Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zit op een vrije middelbare school en daar komt het behoorlijk vaak voor dat mensen vintage (tweedehands) kleding uit de jaren vijftig/zestig/tachtig dragen of anderzijds 'alternatief' zijn, dus ik denk dat je beleving van hoe belangrijk mode is ook sterk afhangt van waar je bijv. naar school gaat, wat *oma* ook zegt. Anderen afrekenen op hun kleding is nou niet bepaald iets nieuws.
Ik denk altijd dat mensen die inderdaad alleen in Adidasvestjes lopen en zich druk maken over andermans kleding zó onzeker zijn dat je ze het best kunt negeren. Voor die emojongen is het natuurlijk heel naar als-ie door (oudere) kinderen gepest wordt, neem het anders eens voor hem op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 2 adidasvestjes, maar die heb ik gekregen van een kennis, omdat die niet paste. Ik draag ze bijna niet. En ik heb ook adidassneakers, maar die lopen weer erg lekker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mooiboys en swaggergirls proberen zelf beter te zijn dan een ander, en jij ook. Het is niet echt mogelijk die rangorde daadwerkelijk vast te stellen, maar mensen in het algemeen proberen op hun eigen manier de beste te zijn. Daar zijn allerlei methoden voor. Jouw argument van rangorde in het innerlijk is prachtig, maar vrij waardeloos. Innerlijk is namelijk niet geschikt om snel te kwantificeren. Mode is dat wel. En ook jij knipt gaten in je Zeemankleren om een punt te maken. Misschien wel om je innerlijk uit te dragen want daarmee denk je te scoren, nee?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 |