Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 09:01
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-08-2010, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
mijn oor bloed, aan de buitenkant, niet van binnen, maar het stopt niet met bloeden
Oud 13-08-2010, 09:04
Rationeel
Rationeel is offline
en ik heb geen pleisters en moet zo weg voor een afspraak, zou een klein cirkelvormig stukje ducttape op je oor raar staan?
Oud 13-08-2010, 09:05
Verwijderd
Citaat:
mijn oor bloed, aan de buitenkant, niet van binnen, maar het stopt niet met bloeden
bloedt
Oud 13-08-2010, 09:05
Verwijderd
Citaat:
en ik heb geen pleisters en moet zo weg voor een afspraak, zou een klein cirkelvormig stukje ducttape op je oor raar staan?
Nee kan prima!
Oud 13-08-2010, 09:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
bloedt
mijn neus bloed
Oud 13-08-2010, 09:10
Verwijderd
Peru battles rabid vampire bats after 500 people bitten

Peru's health ministry has sent emergency teams to a remote Amazon region to battle an outbreak of rabies spread by vampire bats.

Four children in the Awajun indigenous tribe died after being bitten by the bloodsucking mammals.

Health workers have given rabies vaccine to more than 500 people who have also been attacked.

Zou zo het scenario van een horrorfilm kunnen zijn.
Oud 13-08-2010, 09:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja. Dat is raar.

Ik weet ook niet of de lijm van ducttape goed is voor je wond. Grote kans dat als je de ducttape er vanaf haalt je de wond weer opentrekt en misschien dat het door de lijm gaat irriteren. Kun je niet ergens pleisters halen? Tankstation, drogist, supermarkt. En anders gewoon bij een winkel vragen of ze er eentje voor je hebben, de meeste winkels hebben wel een verbandkoffer ofzo.
Oud 13-08-2010, 09:12
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.imdb.com/title/tt0200469/

Oud 13-08-2010, 09:14
Rationeel
Rationeel is offline
vandaag huisje kijken, en morgen komt mijn makelaarsvriendje terug van vakantie, dus meteen maar een bod overleggen en maandag bellen. als het bevalt, natuurlijk
Oud 13-08-2010, 09:17
Verwijderd
Of een tissue klein opvouwen en dat op het wondje doen en dán pas de ducttape. Maar beter onderweg pleisters halen idd
Oud 13-08-2010, 09:19
Martiño
Martiño is offline
Oh en mean, ik raad je een ding aan: ga niet om de week bij je vader en moeder wonen, dat gaat je na een tijdje gewoon opbreken, je wordt helemaal gek van iedere week verhuizen, dat weer in je schema inpassen enzovoorts. Het beste is meestal om te blijven wonen waar je nu woont (als een van je ouders daar blijft wonen en jullie goed kunnen samenwonen) en dat dat ook je huis/thuis blijft, en dan een paar vaste dagen af te spreken met de andere ouder, maar met een open-door policy, zodat je ook op andere dagen langs kunt gaan. Maar om-en-om is echt slopend, en je bent wel oud genoeg om zelf te beslissen wanneer je waar wil zijn. Sterkte ermee iig.
Oud 13-08-2010, 09:19
Verwijderd
Ik voel my giddy (hebben we daar een Nederlands woord voor?). Vandaag ga ik mijn verslag makkelijk afkrijgen en inleveren en dan heb ik daarna min of meer vrij, al moet ik natuurlijk nog wel mijn presentatie voorbereiden en het verslag verbeteren.
Oud 13-08-2010, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
hmm ik heb toch nog één pleister gevonden in mijn soort van ehbo-kit, en daar heb ik 3 mini pleisters van geknipt, maar die zijn nu allemaal doorweekt. ik druk er wel gewoon een lucifer op uit
Oud 13-08-2010, 09:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hmm ik heb toch nog één pleister gevonden in mijn soort van ehbo-kit, en daar heb ik 3 mini pleisters van geknipt, maar die zijn nu allemaal doorweekt. ik druk er wel gewoon een lucifer op uit
Een lucifer op uitdrukken? Wut?

Waar ga je trouwens op huizenjacht?
Oud 13-08-2010, 09:38
Rationeel
Rationeel is offline
vroeger teveel rambo gekeken, maar het werkt altijd wel

utrecht!
Oud 13-08-2010, 09:40
Martiño
Martiño is offline
Hm, de levenslessen van Sly...

Waar ergens?
Oud 13-08-2010, 09:48
Rationeel
Rationeel is offline
het bloedt niet meer!

http://www.funda.nl/koop/utrecht/hui...aalsedijk-169/

daar ga ik vandaag heen
Oud 13-08-2010, 09:49
Verwijderd
Als dat 'm nou wordt he... dan hebben we allemaal je adres

oh dat was het huis met de decoratieve kussentjes en de minimalistische bewoonster. Nouja als je in woonprogramma's kijkt wat je allemaal moet opruimen voor de foto's gemaakt worden, dan wordt elk huis vanzelf minimalistisch.
Oud 13-08-2010, 09:50
Rationeel
Rationeel is offline

ehhh nou dan zijn jullie bij dezen allemaal uitgenodigd voor de housewarming. natuurlijk wel een schaduwhousewarming, want anders moet ik teveel verhalen verzinnen.
Oud 13-08-2010, 09:52
Verwijderd
Ik vind het niet zo'n mooi huis. Vooral van buiten niet.
Oud 13-08-2010, 09:54
Verwijderd
Ik heb de afgelopen weken een paar keer naar dat Britse woonprogramma gekeken, best leuk. Alleen super irritant dat als een huis bijvoorbeeld 500.000 pond kost (het is allemaal omgeving Londen), je ze hoort praten over 500.000 pounds, in de ondertiteling staat iets als 607.114,51 euro en de Nederlandse commentatorstem spreekt over 500.000 euro. Terwijl 607.114,51 natuurlijk geen realistische huizenprijs is. En het al helemaal idioot is om ponden gewoon euro's te noemen, want dat zijn ze niet.

Vanaf volgende week wordt het vervangen door een Nederlandse variant. Die niet wordt gepresenteerd door twee makelaars die verstand van huizen kopen hebben, maar door Tooske en Nance
Oud 13-08-2010, 10:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind dat britse programma ook altijd maar raar, die makelaars worden soms echt chagrijnig als de kopers een beetje twijfelen. ja godverdomme, het is ook niet alsof je in de winkel staat te twijfelen tussen geconcentreerde tomatenpuree uit blik van het ah huismerk of van euroshopper
Oud 13-08-2010, 10:01
Verwijderd
Oh ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Het is meer de commentatorstem die er heel overdreven dingen uithaalt. Alleen als mensen naar 2 huizen op zoek zijn, dan zeggen ze steeds 'ja, wat vind je nou echt belangrijk, huis 1 of huis 2?' terwijl je bij zoiets natuurlijk allebei belangrijk vindt.

Kopende vrouw: dit vind ik wel leuk...
Commentatorstem: "wordt ze op het eerste gezicht verliefd op het huis?"
kopende vrouw: ...maar dat vind ik wat minder, ik weet niet...
Commentatorstem: "Het lijkt erop dat ze wel erg kritisch is!"
Oud 13-08-2010, 10:02
Rationeel
Rationeel is offline
Advertentie
Rationeel
Rationeel is offline
zo, tijd voor mijn date!

ciao!
Verwijderd
oh ik moet echt kotsen van die commentator, wat een zeikstem heeft die vent.
Oud 13-08-2010, 10:03
Verwijderd
maar niet zo erg als die dude van sbs, die altijd zo dramatisch praat. Dan zit ik gewoon de hele tijd te facepalmen, al die teksten die hij eruit kraamt met die dramatische ondertoon. Niet om aan te horen.
Oud 13-08-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
oh ik moet echt kotsen van die commentator, wat een zeikstem heeft die vent.
Bedoel je de britse commentator die er oorspronkelijk bijzat, of de standaard SBS commentator die het nu doet? Want die doet alle SBS programma's maar ik vind hem altijd een beetje irritant.

edit: oh kijk, dat zei je al . Ja die britse is wat zeurderig, maar dat mag want hij zeurt in het Brits.
Oud 13-08-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je de britse commentator die er oorspronkelijk bijzat, of de standaard SBS commentator die het nu doet? Want die doet alle SBS programma's maar ik vind hem altijd een beetje irritant.

edit: oh kijk, dat zei je al . Ja die britse is wat zeurderig, maar dat mag want hij zeurt in het Brits.
Oh de versie met die britse stem ken ik niet.
Oud 13-08-2010, 10:05
Verwijderd
Moet je je voorstellen dat je getrouwd bent met de fulltime SBS commentator, en dat hij dan alles wat hij zegt op die toon en met die formuleringen uitspreekt
galmend: "Nou! Dát was weer een lékker potje vrijen!"
Oud 13-08-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Oh de versie met die britse stem ken ik niet.
maar de Nederlandse commentator ís de sbs dude
Oud 13-08-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Moet je je voorstellen dat je getrouwd bent met de fulltime SBS commentator, en dat hij dan alles wat hij zegt op die toon en met die formuleringen uitspreekt
galmend: "Nou! Dát was weer een lékker potje vrijen!"
Zo'n nauwe kut heb ik nog nóóit eerder kunnen penetreren!
Oud 13-08-2010, 10:10
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
maar niet zo erg als die dude van sbs, die altijd zo dramatisch praat. Dan zit ik gewoon de hele tijd te facepalmen, al die teksten die hij eruit kraamt met die dramatische ondertoon. Niet om aan te horen.
Je bedoelt zeker Bram Bierenbroodspot.
Oud 13-08-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
maar de Nederlandse commentator ís de sbs dude
ja ik ben wat vaag. je hebt er 2 bij sbs die me mateloos irriteren. Die ene van dat woonprogramma waar het hier over gaat, die hoor je niet heel vaak. Maar die andere klier hoor je bij bijna al hun programma's.
Oud 13-08-2010, 10:17
Verwijderd
Gelukkig kijk ik vrijwel nooit SBS 6.

Goedemorgen trouwens.
Oud 13-08-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan alleen een Pepijn Bierenbroodspot (wat een naam!) vinden, en dat is die kerel van reportage, die vind ik dan wel weer goed.

nee, deze bedoel ik :

http://www.youtube.com/user/popstars.../0/lSejQbB-lBg
Oud 13-08-2010, 10:22
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik kan alleen een Pepijn Bierenbroodspot (wat een naam!) vinden, en dat is die kerel van reportage, die vind ik dan wel weer goed.

nee, deze bedoel ik :

http://www.youtube.com/user/popstars.../0/lSejQbB-lBg
Oh die bedoel ik, ik dacht even dat ie Bram heette.

Ohja die. ;x
Oud 13-08-2010, 10:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je hebt Pepijn Bierenbroodspot maar je hebt ook een ander, die ook wel eens van die documentaires doet toch?

Dat engelse huizenprogramma met Phil en Kirsty vind ik overigens wel briljant, maar die Droomhuizen serie met die andere vent is ook goed. En dan heb je nog Homes under the Hammer op de BBC, dat is ook wel grappig, en natuurlijk To Buy or not to Buy, hoewel de leukste presentator helaas is overleden.
Oud 13-08-2010, 10:28
Verwijderd
Goeiemorgen mensen en dieren!
Oud 13-08-2010, 10:32
Verwijderd
Goedemorgen Panda! Lekker uitgeslapen?
Oud 13-08-2010, 10:38
Verwijderd
Jazeker, maar zometeen weer eens flink aan de slag!
(stiekem is het niet "weer" huhu)

Het begin is geweldig maar dan.
Oud 13-08-2010, 10:48
Verwijderd
*rek uit en wrijft slaap uit de ogen* Oh ja, 12:00 kapper. Fffuuu
Oud 13-08-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
*rek uit en wrijft slaap uit de ogen* Oh ja, 12:00 kapper. Fffuuu
De kapper is voor 1 keer in het jaar he, uitstellen die hap.
Oud 13-08-2010, 10:56
Verwijderd
Argh, mijn hoofd is helemaal geirriteerd door de scheerbeurt van gisteren Hij kan niet goed tegen een tondeuse ofzo
Oud 13-08-2010, 10:58
Verwijderd
Ik heb op stemmenweb.nl nog zo'n verveel gevonden, van o.a de smaakpolitie. Al jullie haatmail moet naar Bart Slim.

Trouwens, een vette site is dat zeg. Vond net Bob van de Houven, spreekt veel in voor teleac. Maar hij is ook de stem van kwik kwek en kwak.
Oud 13-08-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op stemmenweb.nl nog zo'n verveel gevonden, van o.a de smaakpolitie. Al jullie haatmail moet naar Bart Slim.

Trouwens, een vette site is dat zeg. Vond net Bob van de Houven, spreekt veel in voor teleac. Maar hij is ook de stem van kwik kwek en kwak.
Hee, die zag ik laatst op Youtube voorbij komen in een filmpje uit 1989. Daarin werd ie geinterviewd over zijn stemmen voor kwik, kwek en kwak Opmerkelijk wat voor verschil dat is met zijn praatstem
Oud 13-08-2010, 11:04
Verwijderd
ja echt ongelooflijk flexibele stem
Oud 13-08-2010, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
het commentaar bij programma's als stom, stommer, stomst en politie op je hielen is dan wel weer hilarisch
Oud 13-08-2010, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
"ow, daar heb je zijn al net zo ronde collega diender, die ziet de brand waarschijnlijk aan voor een bbq en rent zo hard hij kan" o.i.d.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten