Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 18:35
dr.rootz
dr.rootz is offline
Hallo allemaal,

Ik kom eens kijken op dit eerste gezicht gezellige forum. Ik ben dr.rootz (dat schrijf je zonder hoofdletter en aan mekaar) en ik heb die naam gekozen omdat het gewoon een coole schuilnaam is. In real life heet ik Daniël (dat schrijf je met een trema op de "e" en het begint met een hoofdletter - ontzettend lastig, daarom nogmaals: dr.rootz).

Ik ben 24 jaar oud, maar als je mijn bericht(en) leest, zou je misschien gaan twijfelen. Dat zal ik jullie niet kwalijk nemen. Ik kan ook serieus zijn, maar dat bewaar ik liever voor een relatie in de toekomst. Een serieuze relatie kan men immers langer in stand houden dan een kansloze relatie.

What else? Ik woon in Den Haag en ik heb daar gestudeerd. Na mijn studie ben ik verder gaan studeren en dat doe ik nog steeds. Mogelijk komt er van jullie kant een vraag over welke studie ik doe? Daar wil ik helaas niks over zeggen, want stel je voor je zou mijn studiegenoot zijn...

Wat hoop ik hier te vinden? Gezelligheid, onzin, leeftijdsgenoten, leuke discussies, een koffer met geld, humor en vriendschap.

Ten slotte: ik was aan het twijfelen of ik mijn introductie verhaaltje "uitgebreid" zou doen of dat ik me er makkelijk vanaf ging maken met een one-liner. Ik heb gekozen voor het eerste, dus nu verwacht ik een hoop reacties en felicitaties (ook al ben ik niet jarig).

dr.rootz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2010, 18:53
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Gefeliciteerd!!!!!! Echt super!!! Wat een leuk verhaal.
Serieus?? Dat kennen we hier niet. Misschien een klein beetje dan

Verder tja.. Een koffer geld zul je hier denk ik ook niet vinden. Maar humor en vriendschap moet toch te doen zijn.

Ik twijfel nu al of je 24 bent.. Grapje hoor.

En misschien ben ik wel een studiegenoot.. Misschien wel.. misschien ook niet. Maar die kans is er natuurlijk altijd

Oke, misschien denk je dat ik niet serieus kàn doen. Dan heb je het fout.
Het serieuze gedeelte van deze post komt nu:

Welkom! En veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 14:07
dr.rootz
dr.rootz is offline
Thx Mark, zo te zien ben je een aardige knakker. Is de rest op vakantie?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 15:08
Thinus
Thinus is offline
Proficiat Daniel. Ziehier 3 openingsvragen voor jou:

Bevalt Den Haag een beetje als studentenstad?
Studeer je er al lang?
Kun je wel vertellen welke richting je doet dan?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 15:45
dr.rootz
dr.rootz is offline
Hoi Thinus,

Den Haag is zeker een leuke stad. Gezellige terrasjes en je kunt er ook goed shoppen. Niet dat ik zo'n shopper ben hoor, maar ik benoem het even voor de dames die aan het overwegen zijn om hier te komen studeren. Alles zit namelijk dicht bij elkaar (lekker knus) en het is niet zo "open" als in bijv. Rotterdam. Ik zou later wel iets buiten de stad willen gaan wonen, want al dat drukke autoverkeer hier...

Ik ben op mijn 17e in Den Haag komen wonen toen ik aan mijn HBO opleiding begon.

Op je laatste vraag: ik volg nu een technische studie in Delft.

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 10:26
scholier111
scholier111 is offline
Heej,
ben je een grappenmaker of zo?
Ik had een vraagie: welke technische studie volg je precies?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 17:14
dr.rootz
dr.rootz is offline
Hallo scholier111,

Ik een grappenmaker? Hmm, ik moet soms wel om mezelf lachen, maar naar verluidt is dat eerder slecht dan goed.

Welke studie ik precies volg, zeg ik liever niet (zie mijn eerste post). Daarbij moet het natuurlijk een beetje mysterieus blijven wie ik echt ben.

Wel bedankt voor je berichtje. De rest kan nu niet achterblijven dacht ik zo...

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 23:02
-Mara-
-Mara- is offline
Gefeliciteerd nog, hè

Laten we nu lang zal hij leven zingen

en helaas, je kunt hier geen koffer met geld vinden. Ik heb overal gezocht, maar hij is nergens te vinden.

Ik heet trauwens mara, zoals je waarschijlijk al hebt gezien. Daar is dus niks moeilijks aan, geen trema's en zo. Gewoon M A R A, nog meer uitleg nodig?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 12:36
dr.rootz
dr.rootz is offline
Ik vind het enigermate verwarrend. Is het nou -Mara-, M A R A of mara? Zelf geef ik de voorkeur aan Mara.

Nog bedankt voor de felicitatie, wil je misschien een stukje taart met een lekker bakje koffie? Zoja, wat heb je in je koffie? Ik heb overigens een hele kan gezet, dus als er meer liefhebbers zijn voor koffie...

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 21:13
-Mara-
-Mara- is offline
tja, nu ga ik zelf ook twijfelen... Dan maar gewoon degene waar jij een voorkeur voor had: Mara.

Oh, ik heb eigenlijk wel zin in een stukje taart welke taarten heb je? En helaas, ik houd niet van koffie, maar ik lust wel thee...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 21:28
dr.rootz
dr.rootz is offline
Oke, dan zijn we eruit dat ik je vanaf nu Mara noem. Ik heb rijstevlaai en slagroomsoesjes (de soesjes worden half bevroren geserveerd, want dan zijn ze het lekkerst). Ik heb een waterkoker om thee te zetten, maar die wordt in dit huis alleen bediend door de persoon waar de consumptie heen gaat...

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 22:42
-Mara-
-Mara- is offline
Dat komt goed uit,
want ik ben dol op soezen.
Helaas hebben wij ze thuis haast nooit, tenzij er iemand jarig is. Dus, wanneer kan ik langskomen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 23:07
dr.rootz
dr.rootz is offline
Ik ga over een half uur slapen, dus je moet heel snel zijn. Morgen zijn ze weg, want dan hebben mijn kleine vierpotige vriendjes ze meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 09:08
-Mara-
-Mara- is offline
O, nee. Nu ben ik te laat!
Wat jammer nou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten