Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jep ik heb er ook nog 1, heb 'm nu al bijna 4 jaar, zitten mischien een paar slijtageplekjes bij de hoekjes maar meer (ff gecheckt, zit een slijtageplek onderaan, tussen rug en onderkant zeg maar, maar is oppervlakkig)
vriend van me had in de 1e eerst zo'n merkloos ding, na in de 1e en 2e een stuk of 3-5 verschillende tassen gehad te hebben die allemaal kapot gingen heeft 'ie een kipling gekocht en die heeft 'ie nu ook nog steeds dus logisch dat er zoveel eastpaks en kiplings zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn eastpak nu ongeveer 8 jaar. Hij is donkerpaars, maar inmiddels erg vaal geworden. Aan het hengsel zit een klein scheurtje bij de naad. Maar daar heb ik geen last van.
Ben er nog steeds erg blij mee en gebruik hem elke dag, heb wel andere tassen maar deze is mijn favoriet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Cool ben je er inderdaad niet mee, ik zie vooral vrouwen tussen de 30 en de 45 met Kipling handtassen lopen. Maar daar heb ik schijt aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Maar kipling als in kipling als in 'hey tas! waar ga je met die brugger heen?' is niet zo cool. Toch vind ik dat je meer naar de tas zelf moet kijken, en wat jij leuk vind (en of de kwaliteit/prijs-verhouding 'n beetje oké is) dan naar 'iedereen loopt ermee, dus dan doe ik dat ook'. |
![]() |
|
Ik heb een Kiplingtas gehad, die was na een half jaar stuk (en heb ik toen ook gratis laten repareren in de garantieperiode), maar toen was ik hem wel een flinke tijd (paar maanden) kwijt, kreeg toen wel een leentas maar ander model dan m'n eigen was. Ze hebben er toen een leren stuk in gezet, echt heel lelijk. Tegenwoordig gebruik ik die tas niet meer. Heb hem van 1 t/m 3vwo gebruikt.
M'n eastpaktas heb ik nu al bijna tien jaar en die ziet er nog steeds netjes uit, is een paar keer in de wasmachine geweest. De voering aan de binnenkant bij de rug is aan de onderkant los (en heb ik zelf al een paar keer vastgestikt maar het gaat steeds weer los) maar op zich is dat niet hinderlijk. Verder is het stiksel bij de schouderband een beetje vaag, het lijkt los maar dat is ie niet maar je ziet wel de draden lopen wat je eigenlijk niet ziet. Verder ziet ie er nog netjes uit terwijl ik hem echt superveel gebruikt heb en nog gebruik, tis gewoon een fijne tas. Ik heb een donkergroene dus ook een makkelijke kleur. In mijn ogen is een Eastpak gewoon een degelijke, tijdloze tas.
|
![]() |
|
Eastpak
![]() ![]() Ik vind het overigens wel lame als je met zo'n Eastpak mini om je nek gaat lopen.
|
Verwijderd
|
Vroeger had iedereen hier zo'n buideltasje van Eastpak om. Men stak daar gsms, portefeuijes, papieren zakdoeken, condooms en weet niet nog wat allemaal in.
Ikzelf niet. Ik liep in de plaats zo met zo'n lederen gsmhoes an mijn broeksriem rond. Altijd al in alles tegendraads geweest. ![]() |
![]() |
|
Ik heb een grijze, maar die heeft mijn vriendje geconfisqueerd (maar gebruikte die toch niet meer, dus hij mag hem hebben). Voor mijn broertje had ik trouwens een Dakine rugzak gekocht, toen hij naar de middelbare school ging. Persoonlijk vind ik die mooier dan de tassen van Eastpak.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had als brugger ook een gigantische felgroene kipling. Handig ding, want er past superveel in, maar erg charmant is het niet. Nu had ik wel de 'mazzel' dat ik als brugger al net zo groot was als nu, dus het stond bij mij iets minder belachelijk dan bij de kleine kereltjes van 1m40.
M'n favoriete schooltas ooit was trouwens een Vans skateboard rugzak. Hij was heel groot en langwerpig (Je kon er een skateboard aan hangen) en was donkerblauw met grijs en oranje. Er was alleen ooit een of andere lomperd bovenop gesprongen en toen waren de clipjes kapot gegaan en kon 'ie niet meer dicht. ![]()
||
Citaat:
|
|