde persoon zeggen.
Citaat:
Citaat:
Hij was wel een beetje lang, en rare vragen. Laatst gewijzigd op 01-06-2010 om 16:12. |
![]() |
|
![]() |
Hier ben ik nog een keer
![]() In eerste instantie wil ik iedereen bedanken voor de vele pogingen die gedaan zijn om deel te nemen aan mijn onderzoek. Sommige hebben afgehaakt maar een grote groep ook niet! Ik wil iedereen voor zijn moeite bedanken! ![]() Toch is er een klein probleempje ontstaan. 1 van mijn onderzoeksgroepen loopt een beetje achter op de andere wat betreft aantallen. Daarom wilde ik bij deze vragen naar nog een paar deelnemers! ![]() |
![]() |
|
ingevuld.
het is natuurlijk erg moeilijk om een waardeoordeel te geven over forumleden zonder dat je de regels van de waarderingsmethode kent, ik vermoed dat de meesten dan voor een logische 1/10 is slecht, 10/10 is supergoed gaan, al is dat misschien allerminst hoe het werkt. dingen als verbondenheid met forumleden of een totaal aan mensen in een topic negatief vinden gaat er bij mij niet in, maar ok.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |