Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2010, 18:25
miesmo
miesmo is offline
heej allemaal
ik heb al een tijdje een vriend en gister voor het eerst gezoend maar vandaag durfde hij niet en ik ook niet

is mijn vriend nu bang om af te gaan voor zijn vrienden en ik voor mijn vriendinnen of hoe zit dat

want ik wil hem dol graag zoenen enzo maar ik zie er tegen op en hij ook hoe kan dat

maar het gekke is nu gister was een vriendin van mij erbij en me vriend,me vriend en ik hadden een weddeschap gedaan dat als ik een hele nachht wakker bleef dan kreeg ik een kusje en die heb ik toen gekregen maar toen was een vriendin van mij erbij hoe kan dat??

maar hoe kan het nu dat we allebij niet durven

hopeloos meisje van 15 jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2010, 18:30
Rysair
Rysair is offline
Dit moet je met hem bespreken, het is je vriendje die ook niet durft. Nergens om zich voor te schamen dus, want jullie durven het allebei niet. Als je het vaker gaat doen, dan wordt het normaal. En wees maar gerust, het komt allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 18:42
miesmo
miesmo is offline
ik mag het hopen maar ik zie hem morgen weer wat moet ik dan doen want dan zijn we met vrienden enzo maar eerst ben ik 's ochtends met hem alleen moet ik het er dan met hem over hebben?? of moet ik wachten op het juiste moment??
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 21:36
Rysair
Rysair is offline
Je moet het rustig met hem bespreken, dus niet te gehaast en niet met mensen erbij.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 07:47
miesmo
miesmo is offline
ik zal het proberen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 09:18
Verwijderd
gewoon met m over hebben, maar als jullie allebei dit probleem hebben kun je toch ook alleen zoenen met wat minder mensen erbij, aan jou verhaal hoor ik dat jullie dat allebei fijner lijken te vinden
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 18:03
miesmo
miesmo is offline
helaas maar het is uit met die boy
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 14:31
moyra
moyra is offline
oei hoe komt het?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 15:48
miesmo
miesmo is offline
3 weken terug op een maandag had ik een jongen ontmoed
en die pakte mij gelijk op die maandag avond op mijn bek
maar die ene jongen die ik die maandag heb leren kennen was ook wel veel leuker als ik eerlijk toegeef
maar om mijn ex niet te leur te stellen heb ik het uitgemaakt omdat ik het anders zielig voor hem vond.
maar nu heb ik dus ruzie met hem omdat: hij zegt dat ik vreemd ben gegaan (klopt misschien ook wel) maar ik heb hem wel alles eerlijk verteld enzo
maar hij wil het niet geloven dus hij is verhaal gaan halen bij vriendinnen van mij en die zeiden het zelfde (ik wist dat niet hoor dat hij dat deed) daar ben ik gisteren pas achter gekomen
maar nu wil hij niet zeggen bij wie dat heeft gehaald enzo maar hij zegt wel meer dingen
maar mijn vriendinnen hebben dat wel eerlijk tegen mij gezegt enzo. maar hij heeft het dus aan nog meer verteld.
maar ik ben er wel flink ziek van geweest omdat ik steeds maar niks hoorde enzo.
maar puntje bij paaltje.
ik heb nog steeds ruzie met hem.
en met die andere jongen die ik die maandag heb leren kennen is het ook mee uit want het was allemaal veel te snel gegaan
maar hij is zo lief geweest en hij heeft me zo gesteund toen ik ziek was
van de stress.

en hij weet alles.

en hij heeft een mooi plekje in mijn hard gekregen (A)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 16:02
Rysair
Rysair is offline
Ok, laat ik maar duidelijk zijn. De jongen die je de eerste avond op je bek pakte, die wil niks met je (tenminste dat denk ik!). Ga daar ook geen aandacht meer aanbesteden. Daarnaast vind ik het goed van je dat je het eerlijk tegen je vriendje hebt gezegd dat je vreemd bent gegaan (en je zegt ook zelf dat dat zo is) dus erken dan de consequenties. Het is je eigen fout. Laat je 'vriendje' nog even met rust en bied later nogmaals je excuses aan. Als hij echt van je houdt, dan accepteert hij dat.

Als laatste wou ik nog even melden dat het best lastig leest wat jij allemaal schrijft. Let op d-t-fouten. No offense.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 08:55
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Ok, laat ik maar duidelijk zijn. De jongen die je de eerste avond op je bek pakte, die wil niks met je (tenminste dat denk ik!). Ga daar ook geen aandacht meer aanbesteden. Daarnaast vind ik het goed van je dat je het eerlijk tegen je vriendje hebt gezegd dat je vreemd bent gegaan (en je zegt ook zelf dat dat zo is) dus erken dan de consequenties. Het is je eigen fout. Laat je 'vriendje' nog even met rust en bied later nogmaals je excuses aan. Als hij echt van je houdt, dan accepteert hij dat.

Als laatste wou ik nog even melden dat het best lastig leest wat jij allemaal schrijft. Let op d-t-fouten. No offense.

sorry voor mijn foutjes zal er aan denken

maar die jongen die mij op mijn bek pakte die vond mij echt super leuk enzo maar nu gewoon niet meer
maar ik hem nog wel maar kijk zo makkelijk gaat dat nog niet.
maar sorry zeggen heeft geen zin want ik hoef hem niet weer snapje
maar hij wil mij volgens mij wel terug maar thja. ik weet niet

raad please (A)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 19:41
Verwijderd
Die jongen die je op je bek pakte wil jou waarschijnlijk niet, anders had hij het wel op een normale manier aangepakt. Je moet ook bedenken of je wel een jongen wilt die zomaar meiden op hun bek pakt. Ik weet niet of hij dan wel te vertrouwen is, als hij dat zo makkelijk doet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 19:40
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Die jongen die je op je bek pakte wil jou waarschijnlijk niet, anders had hij het wel op een normale manier aangepakt. Je moet ook bedenken of je wel een jongen wilt die zomaar meiden op hun bek pakt. Ik weet niet of hij dan wel te vertrouwen is, als hij dat zo makkelijk doet.
nee dat wilde ik ook niet
maar hij was volgens mij ook niet te vertrouwen
maar het is daar ook mee uit en thja... blijf voorloopig gewoon single (A)

maar met die ene jongen die mij op mijn bek pakte die meende het volgens mij ook niet serieus
maar ja nu weer genoeg andere zorgen om druk over te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten