Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb al een bleke huid van mezelf, en ik ben helemaal weg van griezelboeken, dus dit is ook één van de redenen waarom ik men haar zwart wil gaan verven.
En ik zal nog wel vandaag één foto maken waar ik, hopelijk, niet stoned op sta te kijken. ![]()
|
Ik heb het ooit best donker bruin geverfd omdat ik ook bang was dat zwart te hard zou zijn en dat pakte prima uit. Het is zeker niet persee gothic of emo, rest van je kleding doet ook veel aan wat het uit straalt.
Ik ben alleen niet zo'n voorstander van mannen die hun haar verven. ![]()
|
![]() |
Ik zou het eerst bruin verven. Als dat goed staat, dan zou ik het iets donkerder verven om het uiteindelijk zwart te verven. Van bruin weer terug naar blond is makkelijker dan van zwart naar blond. Ikzelf ben middenblond en ik verf het ook altijd donker. Ik heb een lichte huid en ik zie er niet uit als een emo of gothic. Gewoon uitproberen dus. Als het niet staat weet je dat ook weer
![]() |
![]() |
|
Het kán goed staan, maar imo is dat slechts bij weinig mensen het geval.
Je moet je haar namelijk goed bijhouden (vanwege de overduidelijke uitgroei) en er voor uitkijken dat je er niet uit gaat zien als wandelend lijk. Heb zelf m'n haar ooit zwart gehad en mensen dachten meteen dat ik ziek was, omdat m'n gezicht er ineens heel grauw uitzag. Donker bruin is denk ik een betere optie om mee te beginnen. Staat dat goed, dan kan je 't altijd nog zwart verven. Als je eenmaal zwart haar hebt is het ook echt de hel om het er weer uit te krijgen. Ontkleuren (wordt dan oranje) en er een normale kleur overheen verven zijn echt de pest voor je haar... Maar je bent een jongen, dus wrs is je haar niet zo lang als dat van mij toen was.
|
Verwijderd
|
Ongeacht of het PC is om Chinezen 'geel' te noemen: blank zijn ze in elk geval niet en bleek ook niet. Als je bleek bent geeft zwart haar gewoon een ongezonde uitstraling, tenzij je zo knap bent dat je alles kan hebben. Als je een bleek/donker contrast wil, doe dan gewoon heel donker bruin.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dus ontopic: Als je zwart niet meteen ziet zitten, donkerbruin dan. Al wil ik toch even opmerken dat 'natuurlijk zwart' (zoals ik het schilder) bij fel licht -dat ik liever mijd omdat ik niet als een kankergezwel wil eindigen- ook donker bruin' kleurt. ![]() Zoals je hierboven dus ziet. ![]() Je hebt zo van die verven die 'deep black' enzo aankondigen, wat dus zwarter zou zijn. Maar bij licht krijgt dat een vrij synthetische indruk. En ik heb ooit al eens een product gebruikt dat zelfs een blauwe schijn kreeg. Kwa verf gebruik ik amoniakvrije verf van Garnier. Herbashine ofzo. Oogt heel natuurlijk. ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2010 om 19:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor uit te gaan doe ik gewoon zwart natuurlijk, maar voor overdag is het niet de bedoelig voor Cleopatra te worden nageroepen he ![]() |
![]() |
|
|