Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vreemdgaan vind ik voor wat er tussen jou en die jongen gebeurt is (of wat die jongen bij jou deed en jij toeliet) wel btje groot woord..
wel zou ik het niet leuk vinden om te zien als mijn vriend dit toeliet door een ander meisje.. maar om het meteen vreemdgaan te willen noemen vind ik ook btje ver gaan... mja goed is t ook weer niet..of ja tjezus btje ingewikkeld.. ![]() nouja komt goed... succes en sterkte ermee! -X-
||
![]() |
Citaat:
die persoon waar het mee gebeurde betekend helemaal nixxxx voor mij, maar mijn vriend betekend echt heel veel voor me, hoewel hij me slecht behandeld nu hij weg is,zoals me niet bellen, geen sms terug sturen,als ik bel niet opnemen, en ook nog met een ander meisje smssen, en toch wil ik hem niet kwijt, is niet normaal
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
beide zijn mijn doelen, ik wil ker eerlijk zijn, anders kan ik hem toch niet meer aankijken, maar het moet wel leuk zijn, en dat WAS het altijd.
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een hekel aan vreemdgaan, zegt genoeg he? ik zou ook echt niet tegen kunnen als een meisje aan hem zat, en snap niet dat ik het heb toegelaten, maybe omdat ik niet meer weet wat ik van me relatie moet denken, hij laat nix horen enzo, doet me echt veelpijn...
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hoezo door hem over me heen lopen????
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
als ik zo even terug lees... geloof ik dat je eerst 's moet kijken hoe het verder moet met je vriend. Ik geloof niet dat je erg gelukkig van 'm wordt (waarschijnlijk is dat ook de reden dat je van alles hebt toegelaten van die andere jongen!), dus misschien eerst maar 's een goed gesprek met hem hebben. Dan kun je altijd nog gaan nadenken over wat er verder is gebeurd.
||
![]() |
Citaat:
hmm maybe heb je wel gelijk... maar dat met mijn schatje is normaal niet zo, hij is normaal superlief, maar nu is hij echt rot bezig aangezien hij me vriend is weet je! die ene jongen heeft me gekust ja, maar ik vond niet erg, alleen erg tegeover me vriend...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo is hij niet, hoewel dat nu zker zo zal lijken ja, hij is nu een egoïst... wat bedoel je met 2 maten meten?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb hem gesmst dat ik hem nix meer laat horen tot hij terug is, lijkt me beter voor hem en voor mij...
|
![]() |
|
hmmmm... ik vind het geen vreemdgaan. op het moment wist je gewoon niet goed wat je met de situatie aanmoest. hij zoent je maar eigenlijk wil je dat niet maar hij gaat wel door. ik heb het zelf ook wel es gehad. de volgende keer dat je in zo'n situatie komt dan weet je dat je er iets van moet zeggen, maar op dat moment... wist je het gewoon even niet??
of zit ik mis? |
![]() |
||
Citaat:
Hard, maar waar.
||
![]() |
Citaat:
wat nou exclusief????? meen jij dat iedereen maar aan mij mag komen of wat??? ik weet niet wat voor meisjes jij kent, maar ik heb respect voor mezelf en me lichaam, ook al is dit gebeurd, dat is heus niet iets wat regelmatig gebeurd, mijn vriend is de enige die aan mij mag zitten!!!! sorry hoor, maar wat jij zegt slaat werkelijk nergens op!
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vertel het hem zkerrrrrrrrrr, dat is een feit, zoiets wil ik niet eens verzwijgen, hij heeft recht het te weten, is me eigen schuld. ik weet heel goed dat fout was hoor, ik ben helemaal niet 'laks'zoals mijn grote vriend ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Citaat:
Doe niet zo hypocriet. Aan je laten zitten, is aan je laten zitten. Het gaat om het principe, niet om de 'gradatie'. Citaat:
Jij bepaalt wat jij hem vertelt hoor, niet hij. Citaat:
Een serieuze relatie heeft toewijding en exclusiviteit nodig, en dat kun jij hem niet 100% geven.
||
Citaat:
![]() Even ontopic ![]() Waarom heb je niet tegen die jongen gezegd dat hij te ver ging, met het zoenen in je hals? Waarom heb je niet gezegd dat je het niet wilde? Misschien is het een beter idee even een 'time-out' te nemen. Het zegt iets over je houding, als je zoiets toelaat, en misschien past dat niet bij het hebben van een standvastige relatie. Ik zou het niet toelaten als een jongen me in mijn hals zoende, dat weet ik wel. ..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mensen die jouw frauduleuze gedrag (dat best een voorbode van erger kan zijn, want wie eens liegt, is altijd een leugenaar) goedkeuren of goedpraten, begrijp ik dan ook niet. Of die zijn zelf ook van die ... (ik zal het maar netjes houden, hè?) Overigens: het feit dat hij het niet weet, doet niets af aan het verderfelijke karakter van jouw handelwijze. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dit niet echt vreemdgaan. Okay, het is meer vreemdgaan dan wanneer je dit niet toe had gelaten maar er is geen echte zoen geweest en je wou het meteen aan je vriend vertellen dus je bent wel eerlijk. Ik vind dat je het er nog wel met je vriend over moet hebben maar verder ach
||
![]() |
Citaat:
jou ow zo geweldige ideen NOT beginnen wel behoorlijk irri te worden weet je dat, je mag best zeggen wat je vind, maar zeg het normaal ipv mij leugenachtig en wat nogal meer, want je kent me niet dus hoef je dat niet te zeggen!!! als er iemand eerlijk is bn ik het wel, tegenover sommige te eerlijk maybe zelfs...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vertel het hem zker!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij heeft dat recht omdat ik vind dat je eerlijk moet zijn in je relatie, wat er ook gebeurd... en ik neem het heeeeeeeeeeeeeel serieus, maar je denkt geloof ik dat ik alles fout doe, maar hij neemt tel niet op, hij smst niet, hin is kwaad, hij smstmet ander meisje, dus zit nu ff van alles fout, vanaf hij weg is, want ik mis hem ongelooflijk! ik geef hem heel veelliefde, meer als hij mij laatste tijd geeft...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik geef toe, iedereen kan zijn/haar leven beteren (maar denk dan wel aan het door jou beschreven vreemde gedrag van je partner). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zij mag dit wel op haar leeftijd (op die leeftijd die uit haar reacties blijkt, 14 of zo, hoef je nog geen vaste relatie), maar spreek dan niet van een relatie. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Liegen= Leugen Leugen = vreemdgaan. Conclusie, jij gaat vreemd. Hoort dat? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Ik lieg niet. "De abt van sion" is een nickname, zoals Darkened Sky ook een nickname is. Ik ben echt van het mannelijk geslacht, en ik ben ook echt lid van het Sint-Nicolaasgenootschap. Er is dus niets gelogen. En ook niets achtergehouden. Ik heb destijds alleen niet de moeite genomen om alles in te vullen. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel hem maar wat je gedaan hebt, en hij zal het waarschijnlijk uitmaken. Ben je ook gelijk van hem af, wat een goed iets is omdat hij jou alleen maar energie kost. Zoek alsjeblieft snel iemand die iets toevoegd aan je leven. Overigens mijn complimenten voor Abt van Sion, je hebt een waar talent voor provocatieve therapie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is dit al vreemdgaan? meisje-xx | 48 | 13-09-2008 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan x-ViXeN-x | 73 | 09-03-2005 14:00 | |
Liefde & Relatie |