Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 19:56
Verwijderd
Dit is het topic voor alle heren (en dames voor hun heren natuurlijk) die problemen hebben met de juiste condooms te vinden, zij het te klein te groot te dik of te dun hier kan het opgelost worden
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 20:44
Verwijderd
eigelijk vind ik dat durex gewoon een soort maat tabelletje moet maken (als ze het niet al hebben) en dan kun je zelf thuis meten welke condoom het beste is XD
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 20:50
Verwijderd
jep, mee eens
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 16:20
Verwijderd
zoals het cassysteem op de site van de condomerie bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
zoals het cassysteem op de site van de condomerie bedoel je?
yeah, die werken geweldig.
maar jammer genoeg kan er geen universeel systeem komen
laten we eerlijk zijn, condooms komen er in alle vormen en maten en ook de harries die erin gaan.

in india bijv is het gemiddelde condoom veels te groot, dus waarom is een universeel meetsysteem niet beter om in te stellen.
als we de yankees maar over weten te halen zou dat echt het een stuk makkelijker maken voor een hoop mannen ~,~

Laatst gewijzigd op 15-08-2010 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 09:33
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Als we dan toch over condooms bezig zijn...

Is het eigenlijk verstandig om 'B-merk' condooms te kopen?
want je hoort altijd over Durex dit, Durex dat.
maar in de Lidl kom ik ook andere merken tegen.

Zijn deze echt slecht of is Durex een soort van Coca Cola van de Condooms?
Oud 16-08-2010, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Als we dan toch over condooms bezig zijn...

Is het eigenlijk verstandig om 'B-merk' condooms te kopen?
want je hoort altijd over Durex dit, Durex dat.
maar in de Lidl kom ik ook andere merken tegen.

Zijn deze echt slecht of is Durex een soort van Coca Cola van de Condooms?
Alle condooms die in Nederland verkocht worden, hebben een keurmerk en zijn even betrouwbaar (behalve fun-condooms, met vormpjes). Alleen zijn goedkopere condooms vaak wel wat dikker en dus minder comfortabel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 10:06
Verwijderd
alles is zoals sarah als zei gewoon goed te gebruiken en veilig, maar inderdaad zijn durex en trojan comfortabeler en dunner dus je krijgt meer gevoel.
het is denk ik inderdaad zoals bij cola, het is wel te gebruiken maar je krijgt niet die ''echte'' cola ervaring

ik gebruik zelf altijd trojan magnum XL, die zijn wat breder en de wand is wat dunner

dus vanuit mijn ervaring zijn zowel durex als trojan erg goed maar als je op een budget zit dan is het B-merk ook wel te doen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 18:39
Richards
Richards is offline
Citaat:
eigelijk vind ik dat durex gewoon een soort maat tabelletje moet maken (als ze het niet al hebben) en dan kun je zelf thuis meten welke condoom het beste is XD
Heeft niet zoveel zin, want Durex heeft alleen maar rechte condooms van 52 mm en gevormde condooms van 56mm (ruimer bij de ingang, worden dan wat smaller tot onder de eikel, en bij de eikel weer wat ruimer). Oja, dan heb je nog Durex Comfort XL en die is precies....... 1mm ruimer! (okee, en iets langer, maar dat doet er minder toe)

Het Duitse merk MySize (in Duitsland géén B-merk) heeft maten 47mm, 49mm, 53mm, 57mm, 60mm en 64mm. En die hebben dus ook een maattabelltje.. een meetlint om precies te zijn
http://www.condoom-anoniem.nl/nieuws...ndooms-op-maat
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
yeah, die werken geweldig.
maar jammer genoeg kan er geen universeel systeem komen
laten we eerlijk zijn, condooms komen er in alle vormen en maten en ook de harries die erin gaan.

in india bijv is het gemiddelde condoom veels te groot, dus waarom is een universeel meetsysteem niet beter om in te stellen.
als we de yankees maar over weten te halen zou dat echt het een stuk makkelijker maken voor een hoop mannen ~,~
Maar waarom vind je het eigenlijk zo nodig dat er over de hele wereld eenzelfde systeem is voor de maat van condooms?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom vind je het eigenlijk zo nodig dat er over de hele wereld eenzelfde systeem is voor de maat van condooms?
omdat je anders hetzelfde concept krijgt als met inches/feet/centimeters/millimeters/gallons/liters/celcius/fahrenheit/ vul zelf maar wat in krijgt.

niet iedere man is hetzelfde, en ik vind dat net zoals schoenen daar een ''maat'' voor moet zijn.

voor sommigen is de middelmaat te klein, en voor sommigen te groot.

en als je een universeel systeem hebt om daar maten in te maken zou het het een stuk makkelijker maken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Heeft niet zoveel zin, want Durex heeft alleen maar rechte condooms van 52 mm en gevormde condooms van 56mm (ruimer bij de ingang, worden dan wat smaller tot onder de eikel, en bij de eikel weer wat ruimer). Oja, dan heb je nog Durex Comfort XL en die is precies....... 1mm ruimer! (okee, en iets langer, maar dat doet er minder toe)

Het Duitse merk MySize (in Duitsland géén B-merk) heeft maten 47mm, 49mm, 53mm, 57mm, 60mm en 64mm. En die hebben dus ook een maattabelltje.. een meetlint om precies te zijn
http://www.condoom-anoniem.nl/nieuws...ndooms-op-maat

over mysize heb ik veel gehoord ja, dat dit al heel dicht bij in de buurt komt van wat mannen zoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:45
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
één Antwoord:

Als jullie (Dames/Meisjes/Vrouwen) Schoenen in het buitenland kopen willen vragen jullie je
toch ook af at die Maat 10 eigenlijk is?

(Gebaseert op mijn AllStars Maat 10 i.v.m. schoenmaat 44 half)
Oud 19-08-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
één Antwoord:

Als jullie (Dames/Meisjes/Vrouwen) Schoenen in het buitenland kopen willen vragen jullie je
toch ook af at die Maat 10 eigenlijk is?

(Gebaseert op mijn AllStars Maat 10 i.v.m. schoenmaat 44 half)
Zelfs al staat er in alle schoenen 38, dan wil dat nog niet zeggen dat ze allemaal even groot zijn of goed zitten Dus die pas je alsnog.
Maar condooms kun je toch gewoon meenemen naar het buitenland, weet je tenminste ook zeker dat het goede zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 23:45
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Vakantie = Veel seks.
Of neem jij altijd 3 Family packs mee?
(Dit geld als je vaste partner hebt)
Oud 20-08-2010, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Vakantie = Veel seks.
juist, dit

en zoals er al gezegd werd zitten durex bijv veel strakker dan trojan, en zo ontstaat het probleem.

Mysize, die doen het relatief goed
zoals je in de afbeelding hieronder kan zien worden er van elke maat condooms gemaakt, wat ervoor zorgt dat er voor iedere man een maat is.

als dit systeem nu wereldwijd ingevoerd zou worden zouden er veel minder problemen zijn.

Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 06:31
Richards
Richards is offline
Juist ja, dat zijn de goeie. En dit is het maatsysteem van die condooms.

Even je opgenomen maat hier invullen et voila...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 11:41
Verwijderd
Bij ons is het probleem dat het vaak erg schuurt met condooms, maar met Durex Elite (met extra glijmiddel) is dat opgelost.. En die zijn ook vrij dun, ook wel relaxt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Vakantie = Veel seks.
Ik neem altijd een voorraad mee inderdaad. Zoveel wegen condooms niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 11:50
Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond, vanaf hier weer netjes ontopic reageren en de onzinposts bitte achterwege laten.
Oud 27-08-2010, 19:48
Stefyo
Stefyo is offline
Geen etos condooms kopen!!!!!! Ze zijn veel te strak, en nog erger ze scheuren! Dus dan kan je voor 15 euro een morning after pil gaan halen! Wat niet echt in verhouding staat tot hoe goedkoop die dingen zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 21:52
Em.
Em. is offline
Citaat:
Geen etos condooms kopen!!!!!! Ze zijn veel te strak, en nog erger ze scheuren! Dus dan kan je voor 15 euro een morning after pil gaan halen! Wat niet echt in verhouding staat tot hoe goedkoop die dingen zijn!
Ik heb wel eens ergens gelezen dat, indien jonger dan 21, de MAP vergoed wordt. Moet je wel even een receptje bij de huisarts halen. Oh, en bij vrouwen ouder dan 21 soms ook.

Bron

Maar verder heb ik geen condoomproblemen. Helemaal geen condooms, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 00:47
Verwijderd
Nooit problemen met ze gehad. Wel altijd Durex gebruikt (diverse types).

Hooguit wat geklungel bij de 1e paar keren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten