Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb T-mobile vanochtend gelijk gecontacteerd hierover, maar ze zeggen dat het nou eenmaal zo gaat en dat ze er verder niets aan kunnen doen. Ze zei wel dat ik waarschijnlijk een paar euro heb gehad, maar dit is absoluut niet het geval maar op mijn ontkenning ging ze verder niet in. Maar ik bel ze vanavond nog wel even want ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit normaal is.
Edit: Ik heb zojuist gebeld, kreeg een andere mevrouw aan de telefoon. Zij kwam met een heel ander verhaal. Ik heb 3/31ste (voor drie dagen) van mijn nieuwe bundel gekregen qua belminuten + web'n'walk, maar het systeem kan dit niet verwerken dus daarom staat mijn belbundel nu op nul. Maar ik heb nu wel een bepaald aantal belminuten tot en met zondag en dan krijg ik gewoon mijn hele belbundel. Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 15:51. |
![]() |
|
Het bedrag van de andere 28 dagen van je bundel, het deel dat je betaald hebt, wordt na 1 of 2 maanden teruggestort op je rekening trouwens. Dat wat je niet krijgt, betaal je ook niet, maar wordt pas achteraf verrekend
![]()
|
Verwijderd
|
ik ben nu bezig met overstappen van t-mobile prepaid naar hi abbonement maar dat is idd een ramp.
ik zou vorige week al mijn abbonement hebben gehad. nog steeds niet gebeurd. kreeg woensdag n brief dat het volgende week gebeurt(de nummeroverzetting) en dat ik dan n dag niet bereikbaar ben voor anderen. echt belachelijk. ondertussen was mijn prepaid tegoed op dus nog 10 euro moeten kopen voor slechts 3 dagen. |
![]() |
|
In het uiterste geval kan je inderdaad een dag niet bereikbaar zijn tijdens het overzetten van je nummer naar een andere provider.
Dat ze dat zo aangeven in de brief, is omdat het binnen die dag omgezet gaat worden en het vaak onbekend is op welk tijdstip dat gebeuren gaat. In de praktijk komt het er vaak op neer dat je nog geen 5 minuten onbereikbaar bent (de laatste 2 keren dat mijn nummer naar een andere provider ging kreeg ik bereik nog geen 30 seconden nadat het nummer bij de oude provider uitgeschakeld werd. Ook is het zo dat je nieuwe abonnement vaak pas ingaat op het moment dat je oude provider je nummer vrijgeeft, in jouw geval dus een paar dagen later dan dat je beltegoed op was. Dat is een proces dat nu eenmaal wat langer kan duren en daarom is het ook aan te raden zoiets minimaal 1, liefst 3 maanden van te voren te regelen, zodat je hier niet lang op zit te wachten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel betaal jij per maand... Energie | 56 | 17-09-2004 20:07 | |
Vrije tijd |
Ronde van Spanje BarbapapaX | 63 | 28-08-2004 12:52 | |
Software & Hardware |
[GSM] SMSjes komen te laat Verwijderd | 23 | 08-03-2004 08:02 | |
Software & Hardware |
[Mobiele telefoon] Van abonnement naar prepaidkaarten summer1986 | 2 | 13-06-2003 18:01 |