Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 17:22
ExpoRules
ExpoRules is offline
hey, ik heb leuk meisje maar weet niet of ze oud genoeg is voor sex, met welke leeftijd willen meisjes gemiddeld sex? dankjullie
Oud 20-07-2010, 17:42
Pluis
Pluis is offline
Dat wisselt echt enorm. het ene meisje heeft op haar 12e al zin, het andere meisje is er op haar 18e nog steeds niet aan toe. Praat er eens over met haar, op een andere manier ga je er niet achter komen.
Oud 20-07-2010, 18:50
Verwijderd
Wettelijk gezien pas als meiden 16 zijn!
Maar als ze er niet aan toe is.. wat later!
Sex onder de 16 met een meisje kan strafbaar zijn!
En het ene meisje wil al op 14 jaar en de andere pas op 18e en in het ergste geval als ze eerst wil trouwen !
Oud 20-07-2010, 19:02
Em.
Em. is offline
En het gaat ook om met wíe, natuurlijk.

Ik vind je eigenlijk nogal oppervlakkig klinken, 'ik zie een leuk meisje, is ze oud genoeg voor sex', dat is voor mij echt zó een afknapper. Alsof het daarom gaat. En áls het daarom gaat dan wil ik 22 zijn en in een ver exotisch land verleidt worden door een mysterieuze man met zwoele ogen waarmee ik één nacht wilde sex heb onder een oude boom in een landschap waar krekels zingen en waar de avonden warm zijn, en die ik daarna vooral niet meer zie.

Maar goed, je vraag, ik gok dat het ergens begint bij een uitzondering van 12, tot iets wat richting de 20 loopt. Mits ze een goede bedpartner/relatie gevonden hebben.

En verder... ik heb er echt een heel slecht gevoel over. Alsof jij echt hormonen hebt die door je lichaam gieren en zeggen NEUKEN NEUKEN en bij het eerste beste met een gat van onder ('ik heb een leuk meisje') ga jij je afvragen OF HET AL KAN. Je stelt nog nét niet je kookwekker erop af om er bovenop te duiken als ie af gaat. En ook de vraag die je stelt... oud genoeg. Alsof leeftijd het enige is wat uitmaakt. Ik neem aan dat jullie dat wel zouden wéten als het zou kunnen, dat je misschien per ongeluk wel eens met elkaar praat of... Nah, weet je, ik vind het gewoon raar dat je dat vraagt, omdat ik aanneem dat je er sámen stap voor stap naartoe werkt. En niet - boem verkering - - boem zoenen - en - boem seks -. Maar dat zijn allemaal oppervlakkige eerste indrukken, natuurlijk, waarvan ik hoop dat ze niet te erg op je slaan.

Ik zou het er eens met háár over hebben, en vooral niet te overhaast doen. Ontdek eerst maar eens jouw/haar lichaam en of jullie wel al seks willen, en zo ja, met elkaar, en hoe je er later op terug zult kijken. Niets tegen seks voor het huwelijk, of ontmaagd worden door iemand die je nooit meer ziet, of whatever, maar ik zou er wel even over nadenken en het pas doen als het goed voelt, niet vanwege de grote goddelijk seks zelf en het idee 'het' gedaan te hebben.

En officieel mag je inderdaad geen seks hebben met iemand onder de 16, maar als het vrijwillig gaat door beide partijen, dan wordt er niet echt een probleem van gemaakt. Genoeg die het doen, in ieder geval.
Oud 20-07-2010, 19:15
Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Je hebt echt hormonen die door je lichaam gieren en zeggen NEUKEN NEUKEN en bij het eerste beste met een gat van onder ('ik heb een leuk mens') ga je je afvragen OF HET AL KAN. Je stelt nog nét je kookwekker erop af om er bovenop te duiken als ie af gaat. Het is net een drie stappen plan: - boem verkering - - boem zoenen - en - boem seks -.
Is dit niet precies hetzelfde wat meisjes denken? 0.o
Oud 20-07-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
En officieel mag je inderdaad geen seks hebben met iemand onder de 16, maar als het vrijwillig gaat door beide partijen, dan wordt er niet echt een probleem van gemaakt. Genoeg die het doen, in ieder geval.
Wettelijk gezien mag een jongen en een meisje of jongen jongen of meisje meisje geen seks hebben voor hun 16e levensjaar! Ook niet als beide partijen toestemmen! Als het meisje het goed vind .. en ze doet later aangifte ben je aageklaagt voor aanranding!

Waarom denken mannen als ze een vrouw zien altijd meteen maar aan 1 ding!
Leer haar eerst is kennen! ga leuke dingen doen! en misschien op een dag een keer de daad verrichten! Veel mannen hebben ook gewoon seks om dat ze dan bij hun matties kunnen vertellen dat zo ohzo goede sex hebben gehad!

Je kunt gewoon het ook leuk hebben met een meid..Zonder steeds aan dat gat daaronder te moeten denken!
Oud 20-07-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Dat wisselt echt enorm.
Het gemiddelde wisselt enorm?

Het gemiddelde zal wel een jaar of 15, 16 zijn. Maar als je vriendin wil neuken zal ze dat heus wel laten weten.
Oud 20-07-2010, 22:02
Em.
Em. is offline
Citaat:
Is dit niet precies hetzelfde wat meisjes denken? 0.o
Neuh.
Tenminste.
Of ik ben ook al geen meisje meer.

Nee oké, het hormonen-neuken gedeelte klopt waarschijnlijk voor de meeste levende wezens. Alleen zit er een verschil tussen denken en uitvoeren. Ik spring tenminste niet op het eerste beste wat mijn pad kruist ook omdat het niet al te best is.

En @chriswissink19: ja, dat zou kunnen. Maar ik geloof dat het toch niet zo vaak voorkomt. Ik zou het behoorlijke sukkels vinden, die zoiets zouden flikken. Maar goed, het is wel 'n goede reden om eerst een beetje een goede relatie te beginnen, vóór je bovenop een minderjarig meisje duikt. Sowieso lijkt dat me een goed idee, verder ben ik het ook gewoon met je eens.
Oud 21-07-2010, 09:47
Verwijderd
Je hebt niet zo veel aan het gemiddelde, want je weet niet of jouw meisje wel gemiddeld is.
Oud 21-07-2010, 09:58
ExpoRules
ExpoRules is offline
ik weet het al, heb meisje van hyves van 13 en ga haar neuken vanmiddag om 2 uur ik kan echt niet wachten
Oud 21-07-2010, 11:05
Em.
Em. is offline
Citaat:
ik weet het al, heb meisje van hyves van 13 en ga haar neuken vanmiddag om 2 uur ik kan echt niet wachten
Verwacht je nu applaus?

En het gemiddelde hoeft inderdaad nog niets over het meisje van de TS te zeggen, inderdaad. ;p

Edit; oh wacht, jij bént de TS.
Wat is er met het originele meisje gebeurd?
Oud 21-07-2010, 11:09
Verwijderd
Grote jongen hoor! Ga meer lekker neuken ! Applaus!
Als ze daarna aangifte doet mag jij lekker 9 jaar zitten!
Oud 21-07-2010, 15:09
Qimm
Qimm is offline
wanneer ze exact 16 jaar 3 maanden 2 weken en 1 dag oud zijn, eerder is het onmogelijk en er zijn geen uitzonderingen
Oud 21-07-2010, 15:12
Verwijderd
Goed, dit topic gaat nergens meer over dus het krijgt bij deze een mooi slotje.
Topic gesloten

Regels voor berichten