Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 20:54
PowerSlide
PowerSlide is offline
Hallo,

Ik ben een jongen en 17 jaar en ik merkte ongeveer 2 weken geleden dat er een wit velletje of een soort wit kleurtje aan de onderkant van de opening van mijn plasbuis zit. Aangezien het aan de onderkant van de eikel zit is het niet zo opvallend en zou het kunnen dat het er al langer zit. Ik vroeg me af is het normaal dat het er zit? Ik heb geen jeuk of pijn of rode bultjes ..... en ik heb het ook niet op andere plekken. Verder ben ik denk ik geopereerd aan mijn piemol toen ik heel jong was (nooit over gepraat met mijn ouders .. ) ik denk dit omdat er een heel dun soort rimpel zit aan de onderkant die over het hele lengte gaat en nou niet bepaald recht is. Iemand graag wat hulp ? Het liefst niet meteen reageren over een huisarts want daar ga ik het liefst in eerste instantie nog niet heen, vandaar dat ik hier uit kwam.

Alvast bedankt voor de hulp =)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 21:15
Verwijderd
Van wat ik van jouw bericht begrijp is dat je die 'rimpel' ziet als een soort litteken van een mogelijke operatie? Volgens mij is het dat niet hoor, het klinkt in ieder geval volkomen normaal. Die lijn die daar over je penis loopt, loopt volgens mij over je hele lichaam. Op sommige plekken is de huid bijvoorbeeld wat dunner en is die lijn zichtbaarder. Veel mensen hebben bijvoorbeeld ook een zichtbaar dun lijntje vanaf hun navel omlaag lopen, dat is hetzelfde idee. Dus voor zover ik het kan beoordelen, is het volledig normaal en geen indicatie van een operatie ofzo

En dat witte velletje... Mja, als het geen pijn doet, niet jeukt en ook niet in de weg zit bij bijvoorbeeld het plassen, dan zou ik me er geen zorgen over maken. Je vervelt over je hele lichaam, dus misschien is dat velletje daar ook onderdeel van. Je kan proberen het voorzichtig weg te halen, maar als dat niet gaat, zou ik het gewoon met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 21:20
PowerSlide
PowerSlide is offline
Citaat:
En dat witte velletje... Mja, als het geen pijn doet, niet jeukt en ook niet in de weg zit bij bijvoorbeeld het plassen, dan zou ik me er geen zorgen over maken. Je vervelt over je hele lichaam, dus misschien is dat velletje daar ook onderdeel van. Je kan proberen het voorzichtig weg te halen, maar als dat niet gaat, zou ik het gewoon met rust laten.
Ja, maar ik ben wel een beetje bezorgd want ja, stel het is overdraagbaar .... dan is het toch wel goed om te weten, het is niet iets wat echt op korte termijn opgelost zal moeten worden. (heb nu geen vriendin) maar toch maar beter om op tijd te beginnen met kijken lijkt me. Het komt niemand bekend voor of weet hier iets vanaf ?

Btw bedankt voor je post andijvie =)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 21:39
indigo
indigo is offline
Bedoel je soms dit: de raphe (klik)? Dat is de 'ritssluiting' van je lichaam, zoals dat in de baarmoeder ontstaat...
Oud 29-09-2010, 21:48
PowerSlide
PowerSlide is offline
Ja dat was het lijntje, hmm altijd gedacht dat het iets van een operatie was xD. iig bedankt voor alle info ik weet wel genoeg zo denk ik. En ongelofelijk zeg dit forum ik had wat vragen en binnen 2 uur opgelost. Bedankt andijvie en indigo !
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten