Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 17:21
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Omdat zomer!

Oud 23-06-2010, 17:29
Verwijderd
Er was toch al een zwemkleding-topic? Zonder foto's, maar niemand houdt je tegen.
Oud 23-06-2010, 17:50
Scoot
Scoot is offline
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je 5 zwembroeken hebt?
Oud 23-06-2010, 18:15
liquidRain
liquidRain is offline
blijkbaar wel. Maarja, ik ga geen speedo shit hier posten (vanwege wedstrijdzwemmen) En ook geen lange pants shit (die heb ik voor algemeen zwemmen, Je weet hoe vrienden kunnen doen over "balle knijpers")
Oud 23-06-2010, 18:43
Sudoku.
Sudoku. is offline
Pardon hé, 5 zwembroeken?
Ik heb trouwens geen zin om helemaal foto's te maken van mijn zwemkleding.
Maar ik heb gewoon twee bikini's.
En drie boardshorts. Maar daar zwem ik niet in. Dus praktisch gezien is dat geen zwemkleding.
Oud 23-06-2010, 20:02
Verwijderd
Ik hou niet van zwemmen.
Oud 24-06-2010, 08:22
Dingaantouwtje
Nou zo raar is het toch niet om 5 zwembroeken te hebben Ik draag de meesten (de groene en de lichtblauwe niet) ook als korte broek
Oud 24-06-2010, 09:38
Scoot
Scoot is offline
Een zwembroek als korte broek dragen vind ik ook zo'n raar fenomeen. Net als mensen die hun onderbroek onder hun zwembroek dragen, maar dat de onderbroek dan wel te zien is aan de bovenkant. Erg vreemd allemaal.
Oud 24-06-2010, 10:59
michatrini
michatrini is offline
Citaat:
Een zwembroek als korte broek dragen vind ik ook zo'n raar fenomeen. Net als mensen die hun onderbroek onder hun zwembroek dragen, maar dat de onderbroek dan wel te zien is aan de bovenkant. Erg vreemd allemaal.
Hoezo? technisch gezien is het toch een korte broek?
Oud 24-06-2010, 12:11
Dingaantouwtje
De zwembroeken met een binnenbroekje draag ik niet als korte broek. Het is misschien zo dat ik korte broeken als zwembroek gebruik? Either way snap ik niet wat je probleem is, het werkt als zwembroek en het is leuk als korte broek.
Oud 24-06-2010, 12:22
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
De zwembroeken met een binnenbroekje draag ik niet als korte broek. Het is misschien zo dat ik korte broeken als zwembroek gebruik? Either way snap ik niet wat je probleem is, het werkt als zwembroek en het is leuk als korte broek.
Inderdaad, je hebt gelijk. Er zijn ook genoeg mensen die sportbroekjes gebruiken om in te zwemmen. Ook niks mis mee. Een onderbroek onder je zwembroek, tja.. dat is een gewoonte geworden. Tis ook wel handig, dan kan je later je zwembroek als korte broek gebruiken. Dan heb je toch een onderbroek eronder.
Oud 24-06-2010, 12:32
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Het leuke van korte broeken is dat als die nat worden, alles erdoor heen te zien is. Zo niet, is het een zwembroek. Maar goed, ik begrijp dat je het leuk vind hoor. Maar de fleurige zwembroek houd IK liever voor op het strand, daarbuiten draag ik liever gewoon een normale korte broek.

Mensen dei een onderbroek eronder dragen omdat het handig is... oké. Het wordt echter als modegril gebruikt, en dan schaar ik het in de categorie mislukte, debiele modegrillen, samen met je broek op je knieën hebben hangen. (Dan is de onderbroek óók zichtbaar. Op één of andere manier hebben mensen het 'onder' gedeelte van de onderbroek niet helemaal begrepen. )
Oud 24-06-2010, 23:43
michatrini
michatrini is offline
Citaat:
Citaat:
Het leuke van korte broeken is dat als die nat worden, alles erdoor heen te zien is. Zo niet, is het een zwembroek. Maar goed, ik begrijp dat je het leuk vind hoor. Maar de fleurige zwembroek houd IK liever voor op het strand, daarbuiten draag ik liever gewoon een normale korte broek.

Mensen dei een onderbroek eronder dragen omdat het handig is... oké. Het wordt echter als modegril gebruikt, en dan schaar ik het in de categorie mislukte, debiele modegrillen, samen met je broek op je knieën hebben hangen. (Dan is de onderbroek óók zichtbaar. Op één of andere manier hebben mensen het 'onder' gedeelte van de onderbroek niet helemaal begrepen. )
Ik gebruik zwembroek wel als korte broek, kan best lijkt me toch??
En ik zie het probleem niet als je last hebt van de kleding van een ander, dan doe jij het toch niet? (vrijheid van kledingsuiting)
Oud 25-06-2010, 00:39
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ik gebruik zwembroek wel als korte broek, kan best lijkt me toch??
En ik zie het probleem niet als je last hebt van de kleding van een ander, dan doe jij het toch niet? (vrijheid van kledingsuiting)
Je meent het. -_-'

Citaat:
Maar goed, ik begrijp dat je het leuk vind hoor. Maar de fleurige zwembroek houd IK liever voor op het strand, daarbuiten draag ik liever gewoon een normale korte broek.
Dat ik het debiel vind wil niet zeggen dat ik er last van heb.
Oud 25-06-2010, 10:43
Kaa
Kaa is offline
een onderbroek onder n zwembroek vind ik vies. En zwaar nutteloos ook.
Oud 25-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Niet als je een korte zwembroek (dus geen boardshort draagt) en je in bepaalde poses zo de pijpen in kan kijken en dat te verhelpen is door er een strakke boxer onder te dragen.
Wat je er vies aan vind snap ik niet precies?
Oud 25-06-2010, 15:42
Verwijderd
Ik ook niet, een onderbroek is toch nooit viezer dan het geslachtsdeel dat erin zit?

Ik vind een zwembroek als korte broek gebruiken of andersom wel een goed idee eigenlijk.

En verder heb ik zoiets:

En zoiets:

En zoiets:

Niet precies die, maar ik ga geen foto's van mezelf in zwemkleding plaatsen

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 15:52.
Oud 25-06-2010, 18:00
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Vooral die laatste is leuk! Zelf hou ik niet echt van die boxerachtige zwembroeken voor meisjes, dat wat jij hebt is wel leuk en toch anders dan een standaard bikini.
Oud 26-06-2010, 16:11
Dingaantouwtje
Citaat:
misschien dat je het als meisje zijnde niet begrijpt, maar dit:

Citaat:
Niet als je een korte zwembroek (dus geen boardshort draagt) en je in bepaalde poses zo de pijpen in kan kijken en dat te verhelpen is door er een strakke boxer onder te dragen.
en daarbij vind ik het (net zoals een BH voor jullie i guess) lekkerder zitten omdat het steviger zit. Zo zwaffelt het niet overal heen als je even een rondje rent.
Oud 26-06-2010, 17:31
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
en daarbij vind ik het (net zoals een BH voor jullie i guess) lekkerder zitten omdat het steviger zit. Zo zwaffelt het niet overal heen als je even een rondje rent.
precies. het is gewoon hartstikke praktisch en daarnaast ook nog eens in mode.
Oud 26-06-2010, 19:44
liquidRain
liquidRain is offline
Een fuckin onderbroek onder je zwembroek is heel zwaar nutteloos. Is alleen voor gasten die bang zijn dat een chick hun stijve ziet als zij er lekker uit ziet. In de mode? Lol lekker boeiend... omdat er een streepje met Bjorn borg bove hangt zeker... wat een bullshit.
Oud 27-06-2010, 11:04
Verwijderd
Jasses kerel je hebt ook nog merkloze boxers. Materialist.
Oud 27-06-2010, 11:21
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Jasses kerel je hebt ook nog merkloze boxers. Materialist.
Oud 27-06-2010, 11:56
Verwijderd
Jou reactie doet me niks verbazen. :')
Oud 27-06-2010, 12:14
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Jou reactie doet me niks verbazen. :')
Je begrijpt het en hem gewoon niet, daar was de facepalm voor. Maar ik ga er niet over uitweiden, het is tijd om ontopic te gaan in plaats van deze ongein.

Ik heb een merkloze, oranje zwembroek. Al weer enige jaren oud. Heb er geen plaatje van paraat, maar hij zit als gegoten.
Advertentie
Oud 27-06-2010, 15:12
Verwijderd
Pardon ik begrijp genoeg. Ik denk dat jij mijn reactie niet snapt.
Muil.

Maargoed inderdaad heerlijk ot.
Ik heb heel wat bikinis en naar het strand draag ik jurkjes en shorts.
Oud 27-06-2010, 16:46
Verwijderd
Waarom slingeren er nu toch 2 van die topics rond?
Oud 27-06-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom slingeren er nu toch 2 van die topics rond?
Systematisch slecht beheer he.

Tijd voor een grote kuis!

Oud 28-06-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Vooral die laatste is leuk! Zelf hou ik niet echt van die boxerachtige zwembroeken voor meisjes, dat wat jij hebt is wel leuk en toch anders dan een standaard bikini.
Ja. Bij die van mij is het topje nog iets korter dan bij die op het plaatje, waardoor je beter ziet dat het twee delen zijn, maar het is toch nog lang genoeg om ook als hemdje gedragen te kunnen worden wat natuurlijk ook wel handig is op vakantie enzo.
Oud 28-06-2010, 15:24
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Als vrouw vind ik het niet zo erg als een man inkijk heeft
En dat t vies is is gewoon een idee. Want het lijkt dan net alsof je die onderbroek ook al de hele dag aan hebt ofzo. Het klopt gewoon niet
Oud 28-06-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Als vrouw vind ik het niet zo erg als een man inkijk heeft
En dat t vies is is gewoon een idee. Want het lijkt dan net alsof je die onderbroek ook al de hele dag aan hebt ofzo. Het klopt gewoon niet
Jij kijkt graag tegen het scrotum van wildvreemde kerels aan?
Oud 29-06-2010, 13:00
hometownheroine
hometownheroine is offline

&
deze stond niet in z'n geheel op de h&m site :l, dus:

er zijn tig reacties boven mij en maar 2 met zwemkleding .
nouja, trotse #3 hoor .
Oud 29-06-2010, 13:02
hometownheroine
hometownheroine is offline
Citaat:
nee inderdaad, zo'n leuke ballenknijper eronder, dát is pas leuk
Oud 29-06-2010, 13:27
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Jij kijkt graag tegen het scrotum van wildvreemde kerels aan?
tuurlijk! more dicks the merrier
Oud 29-06-2010, 13:27
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
nee inderdaad, zo'n leuke ballenknijper eronder, dát is pas leuk
nee er moet gewoon niks onder. er was n tijd dat DAT normaal was
Oud 29-06-2010, 15:40
liquidRain
liquidRain is offline
Kijk, als je je zorgen maakt dat chicks je dick kunne zien moet je geen rare shit dragen als zo'n lange pijpen ding. Koop dan een speedo, maarja dan ga je weer zeiken dat chicks je stijve kunnen zien. Dan koop je toch een rokje... bij badminton dragen zie die ook (de vrouwen dan) ik heb er een paar keer ondergekeken maar je ziet echt niks! dus ik denk dat het ook voor jouw geschikt is omdat jij je eige toch schaamt voor je geslachtsdeel (of raak ik nu een gevoelig onderwerp?) (dat van onder rokjes kijken was een beetje pervy dus niet te serieus opvatten... lol)
Oud 01-07-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Kijk, als je je zorgen maakt dat chicks je dick kunne zien moet je geen rare shit dragen als zo'n lange pijpen ding. Koop dan een speedo, maarja dan ga je weer zeiken dat chicks je stijve kunnen zien. Dan koop je toch een rokje... bij badminton dragen zie die ook (de vrouwen dan) ik heb er een paar keer ondergekeken maar je ziet echt niks! dus ik denk dat het ook voor jouw geschikt is omdat jij je eige toch schaamt voor je geslachtsdeel (of raak ik nu een gevoelig onderwerp?) (dat van onder rokjes kijken was een beetje pervy dus niet te serieus opvatten... lol)
Ehm, ik heb geen pik
Oud 02-07-2010, 12:42
Rysair
Rysair is offline
Het zit gewoon veel beter. Punt.
Oud 03-07-2010, 11:46
Macrador
Macrador is offline
5 zwembroeken echt? maar nou echt!
Oud 03-07-2010, 12:08
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
mijn beste vriend heeft er acht .____.

@Jochum (handig dat ik je naam weet he, hihi); ik vind die blauwe echt leuk.
Oud 04-07-2010, 17:18
Verwijderd

Dit is mijn bikini, maar dan zonder mij erin. Ik ga geen foto's van mezelf in een bikini op internet zitten
Oud 04-07-2010, 18:33
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Inclusief riem? Stylish^^
Oud 04-07-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Inclusief riem? Stylish^^
Inclusief riem

Ik heb trouwens wel de haltervariant. Dat is deze:

http://www.farfallina.nl/product/141...r-halterbikini
Oud 04-07-2010, 22:19
Megan Cleo
Megan Cleo is offline

& nog een normale zwarte;

^en ik wil die huidskleur. wow.
Oud 05-07-2010, 10:43
Rivka
Rivka is offline
Maar dat lichaam vind ik echt niet mooi .
Oud 05-07-2010, 11:49
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Maar dat lichaam vind ik echt niet mooi .
dit niet?

Oud 05-07-2010, 13:40
Rivka
Rivka is offline
Nee.
Oud 05-07-2010, 16:38
Verwijderd
Ik wel.
Oud 05-07-2010, 17:18
Rysair
Rysair is offline
Ik ook.