De fijnste zonnebrandcreme vind ik die van Garnier, die witte met zo'n oranje dop. Die hadden we vorig jaar mee op vakantie, is wel duur maar die trekt snel in en plakt niet zo

Ik wacht nu tot ik die ergens in de reclame zie en dan ga ik hem weer kopen.
Heb nu in huis nog een voorraadje wat nooit op komt maar ik gooi het weg als het al lang staat of vies gaat ruiken. Ik heb nu nog een fles factor 10 van Derlon (huismerk van een of andere winkel geloof ik, van m'n moeder gekregen) maar die beschermt alleen tegen UVA en ik weet dat dat niet goed is maar ik weet niet waar je dan ook alweer UVB-bescherming voor nodig hebt

Verder heb ik nog een tube factor 20 van de Aldi of Lidl (oranje met blauw is ie), daar smeer ik nu in Nederland vaak mee omdat ik dan me 's ochtends in kan smeren en de rest van de dag er niet meer aan hoef te denken maar me wel ingesmeerd heb en die tube is vrij klein dus kan makkelijk mee in m'n tas. Verder heb ik nog een pompje Etos huismerk factor 30 voor op vakantie.
Aftersun gebruik ik ook. Smeer m'n gezicht en armen (delen die het meest in de zon komen) met zonnige dagen zoals nu 's avonds voor ik ga slapen even in. Voelt lekker en ik heb van mezelf al een droge huid en dat wordt er niet beter op met al die zon. Ik heb nu een tube van de Aldi of Lidl (zelfde merk als die tube factor 20 creme) en een fles van de Etos die is ook fijn

Voor aftersun vind ik het dan weer onzin om een duur merk te kopen.