Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 19:30
EATit
EATit is offline
Ik moet een nieuwe tas!!
Een eastpak lijkt mij wel handig.. maar is hij cool?
Wat vinden jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2010, 19:46
Rysair
Rysair is offline
Iedereen loopt er mee bij mij op school, vooral jongens. Ik zie niks verkeerds. Een kipling (of hoe schrijf je dat?) is wel een echte afknapper hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 19:50
JJoosje
JJoosje is offline
Bij ons loopt iedereen ermee. Ook de meisjes.
Oud 30-05-2010, 20:18
Giles
Giles is offline
Eastpak is wel relaxed en als je er niet compleet achterlijk mee doet, houdt de tas het ook lang voor.
Oud 30-05-2010, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb mijn eastpak tas gekocht op m'n 14e en hij is nog steeds prima. En ik heb 'm ook echt HEEL intensief gebruikt. Hij ging jarenlang overal mee naartoe, werd nooit neergelgd maar altijd neergesmeten en hij heeft menig bierbesmeurde vloer en ranzige dixie van dichtbij gezien.
De rits is een beetje gaar, maar dat komt omdat ik er ooit half aan ging hangen en met mijn gewicht is het niet heel raar dat zoiets dan breekt.

Ik heb een gewone grijze, maar ze hebben nu ook superveel coole printjes die ze vroegah niet hadden. Imo kunnen eastpaks altijd, mits je er geen debiele teksten opkalkt of 'lastpak' van het logo maakt (dat vond ik toen lame en nu nog steeds).
Oh, en je krijgt duizent jaar garantie volgens mij, want 'built to resist'.
Oud 31-05-2010, 09:46
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Voor boekentas, ja.
Oud 31-05-2010, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, en je krijgt duizent jaar garantie volgens mij, want 'built to resist'.
Alleen niet op de ritsen, die altijd als eerste kapot gaan. Maar op zich kun je voor een tientje al een nieuwe rits erin laten zetten bij een naaiatelier.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 17:50
Verwijderd
Als het een auto was, zou het allicht een BMW geweest zijn:
Iedere pimp wou er één, maar ze gingen wel mee

Wat de mensen met hun tas doen, dat is hun zaak.
Net zoals er mensen zijn die graag spoilers en neonlampen aan hun wagen hangen, zo zijn er dus ook mensen die zo nodig hun tas labels en markeerstift moeten hangen.
Elk beestje zijn pleziertje heet dat.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 19:07
Rysair
Rysair is offline
ja klopt ze gaan echt vreselijk lang mee. kheb um denk ik ook al paar jaar, niks mee gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Als het een auto was, zou het allicht een BMW geweest zijn:
Iedere pimp wou er één, maar ze gingen wel mee

Wat de mensen met hun tas doen, dat is hun zaak.
Net zoals er mensen zijn die graag spoilers en neonlampen aan hun wagen hangen, zo zijn er dus ook mensen die zo nodig hun tas labels en markeerstift moeten hangen.
Elk beestje zijn pleziertje heet dat.
wat een heerlijke vergeklijking FA
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 19:16
Em.
Em. is offline
Vind je 'm zelf mooi/leuk/fantastisch? Of gaat het je er echt alleen om dat-ie cool is?
Je loopt er in ieder geval niet mee voor gek, als je dat wilde weten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 19:18
Macrador
Macrador is offline
Het zijn echt wel verdomd stevige dingen en ze zijn niet lelijk. Hier op mijn school is zowat de helft eastpak van alle modellen gewoon weg omdat het goed zit en tegen een gooi, schraap over de grond en dergelijke kan.
Oud 31-05-2010, 20:40
silentbob
silentbob is offline
jep ik heb er ook nog 1, heb 'm nu al bijna 4 jaar, zitten mischien een paar slijtageplekjes bij de hoekjes maar meer (ff gecheckt, zit een slijtageplek onderaan, tussen rug en onderkant zeg maar, maar is oppervlakkig)
vriend van me had in de 1e eerst zo'n merkloos ding, na in de 1e en 2e een stuk of 3-5 verschillende tassen gehad te hebben die allemaal kapot gingen heeft 'ie een kipling gekocht en die heeft 'ie nu ook nog steeds
dus logisch dat er zoveel eastpaks en kiplings zijn
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 23:07
Verwijderd
Ik heb mijn eastpak nu ongeveer 8 jaar. Hij is donkerpaars, maar inmiddels erg vaal geworden. Aan het hengsel zit een klein scheurtje bij de naad. Maar daar heb ik geen last van.
Ben er nog steeds erg blij mee en gebruik hem elke dag, heb wel andere tassen maar deze is mijn favoriet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 11:02
Nonaj
Nonaj is offline
Wat is er eigenlijk mis met Kipling?

Ik heb 1 keer een Eastpak gehad maar daar ging al na een paar maanden het hengsel van kapot
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 12:11
Volk
Volk is offline
Citaat:

Ik heb 1 keer een Eastpak gehad maar daar ging al na een paar maanden het hengsel van kapot
Idd. Mijn Kipling gaat al bijna 9 jaar mee. Eastpack ging te snel kapot. Zit ook helemaal geen vorm in om je boeken te ondersteunen. Maar als je "cool" wil zijn; ja, iedereen loopt er mee rond. Dus het zal vast wel een coole tas zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 12:54
Rysair
Rysair is offline
Citaat:

Zie zien er niet uit. Ze zijn groot, groen en dus lelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 12:58
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dan let je niet goed op. Kipling tassen zijn er ook in alle kleuren. En kleine tassen hebben ze ook wel. En ze blijven heel, hoe veel je er ook in propt.

Cool ben je er inderdaad niet mee, ik zie vooral vrouwen tussen de 30 en de 45 met Kipling handtassen lopen. Maar daar heb ik schijt aan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 13:49
Verwijderd
je hoeft niet cool te zijn met een tas, of een rugzak geweldig is boeit me niet.
Handtassen, clutches, shoppers etc. oke die wel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 14:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dan heb je maar 1 tas gezien. Kipling heeft een veel groter en uitgebreider assortiment dan eastpak. Veel verschillende maten en ook veel kleuren.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 15:04
Verwijderd
deze had ik vandaag mee

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 15:41
Rysair
Rysair is offline
Oh ok maar ik zie op school voornamelijk groen en rood. Verschrikkelijk vind ik ze. En ik ben ervan overtuigd dat veel leerlingen bij mij op school 't daarmee eens zijn. Ik vind 't niet cool, east pack is veel cooler. ;p
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 17:22
Em.
Em. is offline
Citaat:
Oh ok maar ik zie op school voornamelijk groen en rood. Verschrikkelijk vind ik ze. En ik ben ervan overtuigd dat veel leerlingen bij mij op school 't daarmee eens zijn. Ik vind 't niet cool, east pack is veel cooler. ;p
Maar een kipling kan ook zijn:

Spoiler

Maar kipling als in kipling als in 'hey tas! waar ga je met die brugger heen?' is niet zo cool. Toch vind ik dat je meer naar de tas zelf moet kijken, en wat jij leuk vind (en of de kwaliteit/prijs-verhouding 'n beetje oké is) dan naar 'iedereen loopt ermee, dus dan doe ik dat ook'.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 17:23
Verwijderd
Ik heb een grijze Eastpak en de ritsen gaan steeds kapot, het gaas aan de voorkant is gescheurd en een van de schouderbanden begint open te scheuren. Gelukkig krijg je wel iets van 10 jaar garantie erop.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 17:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een Kiplingtas gehad, die was na een half jaar stuk (en heb ik toen ook gratis laten repareren in de garantieperiode), maar toen was ik hem wel een flinke tijd (paar maanden) kwijt, kreeg toen wel een leentas maar ander model dan m'n eigen was. Ze hebben er toen een leren stuk in gezet, echt heel lelijk. Tegenwoordig gebruik ik die tas niet meer. Heb hem van 1 t/m 3vwo gebruikt.

M'n eastpaktas heb ik nu al bijna tien jaar en die ziet er nog steeds netjes uit, is een paar keer in de wasmachine geweest. De voering aan de binnenkant bij de rug is aan de onderkant los (en heb ik zelf al een paar keer vastgestikt maar het gaat steeds weer los) maar op zich is dat niet hinderlijk. Verder is het stiksel bij de schouderband een beetje vaag, het lijkt los maar dat is ie niet maar je ziet wel de draden lopen wat je eigenlijk niet ziet. Verder ziet ie er nog netjes uit terwijl ik hem echt superveel gebruikt heb en nog gebruik, tis gewoon een fijne tas. Ik heb een donkergroene dus ook een makkelijke kleur. In mijn ogen is een Eastpak gewoon een degelijke, tijdloze tas.
Oud 01-06-2010, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Eastpak . Ik heb er een met hawaiiprint en ik doe er al vanaf bruggertaim mee. Ideale tas, er past redelijk veel in en gaat superlang mee. De rits heb ik nog nooit last van gehad .

Ik vind het overigens wel lame als je met zo'n Eastpak mini om je nek gaat lopen.
Oud 01-06-2010, 21:45
Verwijderd
Vroeger had iedereen hier zo'n buideltasje van Eastpak om. Men stak daar gsms, portefeuijes, papieren zakdoeken, condooms en weet niet nog wat allemaal in.

Ikzelf niet.
Ik liep in de plaats zo met zo'n lederen gsmhoes an mijn broeksriem rond.
Altijd al in alles tegendraads geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 10:16
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een grijze, maar die heeft mijn vriendje geconfisqueerd (maar gebruikte die toch niet meer, dus hij mag hem hebben). Voor mijn broertje had ik trouwens een Dakine rugzak gekocht, toen hij naar de middelbare school ging. Persoonlijk vind ik die mooier dan de tassen van Eastpak.
Oud 02-06-2010, 13:24
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Maar een kipling kan ook zijn:

Spoiler

Maar kipling als in kipling als in 'hey tas! waar ga je met die brugger heen?' is niet zo cool. Toch vind ik dat je meer naar de tas zelf moet kijken, en wat jij leuk vind (en of de kwaliteit/prijs-verhouding 'n beetje oké is) dan naar 'iedereen loopt ermee, dus dan doe ik dat ook'.
Ohja die kan ermee door hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 13:43
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Eastpak . Ik heb er een met hawaiiprint en ik doe er al vanaf bruggertaim mee. Ideale tas, er past redelijk veel in en gaat superlang mee. De rits heb ik nog nooit last van gehad .

Ik vind het overigens wel lame als je met zo'n Eastpak mini om je nek gaat lopen.
Die heeft mijn moeder
Oud 02-06-2010, 15:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had als brugger ook een gigantische felgroene kipling. Handig ding, want er past superveel in, maar erg charmant is het niet. Nu had ik wel de 'mazzel' dat ik als brugger al net zo groot was als nu, dus het stond bij mij iets minder belachelijk dan bij de kleine kereltjes van 1m40.

M'n favoriete schooltas ooit was trouwens een Vans skateboard rugzak. Hij was heel groot en langwerpig (Je kon er een skateboard aan hangen) en was donkerblauw met grijs en oranje. Er was alleen ooit een of andere lomperd bovenop gesprongen en toen waren de clipjes kapot gegaan en kon 'ie niet meer dicht.
Oud 02-06-2010, 15:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vroeger had iedereen hier zo'n buideltasje van Eastpak om. Men stak daar gsms, portefeuijes, papieren zakdoeken, condooms en weet niet nog wat allemaal in.

Ikzelf niet.
Ik liep in de plaats zo met zo'n lederen gsmhoes an mijn broeksriem rond.
Altijd al in alles tegendraads geweest.
Dat zag je in België heel veel ja, heb ik ook nog een tijd gedaan. Heb dat tasje nu wel nog en gebruik hem zo af en toe (met skiën, etc als ik geen andere tas bij me heb maar wel m'n mobiel, portomonnee, etc bij de hand wil hebben).
Oud 24-06-2010, 20:37
Verwijderd
haha ik vind dakine tassen echt vet,
is bij ons op school in
zit veel fijner dan eastpak al zijn deze ook cool hoor
maar handig van die dakine is dat tussen de banden ook nog zon klipje zit zodat ie helemaal vast kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten