Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2010, 13:46
Simon
Simon is offline
Rugby (trouwens ook een nationale sport in WK-land Zuid-Afrika) wordt steeds populairder in Nederland. Ook onder vrouwen. Heren, wat vinden jullie van vrouwen die rugby'en? Dames, zien jullie jezelf door de modder rossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2010, 15:33
Verwijderd
hehehe ik kan me een engels rugbytijdschrift herinneren waarin een reportage stond over vrouwenrugby.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een monsters.. verder is rugby een vette sport maar heb ik vrouwen het nog nooit zien doen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 23:28
Lynn_
Lynn_ is offline
allereerst wat een leuk topic!

vrouwen en rugby, ik vind het wel kunnen! ik kan me nog een periode herinneren dat wij met onze school sport dagen hadden en dus ook mee moesten doen, hellaas was het gevarieerd qua geslacht, waardoor het er hard aan toe ging.. ik persoonlijk vind Rugby een leuke sport, maar om nou elk Zondag op het veld door de modder te rollenbollen dat laat ik aan anderen over.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 14:56
Verwijderd
Volgens mij denkt iedereen bij rubgy aan klerenkasten die door de modder rossen, maar m'n zus (is licht gebouwd) heeft ook een tijdje op rugby gezeten. In een rugbyteam heb je klerenkasten en mensen die hard kunnen rennen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 09:33
0oFZo0
0oFZo0 is offline
het lijkt me wel leuk om te kijken!
Oud 29-06-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij denkt iedereen bij rubgy aan klerenkasten die door de modder rossen, maar m'n zus (is licht gebouwd) heeft ook een tijdje op rugby gezeten. In een rugbyteam heb je klerenkasten en mensen die hard kunnen rennen.
jawel, maar die verhouding is niet 1 op 1
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 19:21
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Dat lijkt mij nou weer een beetje teveel van het goede haha
Natuurlijk is het wel eens leuk om te kijken naar vrouwen die door de modder rossen () maar zulke kleerkasten en monsters??? brrr...

Maar ja, als ze het leuk vinden om te doen prima.. maar ik ga er niet voor achter de buis zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 21:19
Mennoholland
Mennoholland is offline
Ik zit bij al man op rugby en er zitten ong 10 meisjes en vrouwen op de club. Veel mensen denken dat het een sort mannen zijn maar dat is niet waar. Het zijn gewoon vrouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten