Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
geak, ik ben ook een meisje van 13 en heb hetzelfde probleem.
ik ben dus totaal niet het oppastype, ik loop nu wel folders, levert niet veel op maar in de vakanties krijg je extra bonus dus dan wel, als je al op de middelbare school zit kun je proberen om de laatste twee weken van de zomervakantie naar een basisschool te gaan en te vragen of ze nog overblijfhulp zoeken, bij mijn oude basisschool hebben ze altijd mensen te kort en het levert €10,00 per keer op, ze doen er ook niet moeilijk over de leeftijd die je hebt, mss eens een idee om naar een basisschool bij jou in de buurt te gaan en het eens te vragen, het enige wat je dan hoeft te doen is drinken uitdelen aan die kinderen, en opletten bij het buitenspelen dat er niemand ruzie krijgt en dat ze niet vallen, heb je geen familie/vrienden die op vakantie gaan?? dan kun je voorstellen om eens per twee dagen ofzo naar dat huis te gaan en de post uit de brievenbus te halen/planten watergeven enzovoort. of bijvoorbeeld een hond uitlaten ofzo, ik weet het t klinkt heel standaard maar het werkt wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die op pad gaan, brieven schrijven, langskomen, etc. Die willen werken. Die ondernemen actief iets om aan een baan te komen en laten niet het uitzendbureau voor hen zoeken. ps. Voor minimumloon ga ik niet werken, omdat ik GEEN MINIMAAL werk aflever. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een geklets Commando. Ik werk al jaren voor een uitzendbureau in de zorg, ik werk 4 tot 5 avonden per week. Ik werk voor een klein uitzendbureau waar ik geen nummer ben, maar ik heb ook een tijd voor randstad gewerkt en daar werd ik ook persoonlijk benaderd door een klein team.
Het gaat mij om de vrijheid, ik heb geen behoefte om elke dag naar dezelfde plek te gaan en elke dag dezelfde koppen te zien en te verschijnen op dagen en tijden waar ik weinig over te zeggen heb. Ik deel mijn eigen dagen en tijden in. We hebben niet allemaal de behoefte om een flitsende carriere te hebben waar je bakken met geld binnenhaalt. Ik kan mijn natje en droogje van mijn werk betalen en dat vind ik prima zo. Jouw stelling dat mensen zoals ik liever een uitkering zouden hebben slaat gewoonweg nergens op, ik werk keihard voor mijn centen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |