Advertentie | |
|
![]() |
|
En als mijn "filmkennis" toereikend is dan is het volgens mij vaak het geval dat er een budget komt om een bepaald script te verfilmen; dus de betreffende filmstudio wil dan ook graag een resultaat wat lijkt op waarvoor men betaald heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
haha dit is wel geniaal, leuke youtubemashup
![]() ![]() klik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beste regisseurs waar ik mee gewerkt heb, waren vooral goed in improviseren en dingen laten ontstaan. En ik vind mezelf ook een heel aardige amateurregisseur en begin ook bijna altijd zonder vast regieconcept. Dat concept zit dan wel in m'n hoofd natuurlijk, en het script is geschreven, maar verder laat ik ook gewoon dingen ontstaan. En daar heb ik de acteurs voor nodig. En zij mij net zo hard. Maar goed, dat is theater, geen film. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de bouw van een huis hoeft de architect niet te begeleiden bij het metselen, heien of stuccen. Alles staat gedetailleerd beschreven en de ondernemer begeleidt de boel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, in jouw voorbeeld niet dan? Maar goed, laten we de discussie niet onnodig ingewikkeld waren ![]() |
![]() |
|
N00dles, werk je vaak samen met mensen in teamverband oid? Want dan wordt al snel duidelijk waarom een soort leidinggevend figuur/kwaliteitscontroleur/manager nodig is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op mijn opleiding heb ik wel regelmatig in werkgroepen gewerkt, en daar was niet echt sprake van een leider want meestal waren we wel eensgezind over wat we wilden. Maar idd, de resultaten waren vaak wat slordig, rommelig, slecht, you name it. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In elk geval kun je zeggen dat een ervaren acteur niet 'zelfstandig moet kunnen werken' maar juist 'moet kunnen toegeven dat hij een regisseur nodig heeft'. Niet voor niets zijn het vaak beginnende (en falende) cabaretiers, die dachten dat ze het wel zonder regisseur konden...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Minke ik krijg net het blokkenschema van jasper
![]() ![]() 13.40 - Moss 14.00 - Surfer Blood 15.30 - Yeasayer 16.00 - Kele 16.25 - Pendulum 17.10 - The National 17.20 - The Drums 18.10 - 30 Seconds To Mars 18.50 - Delphic 19.00 - The XX 19.40 - Hot Chip 20.00 - Placebo 20.20 - Two Door Cinema Club 21.00 - Massive Attack 21.30 - Deadmau5 21.45 - Queen Of The Stone Age 00.15 - Kees van Hondt 00.30 - Major Lazer 02.00 - Kees van Hondt (vervolg)" Zeer realistisch denk je niet? ![]() (hij heeft alle dagen zo vol gepland ![]() |
![]() |
|
|