Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh en mean, ik raad je een ding aan: ga niet om de week bij je vader en moeder wonen, dat gaat je na een tijdje gewoon opbreken, je wordt helemaal gek van iedere week verhuizen, dat weer in je schema inpassen enzovoorts. Het beste is meestal om te blijven wonen waar je nu woont (als een van je ouders daar blijft wonen en jullie goed kunnen samenwonen) en dat dat ook je huis/thuis blijft, en dan een paar vaste dagen af te spreken met de andere ouder, maar met een open-door policy, zodat je ook op andere dagen langs kunt gaan. Maar om-en-om is echt slopend, en je bent wel oud genoeg om zelf te beslissen wanneer je waar wil zijn. Sterkte ermee iig.
||
Citaat:
![]() Waar ga je trouwens op huizenjacht?
|
Verwijderd
|
Als dat 'm nou wordt he... dan hebben we allemaal je adres
![]() oh dat was het huis met de decoratieve kussentjes en de minimalistische bewoonster. Nouja als je in woonprogramma's kijkt wat je allemaal moet opruimen voor de foto's gemaakt worden, dan wordt elk huis vanzelf minimalistisch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de afgelopen weken een paar keer naar dat Britse woonprogramma gekeken, best leuk. Alleen super irritant dat als een huis bijvoorbeeld 500.000 pond kost (het is allemaal omgeving Londen), je ze hoort praten over 500.000 pounds, in de ondertiteling staat iets als 607.114,51 euro en de Nederlandse commentatorstem spreekt over 500.000 euro. Terwijl 607.114,51 natuurlijk geen realistische huizenprijs is. En het al helemaal idioot is om ponden gewoon euro's te noemen, want dat zijn ze niet.
Vanaf volgende week wordt het vervangen door een Nederlandse variant. Die niet wordt gepresenteerd door twee makelaars die verstand van huizen kopen hebben, maar door Tooske en Nance ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind dat britse programma ook altijd maar raar, die makelaars worden soms echt chagrijnig als de kopers een beetje twijfelen. ja godverdomme, het is ook niet alsof je in de winkel staat te twijfelen tussen geconcentreerde tomatenpuree uit blik van het ah huismerk of van euroshopper
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Het is meer de commentatorstem die er heel overdreven dingen uithaalt. Alleen als mensen naar 2 huizen op zoek zijn, dan zeggen ze steeds 'ja, wat vind je nou echt belangrijk, huis 1 of huis 2?' terwijl je bij zoiets natuurlijk allebei belangrijk vindt.
Kopende vrouw: dit vind ik wel leuk... Commentatorstem: "wordt ze op het eerste gezicht verliefd op het huis?" kopende vrouw: ...maar dat vind ik wat minder, ik weet niet... Commentatorstem: "Het lijkt erop dat ze wel erg kritisch is!" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: oh kijk, dat zei je al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, deze bedoel ik : http://www.youtube.com/user/popstars.../0/lSejQbB-lBg |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja die. ;x
||
Citaat:
Dat engelse huizenprogramma met Phil en Kirsty vind ik overigens wel briljant, maar die Droomhuizen serie met die andere vent is ook goed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|