Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 19:09
*flawless*
*flawless* is offline
Hoe krijgen meiden hun oksels in godsnaam helemaal glad ?

Ik heb altijd nog wel een paar stoppeltjes die ik gewoon niet wegkrijg, en ik heb ook altijd van die rode bultjes.
Oud 23-06-2010, 19:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer me onder de douche, met een scherp scheermesje, eerst met de haargroei mee en daarna tegen de haargroei in. Gebruik verder geen scheerschuim ofzo (maar als je last krijgt van bultjes kan je dat misschien beter wel doen). Vroeger gebruikte ik m'n ladyshave ook nog wel eens maar daarmee wordt het wel minder glad.
Oud 23-06-2010, 19:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik doe het onder de douche met een scheermesje, om de paar dagen. Beetje natmaken en dan één keertje er overheen van boven naar beneden (is tegen haargroei richting in geloof ik). Klaar en nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 20:51
Verwijderd
Ik doe het ook onder de douche, eerst gewoon douchen, zodat m'n huid zacht wordt, en dan gebruik ik wat zeepschuim om te scheren (dus geen scheerschuim, gewoon beetje milde zeep). Eerst met de haargroei mee, dan er tegenin idd. En dat doe ik om de week oid, 's zomers vaak iets vaker en 's winters sla ik wel eens over.
Verder gebruik ik ook een milde deodorant, geen idee of dat invloed kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 21:18
ZitriN
ZitriN is offline
Volgens mij verschilt het per persoon. Zelf heb ik bijvoorbeeld donkere haren en je ziet vaak dat blondines hun oksels veel minder vaak hoeven te scheren, en veel minder harde stoppels hebben. Ik heb geharst, geëpileerd etc, maar ik krijg me oksels ook gewoon niet zo glad als in de reclames en heb er nu maar vrede mee.
Oud 24-06-2010, 06:29
Daanaap
Daanaap is offline
EPL!
Dat is echt heel fijn. Dat is een soort laserbehandeling voor je oksels, waardoor de haartjes na een paar dagen er gewoon uit vallen. Na een tijdje komen ze weer terug en dan laat je het nog een keer doen. Na elke keer blijven er steeds meer haartjes weg en duurt het langer voordat ze weer terugkomen. Ondertussen dan ook nauwelijks last van stoppeltjes .
Maar het is natuurlijk wel wat prijzig... Ik heb het geluk dat mijn moeder scheren haat. (we hebben ook een heel hars-pakket thuis.) en ze mij "dat ook niet aan wil doen".
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 07:57
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Volgens mij verschilt het per persoon. Zelf heb ik bijvoorbeeld donkere haren en je ziet vaak dat blondines hun oksels veel minder vaak hoeven te scheren, en veel minder harde stoppels hebben. Ik heb geharst, geëpileerd etc, maar ik krijg me oksels ook gewoon niet zo glad als in de reclames en heb er nu maar vrede mee.
Same here, jammer dan, blijkbaar kan het niet met mijn huid/haar. Wat wel echt irritant is is dat er aaaaaltijd haartjes gaan ingroeien bij mij .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 08:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar zoals op die reclames, kan dat wel echt, of is dat een beetje weggefotoshopt? Want hun oksels zijn echt zo glad als je voorhoofd of zo, zonder ook maar één haartje Ik zou me daar niet te veel op richten, wat stoppeltjes zijn heel normaal. Ik scheer mijn oksels twee keer in de week en dan is het niet perfect, maar dat maakt me verder niet heel veel uit.
Oud 24-06-2010, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Maar zoals op die reclames, kan dat wel echt, of is dat een beetje weggefotoshopt? Want hun oksels zijn echt zo glad als je voorhoofd of zo, zonder ook maar één haartje Ik zou me daar niet te veel op richten, wat stoppeltjes zijn heel normaal. Ik scheer mijn oksels twee keer in de week en dan is het niet perfect, maar dat maakt me verder niet heel veel uit.
Zo glad wordt het bij mij zelfs als ik m'n best niet eens doe

Maar ik ben wel blond en heb heel dun haar, dus dat maakt het wel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ruilen? (Ik heb ook blond haar, trouwens! Nou ja, donkerblond)
Oud 24-06-2010, 10:20
Verwijderd
Ik heb het onder mijn oksels ook hoor, nooit bultjes en nooit ingegroeide haren en het wordt superglad, maar ik heb idd ook rood haar dus zelfs als er ministoppels zijn dan zie je ze niet. (Helaas werkt het in de bikinilijn niet zo, die huid is blijkbaar toch veel gevoeliger bij mij ). Maar denk idd dat het aan huid- en haartype ligt - vriendinnetje van mij scheert veel 'beter' dan ik, maar die houdt altijd donkere puntjes..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 13:47
Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik heb maar heel weinig haartjes, die nog blond zijn ook.
Ik scheer met zo'n elektrisch scheerapparaatje, gewoon droog. Werkt prima. Bij mij dan.

Regels voor berichten