Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2010, 07:57
Meiavond
Meiavond is offline
Hallo,

Gisteren ben ik met mijn T-mobile abonnement overgestapt van een oude Relax naar Relax 25 omdat ik graag web'n'walk erbij wil. Nu had ik nog zo'n 200 belminuten voor deze maand en die zouden sowieso vervallen, dat is ook gebeurd. Maar nu heb ik geen nieuw beltegoed gekregen (dus van Relax 25). Ik heb de klantenservice gebeld en zij zeggen dat ik vanaf volgende maand weer een nieuwe belbundel krijg, wat dus een beltegoedloze periode betekent. Mijn belminuten waar ik deze maand gewoon voor heb betaald zijn dus gelijk vervallen en ik krijg er niets voor terug. Kunnen ze dit zomaar doen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2010, 10:49
YouTech
YouTech is offline
Ik vind dit wel een beetje een vreemde zaak... zij moeten dit als het goed is met jou zo hebben afgestemd dat je geen maand zonder tegoed zit... want dat is ook voor henzelf niet handig (geen inkomsten van die maand)

Ik denk dat het beste is dat je ze even belt en het verhaal uitlegt.. het is voor de helpdesk niet zo moeilijk dit even aan te passen denk ik.

succes ermee!
Oud 30-07-2010, 12:01
Meiavond
Meiavond is offline
Citaat:
Ik vind dit wel een beetje een vreemde zaak... zij moeten dit als het goed is met jou zo hebben afgestemd dat je geen maand zonder tegoed zit... want dat is ook voor henzelf niet handig (geen inkomsten van die maand)

Ik denk dat het beste is dat je ze even belt en het verhaal uitlegt.. het is voor de helpdesk niet zo moeilijk dit even aan te passen denk ik.

succes ermee!
Nee, het is geen hele maand maar drie dagen o.i.d.! Maar dan nog, ik zit nu buiten mijn bundel te bellen/smsen terwijl ik gewoon voor belminuten heb betaald en die waren nog lang niet op.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 12:21
YouTech
YouTech is offline
ik vind het ook een beetje een rare manier om met je klanten om te gaan... ikzelf heb vodafone en ben ook laatst overgestapt naar een ander abonnement, maar zat geen dag zonder belminuten oid
Oud 30-07-2010, 15:00
Verwijderd
Toen ik overstapte naar een andere belbundel bij T-Mobile vervielen bij oude belminuten gewoon pas op de dag dat de nieuwe bundel inging... Ook wel zo eerlijk, want ik had gewoon voor die bundel betaalt. Erg vreemd dat jij nu een paar dagen zonder zit...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 15:15
YouTech
YouTech is offline
Citaat:
Toen ik overstapte naar een andere belbundel bij T-Mobile vervielen bij oude belminuten gewoon pas op de dag dat de nieuwe bundel inging... Ook wel zo eerlijk, want ik had gewoon voor die bundel betaalt. Erg vreemd dat jij nu een paar dagen zonder zit...
zo hoort het toch ook gewoon... een product waar je voor betaald heb kan toch niet zomaar een dag "niet bereikbaar" zijn... ik zou toch nog maar eens contact opnemen met t-mobile over dit.. gewoon alleen maar om te chekke of er niet bij hun iets fout is gegaan en of ze je nog tegemoet kunnen komen!
Oud 30-07-2010, 15:37
Meiavond
Meiavond is offline
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb T-mobile vanochtend gelijk gecontacteerd hierover, maar ze zeggen dat het nou eenmaal zo gaat en dat ze er verder niets aan kunnen doen. Ze zei wel dat ik waarschijnlijk een paar euro heb gehad, maar dit is absoluut niet het geval maar op mijn ontkenning ging ze verder niet in. Maar ik bel ze vanavond nog wel even want ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit normaal is.

Edit: Ik heb zojuist gebeld, kreeg een andere mevrouw aan de telefoon. Zij kwam met een heel ander verhaal. Ik heb 3/31ste (voor drie dagen) van mijn nieuwe bundel gekregen qua belminuten + web'n'walk, maar het systeem kan dit niet verwerken dus daarom staat mijn belbundel nu op nul. Maar ik heb nu wel een bepaald aantal belminuten tot en met zondag en dan krijg ik gewoon mijn hele belbundel.

Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 18:53
WolterB
WolterB is offline
Het bedrag van de andere 28 dagen van je bundel, het deel dat je betaald hebt, wordt na 1 of 2 maanden teruggestort op je rekening trouwens. Dat wat je niet krijgt, betaal je ook niet, maar wordt pas achteraf verrekend
Oud 07-08-2010, 08:30
Verwijderd
ik ben nu bezig met overstappen van t-mobile prepaid naar hi abbonement maar dat is idd een ramp.
ik zou vorige week al mijn abbonement hebben gehad. nog steeds niet gebeurd.
kreeg woensdag n brief dat het volgende week gebeurt(de nummeroverzetting) en dat ik dan n dag niet bereikbaar ben voor anderen.
echt belachelijk.
ondertussen was mijn prepaid tegoed op dus nog 10 euro moeten kopen voor slechts 3 dagen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 08:48
WolterB
WolterB is offline
In het uiterste geval kan je inderdaad een dag niet bereikbaar zijn tijdens het overzetten van je nummer naar een andere provider.

Dat ze dat zo aangeven in de brief, is omdat het binnen die dag omgezet gaat worden en het vaak onbekend is op welk tijdstip dat gebeuren gaat. In de praktijk komt het er vaak op neer dat je nog geen 5 minuten onbereikbaar bent (de laatste 2 keren dat mijn nummer naar een andere provider ging kreeg ik bereik nog geen 30 seconden nadat het nummer bij de oude provider uitgeschakeld werd.

Ook is het zo dat je nieuwe abonnement vaak pas ingaat op het moment dat je oude provider je nummer vrijgeeft, in jouw geval dus een paar dagen later dan dat je beltegoed op was. Dat is een proces dat nu eenmaal wat langer kan duren en daarom is het ook aan te raden zoiets minimaal 1, liefst 3 maanden van te voren te regelen, zodat je hier niet lang op zit te wachten.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten