![]() |
|
Als we dan toch over condooms bezig zijn...
Is het eigenlijk verstandig om 'B-merk' condooms te kopen? want je hoort altijd over Durex dit, Durex dat. maar in de Lidl kom ik ook andere merken tegen. Zijn deze echt slecht of is Durex een soort van Coca Cola van de Condooms?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alles is zoals sarah als zei gewoon goed te gebruiken en veilig, maar inderdaad zijn durex en trojan comfortabeler en dunner dus je krijgt meer gevoel.
het is denk ik inderdaad zoals bij cola, het is wel te gebruiken maar je krijgt niet die ''echte'' cola ervaring ![]() ik gebruik zelf altijd trojan magnum XL, die zijn wat breder en de wand is wat dunner dus vanuit mijn ervaring zijn zowel durex als trojan erg goed maar als je op een budget zit dan is het B-merk ook wel te doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het Duitse merk MySize (in Duitsland géén B-merk) heeft maten 47mm, 49mm, 53mm, 57mm, 60mm en 64mm. En die hebben dus ook een maattabelltje.. een meetlint om precies te zijn ![]() http://www.condoom-anoniem.nl/nieuws...ndooms-op-maat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet iedere man is hetzelfde, en ik vind dat net zoals schoenen daar een ''maat'' voor moet zijn. voor sommigen is de middelmaat te klein, en voor sommigen te groot. en als je een universeel systeem hebt om daar maten in te maken zou het het een stuk makkelijker maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over mysize heb ik veel gehoord ja, dat dit al heel dicht bij in de buurt komt van wat mannen zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
Als jullie (Dames/Meisjes/Vrouwen) Schoenen in het buitenland kopen willen vragen jullie je toch ook af at die Maat 10 eigenlijk is? (Gebaseert op mijn AllStars Maat 10 i.v.m. schoenmaat 44 half)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar condooms kun je toch gewoon meenemen naar het buitenland, weet je tenminste ook zeker dat het goede zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en zoals er al gezegd werd zitten durex bijv veel strakker dan trojan, en zo ontstaat het probleem. Mysize, die doen het relatief goed zoals je in de afbeelding hieronder kan zien worden er van elke maat condooms gemaakt, wat ervoor zorgt dat er voor iedere man een maat is. als dit systeem nu wereldwijd ingevoerd zou worden zouden er veel minder problemen zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 11:01. |
![]() |
|
![]() |
Juist ja, dat zijn de goeie. En dit is het maatsysteem van die condooms.
![]() Even je opgenomen maat hier invullen et voila... |
![]() |
||
Citaat:
Bron Maar verder heb ik geen condoomproblemen. Helemaal geen condooms, trouwens. |
![]() |
|
|