Omdat ik bij mezelf toch merk dat ik sommige dingen niet (helemaal zeker) weet aangaande zweettesten in Duitsland, heb ik dit topic geopend.
Welnu, ik ga a.s. vrijdag naar oost-duitsland voor een lang weekend.
Ik blow dagelijks en heb gehoord dat wanneer je dagelijks blowt een zweettest bijna altijd positief voor wiet test. Maar is het wel zo dat het thc gehalte in je zweet minder wordt naarmate je langer niet geblowd heb?
Dit natuurlijk met de gedachte dat als ik donderdag niet blowen en vrijdag overdag ook niet of de kans nog steeds erg groot is dat je positief op wiet wordt getest dat weekend.
En hoe zit dit met pep/mdma?
Voor zover ik weet kan op lsd en ketamine niet getest worden (maar correct me if i'm wrong

)
Nu ben ik sowieso al fan van de Dettol desinfectie doekjes, maar zou je met die doekjes ook die zweettesten (deels) kunnen omzeilen? Of komt er dan een te onduidelijk resultaat uit dat je alsnog wordt meegenomen voor een bloed test?
250 euro op pinpas mocht het toch zo ver komen, heb ik al apart gezet. En voor de zekerheid een extra dag vrij genomen, mocht er door al dat getest en gezeur vertraging ontstaan.
En even een mening vraag: Ik heb een hele gezellige auto met stickers, bloemen, grasmatjes en joost mag weten wat al niet meer, is het de goden verzoeken om controle als ik daarmee over de autobaan (en de kleinere wegen) rij?
Ik dank jullie alvast voor de antwoorden