Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens vond ik je verhaal van het doodschrikken wel zielig, al haat ik muizen verder.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt zelf niet eens een chick en geen wijf wilt jou, met je vatsige kop. Daarnaast, who cares waar ze vandaan komt? en als je mijn vriendin gaat beledigen, kom voor mij neus zeggen... kijk hoelang jij nog overeind staat. mijn vriendin weet alles over mij en ik steek niks onder stoelen of banken. Jij durft je rechterhand niet eens te vertellen dat je vaak vreemd gaat met je linkerhand? Btw; gedichtjes? wie? pm-inbox bestoken? whahahah ben benieuwd?? ik heb het echt met je te doen jongen. geen leven. En stoer ben je echt niet, kom wel eens als ik in de buurt ben..kijken of jij zo stoer bent. Echt een huilebalk ![]() En als je nu nog commentaar geeft, steek hem diep in je reet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik mag van jou die stalkerige gedichtjes posten die jij naar bijna elke vrouwelijke forummers stuurt (zowel dk als onzin) om ze proberen te ''versieren'' of vreemd te gaan ofzoiets? Want ik moet je verklappen, om die gedichtjes hebben veel mensen hartelijk moeten (uit)lachen. En als jij mij dan niet zo stoer, zo'n huilebalk vindt, en mij neer wilt slaan kom je toch een keertje langs. Ik woon in Valkenswaard knul, pm wanneer je op de markt bent en ik kom langs. Zullen we kijken wie hier nog de grote jongen is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet ik langskomen? Kom jij met je vrienden, dan kom ik ook alleen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie je pm wel eens verschijnen vriendje. @ uice ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Theodoor en ik kiezen dan een konijn uit van geschikt formaat die we er lief uit vinden zien, en die gaat dan samen met Daan in een kooi. En als ze dat een kwartier uithouden zonder vechten, is het goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|