ik woon in een buurt, met een speeltuin in het midden, iedereen rond de speeltuin kent elkaar eigenlijk wel, behalve eentje, die is nooit thuis en ik en mijn leeftijdsgenoten uit deze buurt willen die man ook niet kennen, het schijnt dat hij voor ajax is.
met mijn andere buren kan ik best goed opschieten.
ik was lange tijd vriendinnen met mijn buurmeisje en nog een meisje bij mij uit de straat,we waren altijd met 3 bij elkaar,en ik zat ook lang bij mijn buurmeisje in de klas, tot dat andere meisje naar de middelbare ging is dat zo gebleven.
tegenover mij woont nog een tweeling jongens, met de een kon ik wel opschieten de ander spreek ik nooit,
en er wonen nog 3 meisjes in mijn buurt van mijn leeftijd, maar een ervan(degene waar ik t best mee op kon schieten)is verhuisd, en de andere 2 van dat groepje van 3 zijn kakkertjes.
wij hebben zeg maar 2 groepen kinderen de ''vroegere hangers'' en de kleutertjes.
met vroegere hangers bedoel ik niet echt hangjeugd ofzow, we waren best netjes en kletsen gewoon gezellig en veel, maar gewoon degene die n paar jaar geleden altijd in die speeltuin waren, de kleutertjes zijn de kinderen die er nu spelen.
soms mis ik het contact met mijn vroegere hangmaatjes wel eens, maar de eerste zijn het huis al uit, naar de andere kant van nederland, en ik denk dat er nog velen zullen volgen, als ik dadelijk 18 ben ik ook