Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 13:44
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb me weer eens wat kuts gedaan, ik was namelijk gister uit, en toen kreeg ik sms van iemand wat daar ook was of ik ff met hem wilde praten omdat hij wegging naar een ander land, voorgoed. ik zo is goed, maarwel alleen praten. ik was dus met hem aan hetlopen, en over keiveel dingen gepraat enzo, ook over mijn vriend, waar ik ruzie mee heb(zie andere topic) en we stonden daar dus zo, en hij wilde mij steeds kussen, en ik heb dit dus echt NIET gedaan, en hij mij hele tijd in mijn nek kussen enzo, wat ik wel heb toegelaten met mijn stomme kop.
is dit vreemdgaan vinden jullie???????????? ik weet het echt niet meer, en ik wil het meteen tegen mijn vriend (?) zeggen, maar die eikel neemt weer eens niet op als ik bel, ik weet niet meer wat ik moet doen. ik heb er spijt van, ook al heb ik zelf nix gedaan, behablve dan toegelaten dat hij mij kustte in mijn nek en aan me zat ik maak altijd die domme fouten
zeg ajb wat ik het beste kan doen...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 13:54
snoopy
snoopy is offline
hmmm... hangt ervan af wat voor relatie je met je vriend hebt. In sommige relaties kan dit makkelijk (maar ja, in sommige relaties vinden de mensen het ook goed van elkaar dat ze met anderen naar bed gaan, maar ja. Da;s een ander verhaal). Ik persoonlijk zou het vreselijk vinden als m'n vriend dit zou toelaten van een ander meisje, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit. Dat kun je alleen zelf beoordelen.
Oud 04-08-2002, 14:02
Unexplained
Unexplained is offline
Ligt er natuurlijk maar net aan wat je doelen zijn..

Is je doel om eerlijk te zijn, dan vertel je het hem.
Is je doel om een leuke relatie met je vriend te hebben, dan vertel je het hem niet.
Oud 04-08-2002, 14:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Is je doel om een leuke relatie met je vriend te hebben, dan vertel je het hem niet.

Ik kan me helemaal in de situatie inleven... Um hoe belangrijk was die persoon voor je eigenlijk?
Oud 04-08-2002, 14:24
Anneke17
Anneke17 is offline
Vreemdgaan vind ik voor wat er tussen jou en die jongen gebeurt is (of wat die jongen bij jou deed en jij toeliet) wel btje groot woord..

wel zou ik het niet leuk vinden om te zien als mijn vriend dit toeliet door een ander meisje..
maar om het meteen vreemdgaan te willen noemen vind ik ook btje ver gaan...

mja goed is t ook weer niet..of ja tjezus btje ingewikkeld..

nouja komt goed...

succes en sterkte ermee!

-X-
Oud 04-08-2002, 14:28
girl18
girl18 is offline
ik noem het niet echt vreemdgaan maar je had hem ook tegen kunnen houden en dat deed je niet waarom niet.? dat moet je ff goed over nadenken.!!
Oud 04-08-2002, 14:51
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Ik kan me helemaal in de situatie inleven... Um hoe belangrijk was die persoon voor je eigenlijk?

die persoon waar het mee gebeurde betekend helemaal nixxxx voor mij, maar mijn vriend betekend echt heel veel voor me, hoewel hij me slecht behandeld nu hij weg is,zoals me niet bellen, geen sms terug sturen,als ik bel niet opnemen, en ook nog met een ander meisje smssen, en toch wil ik hem niet kwijt, is niet normaal
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:52
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ligt er natuurlijk maar net aan wat je doelen zijn..

beide zijn mijn doelen, ik wil ker eerlijk zijn, anders kan ik hem toch niet meer aankijken, maar het moet wel leuk zijn, en dat WAS het altijd.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:53
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hmmm... hangt ervan af wat voor relatie je met je vriend hebt. In sommige relaties kan dit makkelijk (maar ja, in sommige relaties vinden de mensen het ook goed van elkaar dat ze met anderen naar bed gaan, maar ja. Da;s een ander verhaal). Ik persoonlijk zou het vreselijk vinden als m'n vriend dit zou toelaten van een ander meisje, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit. Dat kun je alleen zelf beoordelen.

ik heb een hekel aan vreemdgaan, zegt genoeg he? ik zou ook echt niet tegen kunnen als een meisje aan hem zat, en snap niet dat ik het heb toegelaten, maybe omdat ik niet meer weet wat ik van me relatie moet denken, hij laat nix horen enzo, doet me echt veelpijn...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
die persoon waar het mee gebeurde betekend helemaal nixxxx voor mij,
Dan snap ik niet waarom je over je heen laat lopen... Kijk als het nou je beste vriend was die je voorlopig niet meer zou zien... Waarom laat je sowieso over je heenlopen, door die jongen en door je huidige relatie?
Oud 04-08-2002, 15:11
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Dan snap ik niet waarom je over je heen laat lopen... Kijk als het nou je beste vriend was die je voorlopig niet meer zou zien... Waarom laat je sowieso over je heenlopen, door die jongen en door je huidige relatie?

hoezo door hem over me heen lopen????
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

hoezo door hem over me heen lopen????
Je zegt dat je vriend je slecht behandeld, en je laat die andere jongen je zoenen en weet ik het wat. Dan vind ik dat je over je heen laat lopen, als jij het anders wilt... Er wordt niet geluisterd naar je mening, daarom vind ik dat je over je heen laat lopen...
Oud 04-08-2002, 16:49
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

die persoon waar het mee gebeurde betekend helemaal nixxxx voor mij, maar mijn vriend betekend echt heel veel voor me, hoewel hij me slecht behandeld nu hij weg is,zoals me niet bellen, geen sms terug sturen,als ik bel niet opnemen, en ook nog met een ander meisje smssen, en toch wil ik hem niet kwijt, is niet normaal
Ik zou me tegenover mijn vriend niet zo schuldig voelen. Hij klinkt als iemand die een ander allerlei dingen kwalijk neemt die hij zichzelf wel toelaat en sowieso hou ik al niet echt van mensen die met twee maten meten. Maar de volgende keer zou ik toch wel wat meer de boot afhouden, gewoon voor je eigen gevoel. Als iemand dingen bij je doet die je niet wil dan is dat altijd onprettig.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 17:21
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
beide zijn mijn doelen, ik wil ker eerlijk zijn, anders kan ik hem toch niet meer aankijken, maar het moet wel leuk zijn, en dat WAS het altijd.
En als beide doelen niet verenigbaar zijn?
Oud 04-08-2002, 17:33
snoopy
snoopy is offline
als ik zo even terug lees... geloof ik dat je eerst 's moet kijken hoe het verder moet met je vriend. Ik geloof niet dat je erg gelukkig van 'm wordt (waarschijnlijk is dat ook de reden dat je van alles hebt toegelaten van die andere jongen!), dus misschien eerst maar 's een goed gesprek met hem hebben. Dan kun je altijd nog gaan nadenken over wat er verder is gebeurd.
Oud 04-08-2002, 18:57
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Je zegt dat je vriend je slecht behandeld, en je laat die andere jongen je zoenen en weet ik het wat. Dan vind ik dat je over je heen laat lopen, als jij het anders wilt... Er wordt niet geluisterd naar je mening, daarom vind ik dat je over je heen laat lopen...

hmm maybe heb je wel gelijk... maar dat met mijn schatje is normaal niet zo, hij is normaal superlief, maar nu is hij echt rot bezig aangezien hij me vriend is weet je!
die ene jongen heeft me gekust ja, maar ik vond niet erg, alleen erg tegeover me vriend...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:58
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ik zou me tegenover mijn vriend niet zo schuldig voelen. Hij klinkt als iemand die een ander allerlei dingen kwalijk neemt die hij zichzelf wel toelaat en sowieso hou ik al niet echt van mensen die met twee maten meten. Maar de volgende keer zou ik toch wel wat meer de boot afhouden, gewoon voor je eigen gevoel. Als iemand dingen bij je doet die je niet wil dan is dat altijd onprettig.

zo is hij niet, hoewel dat nu zker zo zal lijken ja, hij is nu een egoïst...
wat bedoel je met 2 maten meten?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:59
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
als ik zo even terug lees... geloof ik dat je eerst 's moet kijken hoe het verder moet met je vriend. Ik geloof niet dat je erg gelukkig van 'm wordt (waarschijnlijk is dat ook de reden dat je van alles hebt toegelaten van die andere jongen!), dus misschien eerst maar 's een goed gesprek met hem hebben. Dan kun je altijd nog gaan nadenken over wat er verder is gebeurd.
ik denk dat dat wel is dat ik het om die liefde heb toegelaten, ik krijg thuis ook genoeg liefde, maar dat is toch heel anders, en een goed gesprek gaat heel zker komen zodra hij thuis is.
ik heb hem gesmst dat ik hem nix meer laat horen tot hij terug is, lijkt me beter voor hem en voor mij...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:00
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

En als beide doelen niet verenigbaar zijn?
dat is wel altijd zo geweest, TOT hij zo fucking lang op vakantie ging...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:07
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
hmmmm... ik vind het geen vreemdgaan. op het moment wist je gewoon niet goed wat je met de situatie aanmoest. hij zoent je maar eigenlijk wil je dat niet maar hij gaat wel door. ik heb het zelf ook wel es gehad. de volgende keer dat je in zo'n situatie komt dan weet je dat je er iets van moet zeggen, maar op dat moment... wist je het gewoon even niet??

of zit ik mis?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:05
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
dat is wel altijd zo geweest, TOT hij zo fucking lang op vakantie ging...
Je bedoelt waarschijnlijk "totdat ik niet meer exclusief voor hem wilde zijn".

Hard, maar waar.
Oud 05-08-2002, 07:11
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Je bedoelt waarschijnlijk "totdat ik niet meer exclusief voor hem wilde zijn".

Hard, maar waar.

wat nou exclusief????? meen jij dat iedereen maar aan mij mag komen of wat??? ik weet niet wat voor meisjes jij kent, maar ik heb respect voor mezelf en me lichaam, ook al is dit gebeurd, dat is heus niet iets wat regelmatig gebeurd, mijn vriend is de enige die aan mij mag zitten!!!! sorry hoor, maar wat jij zegt slaat werkelijk nergens op!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ja, dat is vreemdgaan, en gezien jouw eigen (best wel typisch Limburgse) lakse houding is het dan ook volkomen terecht dat je vriend niet opneemt als jij belt.

Verbeter de wereld (i.c. je relatie), begin bij jezelf (i.c. vraag je af wat een relatie eigenlijk ís).
maar haar vriend weet het nog helemaal niet.
Oud 05-08-2002, 11:40
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het eigenlijk wel een soort van vreemdgaan ja.. En ik vind ook dat je eerlijk moet zijn en je het je vriend moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:10
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ja, dat is vreemdgaan, en gezien jouw eigen (best wel typisch Limburgse) lakse houding is het dan ook volkomen terecht dat je vriend niet opneemt als jij belt.

Verbeter de wereld (i.c. je relatie), begin bij jezelf (i.c. vraag je af wat een relatie eigenlijk ís).
typische limburgse lakheid, rot toch op jij, zal jij weten hij weet het niet eens, en dat had er geen fuvk mee te maken, dus begin maar niet zo snel met oordelen ja?? ik geloof dat ik geen beheofte heb aan jouw reacties, of ze moeten normaal zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 17:11
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het eigenlijk wel een soort van vreemdgaan ja.. En ik vind ook dat je eerlijk moet zijn en je het je vriend moet vertellen.

ik vertel het hem zkerrrrrrrrrr, dat is een feit, zoiets wil ik niet eens verzwijgen, hij heeft recht het te weten, is me eigen schuld. ik weet heel goed dat fout was hoor, ik ben helemaal niet 'laks'zoals mijn grote vriend abt van sion te melden had...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:22
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
mjah ik vind het niet echt vreemdgaan maar leuk zou ik het niet vinden als zoiets zou gebeuren bij mijn vriend ...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:06
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
wat nou exclusief????? meen jij dat iedereen maar aan mij mag komen of wat??? ik weet niet wat voor meisjes jij kent, maar ik heb respect voor mezelf en me lichaam, ook al is dit gebeurd, dat is heus niet iets wat regelmatig gebeurd, mijn vriend is de enige die aan mij mag zitten!!!! sorry hoor, maar wat jij zegt slaat werkelijk nergens op!
Weet je zeker dat het nergens op slaat? Je hebt het die jongen toch ook toegelaten dat hij aan je komt..
Doe niet zo hypocriet. Aan je laten zitten, is aan je laten zitten.
Het gaat om het principe, niet om de 'gradatie'.
Citaat:
**thuggirl** schreef:
ik vertel het hem zkerrrrrrrrrr, dat is een feit, zoiets wil ik niet eens verzwijgen, hij heeft recht het te weten
Waarom zou hij dat recht hebben? En vooral: waaruit ontleent hij zichzelf dat recht?
Jij bepaalt wat jij hem vertelt hoor, niet hij.
Citaat:
is me eigen schuld. ik weet heel goed dat fout was hoor, ik ben helemaal niet 'laks'zoals mijn grote vriend abt van sion te melden had...
Nou, volgens mij neem je het allemaal niet zo serieus. Anders zou je de kantjes er niet zo van aflopen.
Een serieuze relatie heeft toewijding en exclusiviteit nodig, en dat kun jij hem niet 100% geven.
Oud 05-08-2002, 18:29
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Kom hij weer met zijn bullshit verhalen, hoor.

Even ontopic
Waarom heb je niet tegen die jongen gezegd dat hij te ver ging, met het zoenen in je hals? Waarom heb je niet gezegd dat je het niet wilde?

Misschien is het een beter idee even een 'time-out' te nemen.
Het zegt iets over je houding, als je zoiets toelaat, en misschien past dat niet bij het hebben van een standvastige relatie.

Ik zou het niet toelaten als een jongen me in mijn hals zoende, dat weet ik wel. ..
Oud 05-08-2002, 18:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Inderdaad, want haar gedrag is gebaseerd op leugenachtigheid, in de zin van: de waarheid verdoezelen of niet openbaar maken. Dit gedrag ondermijnt uiteindelijk elke relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:37
Vinzz
Vinzz is offline
als je dat kussen heb toegelaten (ook in je nek) is het wel vreemdgaan denk ik...misschien wel iets minder erg als normaal maar nog steeds.... en je zou het je vriend dan 00kwel moeten vertellen!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:39
de abt van sion
Citaat:
**thuggirl** schreef:

typische limburgse lakheid, rot toch op jij, zal jij weten hij weet het niet eens, en dat had er geen fuvk mee te maken, dus begin maar niet zo snel met oordelen ja?? ik geloof dat ik geen beheofte heb aan jouw reacties, of ze moeten normaal zijn!
En ik heb geen behoefte aan dit soort stomme avonturen, zoals dat van jou hier, avonturen die aangeven hoe weinig betrokken de mensen zijn. En daarom zal ik die mensen met hun lakse en leugenachtige gedrag altijd blijven bestrijden.

Mensen die jouw frauduleuze gedrag (dat best een voorbode van erger kan zijn, want wie eens liegt, is altijd een leugenaar) goedkeuren of goedpraten, begrijp ik dan ook niet. Of die zijn zelf ook van die ... (ik zal het maar netjes houden, hè?)

Overigens: het feit dat hij het niet weet, doet niets af aan het verderfelijke karakter van jouw handelwijze.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:40
de abt van sion
Citaat:
Alkahol!K schreef:
als je dat kussen heb toegelaten (ook in je nek) is het wel vreemdgaan denk ik...misschien wel iets minder erg als normaal maar nog steeds.... en je zou het je vriend dan 00kwel moeten vertellen!
Nee, het is niet minder erg.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:49
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

En ik heb geen behoefte aan dit soort stomme avonturen, zoals dat van jou hier, avonturen die aangeven hoe weinig betrokken de mensen zijn. En daarom zal ik die mensen met hun lakse en leugenachtige gedrag altijd blijven bestrijden.

Mensen die jouw frauduleuze gedrag (dat best een voorbode van erger kan zijn, want wie eens liegt, is altijd een leugenaar) goedkeuren of goedpraten, begrijp ik dan ook niet. Of die zijn zelf ook van die ... (ik zal het maar netjes houden, hè?)

Overigens: het feit dat hij het niet weet, doet niets af aan het verderfelijke karakter van jouw handelwijze.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik denk dat ze zichzelf meer verantwoording schuldig is dan haar vriend. Ik vind het erg zwak dat ze dit heeft laten gebeuren, dat zeker.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:04
alpha
alpha is offline
Ik vind dit niet echt vreemdgaan. Okay, het is meer vreemdgaan dan wanneer je dit niet toe had gelaten maar er is geen echte zoen geweest en je wou het meteen aan je vriend vertellen dus je bent wel eerlijk. Ik vind dat je het er nog wel met je vriend over moet hebben maar verder ach
Oud 05-08-2002, 20:04
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Inderdaad, want haar gedrag is gebaseerd op leugenachtigheid, in de zin van: de waarheid verdoezelen of niet openbaar maken. Dit gedrag ondermijnt uiteindelijk elke relatie.
jong jong, jij bent of blind, of je begrijp iets verkeerd, ik wil nix verdoezelen, en het zker''openbaar'maken, ik zeg toch zelf dat ik het hem meteen wil vertellen, ik ben ehus wel eerlijk hoor, ben niet zo achterbakse trut!!!
jou ow zo geweldige ideen NOT beginnen wel behoorlijk irri te worden weet je dat, je mag best zeggen wat je vind, maar zeg het normaal ipv mij leugenachtig en wat nogal meer, want je kent me niet dus hoef je dat niet te zeggen!!! als er iemand eerlijk is bn ik het wel, tegenover sommige te eerlijk maybe zelfs...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:05
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ik keur het zeker niet goed, maar ik denk dat ze zichzelf meer verantwoording schuldig is dan haar vriend. Ik vind het erg zwak dat ze dit heeft laten gebeuren, dat zeker.
jij hebt gelijk, want ik weet zelf niet hoe het kan...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:06
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:

ik vertel het hem zker!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:10
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Weet je zeker dat het nergens op slaat? Je hebt het die jongen toch ook toegelaten dat hij aan je komt..
Doe niet zo hypocriet. Aan je laten zitten, is aan je laten zitten.
Het gaat om het principe, niet om de 'gradatie'.

Waarom zou hij dat recht hebben? En vooral: waaruit ontleent hij zichzelf dat recht?
Jij bepaalt wat jij hem vertelt hoor, niet hij.

Nou, volgens mij neem je het allemaal niet zo serieus. Anders zou je de kantjes er niet zo van aflopen.
Een serieuze relatie heeft toewijding en exclusiviteit nodig, en dat kun jij hem niet 100% geven.
dat 1e is we zo, maar er zijn allerlei omstandigheden maarja, dat staat al in me andere topic...
hij heeft dat recht omdat ik vind dat je eerlijk moet zijn in je relatie, wat er ook gebeurd...
en ik neem het heeeeeeeeeeeeeel serieus, maar je denkt geloof ik dat ik alles fout doe, maar hij neemt tel niet op, hij smst niet, hin is kwaad, hij smstmet ander meisje, dus zit nu ff van alles fout, vanaf hij weg is, want ik mis hem ongelooflijk! ik geef hem heel veelliefde, meer als hij mij laatste tijd geeft...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:37
de abt van sion
Citaat:
alpha schreef:
Ik vind dit niet echt vreemdgaan. Okay, het is meer vreemdgaan dan wanneer je dit niet toe had gelaten maar er is geen echte zoen geweest en je wou het meteen aan je vriend vertellen dus je bent wel eerlijk. Ik vind dat je het er nog wel met je vriend over moet hebben maar verder ach
Je gaat vreemd of je gaat niet vreemd. Tussenvormen zijn er niet.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:41
de abt van sion
Citaat:
**thuggirl** schreef:

jong jong, jij bent of blind, of je begrijp iets verkeerd, ik wil nix verdoezelen, en het zker''openbaar'maken, ik zeg toch zelf dat ik het hem meteen wil vertellen, ik ben ehus wel eerlijk hoor, ben niet zo achterbakse trut!!!
jou ow zo geweldige ideen NOT beginnen wel behoorlijk irri te worden weet je dat, je mag best zeggen wat je vind, maar zeg het normaal ipv mij leugenachtig en wat nogal meer, want je kent me niet dus hoef je dat niet te zeggen!!! als er iemand eerlijk is bn ik het wel, tegenover sommige te eerlijk maybe zelfs...
Behalve niet eerlijk en leugenachtig (achterbaks, dat is inderdaad het juiste woord, dank je) ben je ook nog arrogant en - helaas voor jou - naar ik vermoed niet al te slim.

Maar ik geef toe, iedereen kan zijn/haar leven beteren (maar denk dan wel aan het door jou beschreven vreemde gedrag van je partner).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:42
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Je gaat vreemd of je gaat niet vreemd. Tussenvormen zijn er niet.
In theorie wel, maar in de praktijk kun je erover twijfelen iets vreemdgaan te noemen of niet.
Oud 05-08-2002, 20:47
de abt van sion
Citaat:
Dminor schreef:

In theorie wel, maar in de praktijk kun je erover twijfelen iets vreemdgaan te noemen of niet.
Dat geloof ik niet. Niet-vreemdgaan = waarheid, vreemdgaan = leugen. Je allerlei erotiserende handelingen laten welgevallen vanwege een ander dan je partner = leugen, dus = vreemdgaan.

Zij mag dit wel op haar leeftijd (op die leeftijd die uit haar reacties blijkt, 14 of zo, hoef je nog geen vaste relatie), maar spreek dan niet van een relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:17
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Behalve niet eerlijk en leugenachtig (achterbaks, dat is inderdaad het juiste woord, dank je) ben je ook nog arrogant en - helaas voor jou - naar ik vermoed niet al te slim.

Maar ik geef toe, iedereen kan zijn/haar leven beteren (maar denk dan wel aan het door jou beschreven vreemde gedrag van je partner).
Jij kan best stoer doen door al die lekkere pijnlijke berichten neer te zetten en je zegt wel dat anderen arrogant zijn. Maar zegt dat pas wanneer jij eerst je volledige lijst in hebt gevuld en jij vooruit komt met de waarheid wie je bent, hoe oud je bent en wat je doet.

Citaat:
de abt van sion schreef:

Dat geloof ik niet.

Niet-vreemdgaan = waarheid,

vreemdgaan = leugen.
Jij liegt ook over wie je bent, onvolkomendheden dus, jij liegt.

Liegen= Leugen

Leugen = vreemdgaan.

Conclusie, jij gaat vreemd. Hoort dat?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:18
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
ontopic:

Dat is ruim onder het 'niveau' van vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:19
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Darkened Sky schreef:

Jij liegt ook over wie je bent, onvolkomendheden dus, jij liegt.

Liegen= Leugen

Leugen = vreemdgaan.

Dat klopt niet. Het feit dat vreemdgaan liegen is, houdt niet logischerwijs in dat liegen sowieso ook vreemdgaan is. Hetzelfde idee als: een koe is een beest, maar een beest is niet per se een koe.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:24
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Darkened Sky schreef:
ontopic:

Dat is ruim onder het 'niveau' van vreemdgaan.
hmm, ik weet niet, ik vind zelf alles wat met iemand gebeurd behlave mijn vriwend gebeurd wel vreemdgaan, welke omstandigheden ook...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:52
de abt van sion
Citaat:
Darkened Sky schreef:

1) Jij kan best stoer doen door al die lekkere pijnlijke berichten neer te zetten en je zegt wel dat anderen arrogant zijn. Maar zegt dat pas wanneer jij eerst je volledige lijst in hebt gevuld en jij vooruit komt met de waarheid wie je bent, hoe oud je bent en wat je doet.

2) Jij liegt ook over wie je bent, onvolkomendheden dus, jij liegt.

Liegen= Leugen
Leugen = vreemdgaan.
1) Ik doe niet stoer. En al komen mijn reacties soms pijnlijk over, ik geniet er niet van. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
2) Ik lieg niet. "De abt van sion" is een nickname, zoals Darkened Sky ook een nickname is. Ik ben echt van het mannelijk geslacht, en ik ben ook echt lid van het Sint-Nicolaasgenootschap.
Er is dus niets gelogen. En ook niets achtergehouden. Ik heb destijds alleen niet de moeite genomen om alles in te vullen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:01
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
dat 1e is we zo, maar er zijn allerlei omstandigheden maarja, dat staat al in me andere topic...
Vind je het heel erg dat ik niet het privé leven van 20000 forummers bijhoud?
Citaat:
hij heeft dat recht omdat ik vind dat je eerlijk moet zijn in je relatie, wat er ook gebeurd...
Ook als mensen de waarheid niet aankunnen? (ethiek blijft lastig)
Citaat:
en ik neem het heeeeeeeeeeeeeel serieus, maar je denkt geloof ik dat ik alles fout doe, maar hij neemt tel niet op, hij smst niet, hij is kwaad, hij smst met ander meisje, dus zit nu ff van alles fout, vanaf hij weg is, want ik mis hem ongelooflijk! ik geef hem heel veel liefde, meer als hij mij laatste tijd geeft...
Je doet niet alles fout, je doet maar één ding fout: je neemt jezelf niet serieus.
Vertel hem maar wat je gedaan hebt, en hij zal het waarschijnlijk uitmaken. Ben je ook gelijk van hem af, wat een goed iets is omdat hij jou alleen maar energie kost. Zoek alsjeblieft snel iemand die iets toevoegd aan je leven.

Overigens mijn complimenten voor Abt van Sion, je hebt een waar talent voor provocatieve therapie.
Oud 07-08-2002, 13:41
Vinzz
Vinzz is offline
als vriend zou ik het ook waarschijnlijk net z0 erg vinden als "gewoon" vreemdgaan maja :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten