Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2010, 12:52
Gilraen
Gilraen is offline
Hey, misschien een rare vraag, maar ik ga op vakantie en ik vind het niet handig om zo'n grote fles shampoo mee te nemen, dus wil ik het in kleine flesjes overgieten.
Nu dacht ik, je smeert shampoo en crèmespoeling toch allebei in je haar, kan ik niet gewoon van allebei een beetje in 1 flesje gooien?
Het is beide van andrélon glad & steil. Het lijkt me niet dat ze samen rare dingen gaan doen en reacties gaan vormen.

I'd love to hear. =]

(Shit shampoo moet met dubbel o, jammer van de titel)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 14:23
palindrome
palindrome is offline
Lijkt me geen probleem.
Je kan natuurlijk ook een 2in1 shampoo halen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 15:13
Gilraen
Gilraen is offline
Dat is waar, maar ik ben een beetje eigenwijs qua shampoo en gebruik liever alleen die.
Maar ik heb ze toch maar apart in flesjes gedaan. You never know, straks krijg ik geel haar.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 16:51
Balance
Balance is offline
Je haar wordt er niet geel van, maar de combinatie van shampoo en crèmespoeling wordt er wel minder effectief van.
Van het wassen met shampoo gaan de schubben op je haren open staan. Op die manier word je haar lekker schoon. Maar doordat de kleine schubben open staan, kunnen ze heel makkelijk in elkaar klitten. Dat zorgt dus voor die vervelende klitten in je haar.
Crèmespoeling zorgt ervoor dat die schubben weer dicht gaan. Daardoor blijven de haren niet in elkaar klitten en voelt het lekker zacht.

Als je nu beide producten in 1 flesje doet en mengt, dan kun je je voorstellen dat je haar na het wassen niet even zacht is als wanneer je de procuten los van elkaar hebt gebruikt.

Regels voor berichten