Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste; ik heb nooit gezegd dat jullie allemaal losers waren. Waar haal jij dat vandaan. Enige loser ben jij nu, want je zegt dingen die ik niet eens gezegd heb.
Ten tweede; Al had ik via een datingsite gehaald? who cares? dan wil jij zeggen dat al de mensen die een vriend(in) heeft gevonden via dit forum ook failen. Overigens, je hoort het van zeggen dus je weet niet eens het hele precieze verhaal
Ten derde; 28 euro
Ten vierde; Zo stoer ben je niet, dus hou je maar gedeisd met je lompe opmerkingen.
Ohnee, maar je vond ons geen leven hebben. Iig mij niet omdat wij zoveel forummen.

Want jij had ''een echt leven'' en was in je ''echte leven'' helemaal de mán. En dat wij door het internet geen vriendin konden krijgen en zodoende maar is naar buiten moesten gaan. Enkel toen vertelde een klein musje mij dat jij je vriendin haalt van datingsites en hoekoopikoostbloksebruiden.nl . Dus volgens mij ben jij zelf de failerd!

Ach, kom een keer langs knul, dan laat ik zien hoe stoer ik ben

Btw, welke forummer ga je nu hun pm-inbox bestoken met stalkerige gedichtjes aangezien de meeste niet of negatief hebben gereageerd?
Misschien moet je dat je poolse vriendin is vertellen

Laatst gewijzigd op 15-07-2010 om 12:47.
Advertentie
Oud 15-07-2010, 12:43
Verwijderd
Kunnen we dit topic schone voetjes doen?
Oud 15-07-2010, 12:44
Uice
Uice is offline
Katten vangen muizen.
Oud 15-07-2010, 12:44
Verwijderd
ik ga maar popcorn bakken denk ik
Oud 15-07-2010, 12:45
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Katten vangen muizen.
Heb je een kat?

Overigens vond ik je verhaal van het doodschrikken wel zielig, al haat ik muizen verder.
Verwijderd
Citaat:
Katten vangen muizen.
ik zou bijna een kat kopen!
Verwijderd
Citaat:
Heb je een kat?

Overigens vond ik je verhaal van het doodschrikken wel zielig, al haat ik muizen verder.
ja gelukkig is muizen haten een stuk ethischer verantwoord!
Oud 15-07-2010, 12:46
Verwijderd
Ik vind tamme muizen wel cool maar ben er wel allergisch voor!

Ooit had ik zo'n quiz over mezelf, met daarin een vraag
"als er een muis in de kamer zit, ga ik...
a. gillen
b. aaien
c. niezen
d. zingen"

en iedereen koos a, wat denken ze wel niet van me
Oud 15-07-2010, 12:47
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ja gelukkig is muizen haten een stuk ethischer verantwoord!
Eigenlijk wel, want ik haat ze alleen maar en maak ze niet dood.
Verwijderd
Mijn telefoonrekening wordt echt bizar hoog deze maand vrees ik
Verwijderd
alles dat ik haat moet altijd dood.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wel, want ik haat ze alleen maar en maak ze niet dood.
Het blijft specisme!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind tamme muizen wel cool maar ben er wel allergisch voor!

Ooit had ik zo'n quiz over mezelf, met daarin een vraag
"als er een muis in de kamer zit, ga ik...
a. gillen
b. aaien
c. niezen
d. zingen"

en iedereen koos a, wat denken ze wel niet van me
Bij Heksen had die jongen twee muizen en uiteindelijk veranderde hij zelf in een muis en toen wilde ik ook muizen
Oud 15-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we dit topic schone voetjes doen?
<3
Oud 15-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ohnee, maar je vond ons geen leven hebben. Iig mij niet omdat wij zoveel forummen.

Want jij had ''een echt leven'' en was in je ''echte leven'' helemaal de mán. En dat wij door het internet geen vriendin konden krijgen en zodoende maar is naar buiten moesten gaan. Enkel toen vertelde een klein musje mij dat jij je vriendin haalt van datingsites en hoekoopikoostbloksebruiden.nl . Dus bij jij zelf de failerd!

Ach, kom een keer langs knul, dan laat ik zien hoe stoer ik ben

Btw, welke forummer ga je hun pm-inbox bestoken met gedichtjes aangezien de meeste niet of negatief hebben gereageerd?
Misschien moet je dat je poolse vriendin is vertellen
Gast, dat heb ik zelf niet eens gezegd over niemand? Gast.. jij moet echt minder troep gebruiken.

Je hebt zelf niet eens een chick en geen wijf wilt jou, met je vatsige kop. Daarnaast, who cares waar ze vandaan komt? en als je mijn vriendin gaat beledigen, kom voor mij neus zeggen... kijk hoelang jij nog overeind staat.

mijn vriendin weet alles over mij en ik steek niks onder stoelen of banken. Jij durft je rechterhand niet eens te vertellen dat je vaak vreemd gaat met je linkerhand?

Btw; gedichtjes? wie? pm-inbox bestoken? whahahah ben benieuwd?? ik heb het echt met je te doen jongen. geen leven.

En stoer ben je echt niet, kom wel eens als ik in de buurt ben..kijken of jij zo stoer bent. Echt een huilebalk ben je. Eerst vond ik je nog tof, maar ik deel nu de meerdere mensen hun mening dat je een irritante persoon bent.

En als je nu nog commentaar geeft, steek hem diep in je reet. Je faalt
Oud 15-07-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Bij Heksen had die jongen twee muizen en uiteindelijk veranderde hij zelf in een muis en toen wilde ik ook muizen
ja
Ik heb toen nog geprobeerd mijn cavia te leren koorddansen, maar cavia's zijn best lomp.
Verwijderd
haantjes
Verwijderd
Dit is geen discussie, het is een ruzie. Jullie beledigen elkaar en niet elkaars denkbeelden en dat is niet de bedoeling. Maar het is wel erg grappig om te lezen hoe jullie je best doen om zo stom mogelijk te doen
Oud 15-07-2010, 12:50
Rivka
Rivka is offline
Ik ben niet zo van de knaagdieren, after all.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dit is geen discussie, het is een ruzie.
Verwijderd
Ja erg veel testosteron in dit topic.
Verwijderd
Citaat:
ja
Ik heb toen nog geprobeerd mijn cavia te leren koorddansen, maar cavia's zijn best lomp.
Ja, nogal en ze maken zo'n raar geluid

Ik ben vandaag trouwens pas om één uur wakker geworden terwijl ik normaal om acht uur opsta in de vakantie.
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Jeutje, wat een gezelligeid in het vorige topic!

Verwijderd
Citaat:
Oud 15-07-2010, 12:51
Uice
Uice is offline
Archont, Kopmuntkip, geen ruzie. Jullie hebben allebei gelijk.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo van de knaagdieren, after all.
niet alleen specistisch maar ook nog eens genusistisch!
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
haantjes
Haha, dat was dus precies mijn gedachte .
Oud 15-07-2010, 12:52
Rivka
Rivka is offline
@Sarah:
Oud 15-07-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ja erg veel testosteron in dit topic.
ja ik wilde eerst nog zeggen 'hormonen' maar toen besloot ik dat ik hormonen wel tof vond dus gebruikte ik maar 'haantjes'. Niet dat ik hanen niet tof vind, maar, oke.
Oud 15-07-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
ja ik wilde eerst nog zeggen 'hormonen' maar toen besloot ik dat ik hormonen wel tof vond dus gebruikte ik maar 'haantjes'. Niet dat ik hanen niet tof vind, maar, oke.
ja ik heb op zich ook niets tegen testosteron in een andere setting
Verwijderd
Citaat:
Gast, dat heb ik zelf niet eens gezegd over niemand? Gast.. jij moet echt minder troep gebruiken.

Je hebt zelf niet eens een chick en geen wijf wilt jou, met je vatsige kop. Daarnaast, who cares waar ze vandaan komt? en als je mijn vriendin gaat beledigen, kom voor mij neus zeggen... kijk hoelang jij nog overeind staat.

mijn vriendin weet alles over mij en ik steek niks onder stoelen of banken. Jij durft je rechterhand niet eens te vertellen dat je vaak vreemd gaat met je linkerhand?

Btw; gedichtjes? wie? pm-inbox bestoken? whahahah ben benieuwd?? ik heb het echt met je te doen jongen. geen leven.

En stoer ben je echt niet, kom wel eens als ik in de buurt ben..kijken of jij zo stoer bent. Echt een huilebalk ben je. Eerst vond ik je nog tof, maar ik deel nu de meerdere mensen hun mening dat je een irritante persoon bent
Ja, ik ben echt het type dat niemand kan krijgen Oh, ik zou dit bovenstaande ook recht in je gezicht zeggen hoor, knul.

Dus ik mag van jou die stalkerige gedichtjes posten die jij naar bijna elke vrouwelijke forummers stuurt (zowel dk als onzin) om ze proberen te ''versieren'' of vreemd te gaan ofzoiets? Want ik moet je verklappen, om die gedichtjes hebben veel mensen hartelijk moeten (uit)lachen.

En als jij mij dan niet zo stoer, zo'n huilebalk vindt, en mij neer wilt slaan kom je toch een keertje langs. Ik woon in Valkenswaard knul, pm wanneer je op de markt bent en ik kom langs. Zullen we kijken wie hier nog de grote jongen is.
Verwijderd
zo, nu ga ik lekker onderbroeken kopen.
Oud 15-07-2010, 12:54
Verwijderd
Over knaagdieren gesproken. Konijnen zijn geen knaagdieren. En over konijnen gesproken. Ik ga zaterdag naar het asiel om Daan aan een nieuwe vriend te koppelen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb je een kat?
In het huis waar ik woon woont een kat, maar die is van de jongen onder mij en komt zelden boven. Als hij 's nachts muizen vangt brengt hij ze levend naar het bed van mijn huisgenoten en maakt hij ze wakker. Een keer was er eentje de PC in gevlucht. Die heeft daar toen drie uur gezeten, terwijl de kat geduldig wachtte. Uiteindelijk is ie vrijgelaten en heeft de kat hem alsnog gepakt.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben echt het type dat niemand kan krijgen Oh, ik zou dit bovenstaande ook recht in je gezicht zeggen hoor, knul.

Dus ik mag van jou die stalkerige gedichtjes posten die jij naar bijna elke vrouwelijke forummers stuurt (zowel dk als onzin) om ze proberen te ''versieren'' of vreemd te gaan ofzoiets? Want ik moet je verklappen, om die gedichtjes hebben veel mensen hartelijk moeten (uit)lachen.

En als jij mij dan niet zo stoer en zo'n huilebalk vindt kom je toch een keertje langs. Ik woon in Valkenswaard knul, pm wanneer je op de markt bent en ik kom langs. Zullen we kijken wie hier nog de grote jongen is.
Kan jij mij vertellen wie ik gedichten verstuur dan? whahaha ik ben wel erg benieuwd. Overigens, kan je de gedichten posten en kijken of jij zo goed kan dichten dan ik.

Moet ik langskomen? Kom jij met je vrienden, dan kom ik ook alleen
Verwijderd
Citaat:
Ik woon in Valkenswaard knul, pm wanneer je op de markt bent en ik kom langs. Zullen we kijken wie hier nog de grote jongen is.
Is bedreigen via internet niet strafbaar?
Oud 15-07-2010, 12:55
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Joehoe jongens, geen vrouw in dit topic is gecharmeerd van jullie gedrag dus ga het eens even lekker ergens anders proberen .
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen bedreiging, ik nodig hem uit voor een meet.
Verwijderd
Citaat:
Over knaagdieren gesproken. Konijnen zijn geen knaagdieren. En over konijnen gesproken. Ik ga zaterdag naar het asiel om Daan aan een nieuwe vriend te koppelen
Oh wat leuk! neem je Daan ook mee, zodat hij ook inspraak heeft?
Oud 15-07-2010, 12:56
Uice
Uice is offline
Ik snap ook niet waarom jullie ruzie maken, want jullie zeggen allebei hetzelfde (dat de ander een loser is) en daar is iedereen het gewoon mee eens.
Oud 15-07-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Kan jij mij vertellen wie ik gedichten verstuur dan? whahaha ik ben wel erg benieuwd.

Moet ik langskomen? Kom jij met je vrienden, dan kom ik ook alleen
Neehoor, je mag ook wel zelf een plaats uitkiezen

Maar ik ga nu even een sociaal leven zoeken!
Oud 15-07-2010, 12:57
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Het is geen bedreiging.
Oud 15-07-2010, 12:58
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Ik snap ook niet waarom jullie ruzie maken, want jullie zeggen allebei hetzelfde (dat de ander een loser is) en daar is iedereen het gewoon mee eens.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen bedreiging, ik nodig hem uit voor een meet.
Is ook geen bedreiging en ik aanvaard je meet graag, maar wtf moet ik in valkenswaard doen?
ik zie je pm wel eens verschijnen vriendje.

@ uice whahaha heldenopmerking, maar ik laat het gaan vanaf nu..jammer heb je geen negeerknop hier en verstandige mensen weten beter
Oud 15-07-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Oh wat leuk! neem je Daan ook mee, zodat hij ook inspraak heeft?
Daan is een zij maar ze gaat mee inderdaad, want zij moet er toch mee gaan samenwonen. Dus zij heeft veto
Theodoor en ik kiezen dan een konijn uit van geschikt formaat die we er lief uit vinden zien, en die gaat dan samen met Daan in een kooi. En als ze dat een kwartier uithouden zonder vechten, is het goed
Oud 15-07-2010, 13:00
Rivka
Rivka is offline
Konijnen kan ik op zich wel tof vinden. We hebben er ook één.
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Daan is een zij maar ze gaat mee inderdaad, want zij moet er toch mee gaan samenwonen. Dus zij heeft veto
Theodoor en ik kiezen dan een konijn uit van geschikt formaat die we er lief uit vinden zien, en die gaat dan samen met Daan in een kooi. En als ze dat een kwartier uithouden zonder vechten, is het goed
Wat een goede naam voor een konijn . En spannend wel...
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Regels voor berichten